عرضه و توزیع کینوا طلایی

فروشنده کینوا طلایی

 بزرگترین مرکز عرضه و توزیع کینوا طلایی در کشور، کینوا طلایی را با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه  در اختیار  مصرف کنندگان گرامی قرار میدهد.

کینوا طلایی

کینوا یک شبه غله بومی آمریکای جنوبی است. به دلیل خواص منحصر به فرد آن به خاویار گیاهی نیز معروف می باشد. منبع غنی فولات است که در زنان باردار میتوان از آن به جای قرص آهن نیز استفاده کرد. طیف های رنگی کینوا طلایی کرم شیری و سفید می باشد که به این مجموعه کینوا طلایی می گویند. کینوا طلایی یا همان سفید مصرف بیشتری نسبت به رنگ های دیگر آن دارد. کینوا طلایی به دلیل بافت نرم تر و کرکی برای پخت و پز مناسب تر است و در بازار جایگاه بهتری دارد.  عرضه و توزیع دانه کینوا طلایی در بسته بندی های شکیل و یا به صورت عمده در این مجموعه انجام می شود.

ارزش غذایی دانه کینوا طلایی

 دانه کینوا بخصوص رنگ طلایی آن سرشار از پروتئین ،ویتامین های گروه B شامل B1، B2،  B6و ویتامین E می باشد. فیبر فراوان موجود در کینوا باعث هضم خوب آن می شود. مصرف کینوا به علت نداشتن گلوتن مورد استقبال بیماران سلیاکی و نیز دیابتی قرار گرفته است. روده افراد مبتلا به سلیاک به گلوتن موجود در گندم واکنش نشان میدهد و قابلیت هضم ان را ندارد . اما کینوا به عنوان غله ای که فاقد گلوتن است می تواند به جای گندم مورد مصرف بیماران سلیاکی در تهیه نان، بیسکوییت، فرنی و سوپ قرار گیرد.

همانطور که بیان شد دانه کینوا طلایی به دلیل پخت بهتر و طعم مطلوب تر بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. مصرف کینوا برای تمام گروه های سنی بخصوص اطفال، زنان باردار و شیرده، افراد مسن، ورزشکاران و بیماران سلیاکی و دیابتی مفید می باشد.

دانه کینوا

عرضه و توزیع کینوا طلایی

این مجموعه با تولید بهترین ارقام کینوا طلایی در استان های مختلف و فراوری محصول کینوا با کیفیت در کارخانه مکانیزه توانسته است دانه کینوا ایرانی را با درجه کیفی بسیار مطلوب تولید کرده و در حجم های مختلف با آنالیز کیفی مناسب عرضه و توزیع نماید. شرکت های بسته و بندی و پخش و صنف های علاقه مند به کینوا می توانند برای تامین کینوا طلایی استاندارد در حد تناژ در کشور با این مجموعه در تماس بوده و از مشاورین متخصص مشاوره بگیرند.

اگر میخواهید کاهش وزن داشته باشید و در عین حال انرژی مناسبی برای کارهایتان میخواهید توصیه ما به شما استفاده از کینوا در سبد غذایی روزانه تان است. در این مجموعه بهترین دانه کینوا به رنگ طلایی با کیفیتی عالی تولید و در حجم های مختلف عرضه می گردد. هتل ها، بیمارستان ها، باشگاه های بدن سازی و افراد علاقمند به مصرف مواد فراسودمند می توانند کینوا طلایی را  از هر جای کشور به صورت اینترنتی خرید نمایند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *