فروش سویق کینوا رژیمی

کینوا

کدام مرکز سویق کینوا رژیمی را به فروش می رساند؟ از کدام مرکز می توان انواع محصولات کینوا را باکیفیت مناسب تهیه نمود؟ سویق کینوا چه موارد مصرفی دارد؟

تولید و فروش سویق کینوا رژیمی

این مجموعه که به صورت تخصصی در زمینه تولید و فروش انواع محصولات کینوا ، فعالیت دارد ، برای اولین بار در کشور ، به صورت صنعتی ، سویق کینوا رژیمی را تولید می نماید .

سویق کینوا تولید شده توسط این مجموعه ، دارای مجوز و استانداردهای لازم است و از کیفیت خوبی برخوردار می باشد . سویق کینوا به صورت بسته های 500 گرمی ، یک کیلویی و بیشتر و به صورت خرد و عمده در سراسر کشور عرضه می گردد .

کلیه عطاری ها ، هایپرمارکت ها ، انجمن های سلیاک و دیابت ، مراکز عرضه محصولات ارگانیک و فراسودمند و افراد علاقه مند به محصولات رژیمی و سالم ، در صورت تمایل برای تهیه سویق کینوا می توانند با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند .

کینوا

سویق کینوا چیست؟

سویق کینوا ، آرد تفت داده شده کینوا است . این مجموعه از بهترین دانه و سویق کینوا رژیمی ، پس از فرآوری آن ها آرد کینوا را تولید و به فروش می رساند. سپس به صورت صنعتی سویق کینوا را تولید و عرضه می نماید .

تفت دادن یکی از راه های مؤثر در کمک به جذب بیشتر مواد مغذی توسط بدن است . به همین دلیل با تولید سویق کینوا ، ضمن افزایش برخی مواد مغذی آرد کینوا ، امکان جذب بهتر موادمغذی آن توسط بدن ، فراهم می شود .

کینوا

روش مصرف سویق کینوا

سویق‌ها به طور عمده برای تقویت بدن استفاده می‌شوند . به عنوان مثال برای رشد کودکان می توان از سویق استفاده کرد . همچنین برای وزن‌گیری جنین در سه‌ماهه پایانی بارداری ،‌ مصرف سویق می‌تواند بسیار مؤثر باشد .

سویق کینوا بدلیل اینکه بسیار مقوی است ، بهتر است در روز بیشتر از یک قاشق غذاخوری برای بزرگسالان و یک قاشق مرباخوری برای کودکان مصرف نگردد . بهترین سویق کینوا رژیمی با کیفیت عالی در این مجموعه به فروش می رسد.

موارد مصرف سویق کینوا ، همانند آرد کینوا در شیرینی و کیک پزی می باشد . ضمنا می توان در تهیه انواع سوپ ، کوکو ، پوره میوه ، فرنی و حلوا نیز می توان از سویق کینوا  استفاده کرد .

سویق کینوا مشابه دانه و آرد کینوا ، فاقد گلوتن است و برای افراد حساس به گلوتن مانند افراد مبتلا به سلیاک مناسب می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *