مرکز خرید دانه کینوا رنگی

کینوا

مرکز خرید دانه کینوا رنگی کجاست ؟ جهت تهیه دانه کینوا رنگی و سفید، می توانید با بزرگترین مرکز خرید، فروش و فرآوری دانه کینوا در ایران در ارتباط باشید و مشاوره رایگان در زمینه تولید و مصرف دانه کینوا دریافت نمایید.

معرفی دانه کینوا رنگی

دانه كينوا یک شبه غله خوراکی با ارزش غذايي بالا می باشد که به عنوان غذایی سبک مورد مصرف همه گروه های سنی  قرار می گیرد. غنی بودن دانه کینوا از مواد غذایی، باعث شده که به خاويار سبز و مولتی ویتامین معروف شود. دانه کینوا از رشد بذر کینوا و گیاهی به همین نام به دست می آید..

گیاه کینوا از هزاران سال قبل در منطق آند آمریکای جنوبی برای تولید دانه کینوا کشت می شود. دانه کینوا در این سال ها به طور مداوم، غذای اصلی مردم این منطقه بوده است. در سال های اخیر بذر کینوا در کشورهای زیادی برای تولید دانه کینوا کشت می شود.

کینوا

ارزش غذایی دانه کینوا

دانه کینوا يك منبع غني از پروتئين، انواع ويتامين ها، املاح و آنتی اکسیدان محسوب می شود. همچنین تنها منبعی است که همه ی اسیدآمینه های ضروری بدن انسان را دارد. ارزش غذایی بالای دانه کینوا و مقاومت به شوری و خشکی گیاه کینوا باعث شد، تا سازمان فائو با همکاری سازمان ملل متحد سال 2013 را به نام سال کینوا، نام گذاری نماید.

دانه کینوا دارای طیف رنگی وسیعی است. دانه کینوا رنگی شامل رنگ های قرمز و سیاه و تمام رنگ های بین این دو، می شود. در یک دسته بندی کلی، دانه کینوا به دسته های دانه کینوا سفید و دانه کینوا رنگی تقسیم می شود. دانه کینوا رنگی شامل دو دسته رنگهای قرمز و سیاه می شود. کاربردهای مختلفی برای دانه کینوا رنگی و سفید در جهان وجود دارد.

کینوا

مصرف دانه کینوا

همانطور که بیان شد، دانه کینوا به رنگ های سفید، قرمز و سیاه تولید می شود. و مصارف مختلفی برای دانه کینوا رنگی و سفید عنوان می شود. دانه سفید کینوا، به رنگ سفید، بازار پسندی بیشتری دارند. البته این دانه طعم مطلوب تری نسبت به دانه کینوا رنگی دارد.  

دارای طعم ملایمی دانه کینوا سفید مشابه طعم گندم، ذرت و برنج است. همچنین  زمان طبخ دانه سفید نسبت به دانه کینوا رنگی،  کمتر می باشد. دانه کینوا رنگی طعم خاص تری نسبت به نوع سفید دارد که شاید برای بسیاری افراد مورد پسند نباشد.

دانه کینوا قرمز به علت رنگ زیبایی که دارد برای غنی سازی انواع سالاد به کار میرود. دانه کینوا سیاه که طعم تندی تری از دو نوع سفید و قرمز دارد، برای مصارف صنعتی ماند تهیه انواع شیک ها و نوشیدنی ها مالتی به کار می رود.

دانه کینوا

مرکز خرید دانه کینوا رنگی

در سال های اخیر، با معرفی دانه کینوا و افزیش شناخت افراد، مصرف دانه کینوا در ایران مشابه سایر جهان، روند افزایشی داشته است. به دنبال آن، خرید و فروش دانه کینوا رنگی و سفید، در مناطق مختلف کشور، رونق یافته است.

مجموعه ما، در جهت ترویج کشت و تولید کینوا رنگی و سفید در استان های مختلف، با وزارت جهاد کشاوری همکاری می نماید. این مجموعه با توزیع بذرهای شناسنامه دار کینوا رنگی و سفید، در استان های مختلف کشور، دانه کینوا را تولید و سپس فرآوری می نماید.

در پوسته دانه کینوا، ماده ای گلیکوزیدی و سمی به نام ساپونین وجود دارد. این ماده سمی که در صورت مصرف باعث همولیز سلول های خونی می شود، باید از دانه کینوا جداسازی شود. مجموعه ما برای اولین بار در ایران، جداسازی ساپونین دانه کینوا و فرآوری آن را در داخل کشور، انجام می دهد.

کینوا

همکاری در مرکز خرید دانه کینوا رنگی

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری، خرید و فروش دانه کینوا رنگی (قرمز و سیاه) و سفید را فرآوری و توزیع می نماید. همچنین آمادگی همکاری با هتل ها، رستوران ها، باشگاه ها، بیمارستان ها و انجمن های سلیاک، برای تهیه دانه کینوا رنگی و سفید و آرد آن را دارد.

 مجموعه ما دانه آماده به طبخ کینوا را به صورت بسته بندی و فله در تناژ بالا در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد. جهت ارتباط با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا رنگی و سفید و آرد کینوا و استفاده از کلیه خدمات این مجموعه، می توانید با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *