تفاوت قیمت محصول خام کینوا فراوری شده

کینوا

کینوا یک دانه است که به سبب شباهت های فراوان به غلات، یک شبه غله محسوب می شود. کینوا جهت این که قابلیت مصرف پیدا کند باید عملیات فراوری بر روی ان انجام شود. قیمت محصول خام کینوا و محصول  فراوری شده با هم تفاوت دارد. قیمت محصول کینوا دارای نوسان است و قیمتی ثابت نمی توان برای آن در نظر داشت. برای اطلاع از تفاوت قیمت محصول خام کینوا فراوری شده از چه طریق می توان اقدام کرد؟

کینوا فراوری شده چیست؟

دانه کینوا برای این که قابلیت مصرف پیدا کند باید عملیات فراوری بر روی آن انجام شود، کینوا فراوری نشده برای انسان و حتی دام و طیور قابلیت مصرف ندارد. کینوا خام ابتدا باید بوجاری شود تا پوسته ها و بقایای اضافی از آن جدا گردد و سپس ساپونین از روی آن جدا شود .ساپونین یک ترکیب سمی و تلخ مزه است که بر روی پوسته خارجی دانه قرار دارد و حتما باید جدا شود.

کینوا فراوری شده محصولی سالم و بسیار مغذی است که همه افراد بدون هیچ محدودیت سنی می توانند آن را مصرف کنند. کینوا با داشتن خواص تغذیه ای فوق العاده از نظر برخی کارشناسان سالم ترین غله دنیا شناخته می شود.

خرید کینوا سمی از عطاری

کینوا با توجه به استقبال مصرف کنندگان امروزه در مراکزی همچون عطاری ها نیز عرضه می شود .متاسفانه برخی از عطاری ها کینوا را به صورت سمی و غیر فراوری شده از کشاورزان با قیمتی پایین خریداری می کنند و به مشتریان خود می فروشند. این کار باعث به خطر افتادن سلامت مصرف کنندگان خواهد شد.

به خریداران خرد و جزئی کینوا پیشنهاد می شود این محصول را به صورت بسته بندی از مراکز معتبر خریداری نمایند و هنگام خرید به علامت سیب سلامت و مجوز بهداشتی دقت کافی داشته باشند تا محصولی با کیفیت و سالم را خریداری کنند.

کینوا

معضلات خرید کینوا وارداتی

کینوا در حال حاضر به صورت تولید کشور های خارجی نیز در کشور وجود دارد. کینوا وارداتی دارای معضلات فراوانی برای خرید می باشد. از جمله این معضلات می توان به قیمت بالا و نوسانی کینوا وارداتی اشاره نمود. قیمت کینوا وارداتی با توجه به قیمت ارز تعیین می شود، از آن جایی که قیمت ارز در کشور ما بالا و نوسانی است، باعث می شود قیمت کینوا نیز دارای ثبات نباشد.

از دیگر معضلات  خرید کینوا وارداتی می توان به تامین آن اشاره نمود .خرید کینوا وارداتی برای خریداران عمده با ریسک همراه است زیرا ممکن است بار کینوا از کشور تولید کننده با تاخیر ارسال شود و یا کشور خارجی تمایلی به همکاری نداشته باشد، مشکلات گمرگی و حمل نقل و افتادن محموله محصول به دست دلال ها، از جمله معضلات خرید کینوا وارداتی می باشد.

به طور کلی به خریداران عمده پیشنهاد می شود برای خرید کینوا عمده، از کینوا تولید شده در داخل کشور استفاده کنند، زیرا کینوا خارجی دارای معضلات خرید می باشد. همچنین با خرید کینوا داخلی، کمک زیادی به اقتصاد کشور خواهند کرد.

قیمت محصول کینوا برای شرکت های پخش و بسته بندی

شرکت های پخش و بسته بندی از خریداران عمده و اصلی کینوا هستند که کینوا را به صورت تناژ از مراکز تولید کننده یا وارد کننده خریداری می کنند و در مجموعه خود بسته بندی و پخش می کنند. قیمت محصول برای این شرکت ها بسیار حائز اهمیت است زیرا باید محصولی را روانه بازار کنند که اکثریت مردم جامعه توانایی خرید آن را داشته باشند .

از آن جایی که شرکت های پخش و بسته بندی، به صورت تناژ کینوا را خریداری می کنند، قیمت هر کیلو کینوا عمده کمتر از مقادیر کیلویی و بسته بندی می باشد و از لحاظ اقتصادی برای این شرکت ها به صرفه است. به طور کلی قیمت کینوا با توجه به عوامل گسترده ای همچون کیفیت، نوع کاربرد و مصرف، کشور تولید کننده و حجم خرید تعیین می شود.

خرید کینوا ارزان درجه یک

کینوا درجه یک دارای دانه های درشت، بدون آفت زدگی و آسیب دیدگی، یکدست و بدون هرگونه شئ اضافی از جمله سنگ، خاک و خاشاک و حشرات اضافی می باشد. کینوا تولید شده در داخل کشور کیفیت خوب و مرغوبی دارد و از لحاظ قیمتی ارزان است‌.

مشتریانی که علاقه مند به خرید کینوا ارزان درجه یک هستند، می توانند از طریق شرکت ایلیا که تولید کننده و وارد کننده مستقیم کینوا و محصولات کینوا در ایران است، اقدام نمایند. این شرکت، کینوا را با کیفیت تضمین شده و‌ قیمت ارزان به مشتریان عرضه می کند تا همه افراد جامعه بتوانند از خواص شگفت انگیز کینوا بهره مند شوند.

کینوا تولید شده در این مجموعه مطابق با استاندارد های روز جهانی و ایران تولید شده است و این اطمینان را به مشتریان می دهد که محصولی با کیفیت درجه یک و ارزان را خریداری کرده اند. علاقه مندان می توانند جهت خرید کینوا ارزان و درجه یک از طریق سایت و شماره های موجود اقدام نمایند.

کینوا

قیمت محصول کینوا سه رنگ

کینوا سه رنگ محصولی جدید و پرطرفدار است که هر سه رنگ اصلی کینوا را در بر می گیرد .این محصول به صورت تولید داخلی و وارداتی در داخل کشور وجود دارد و در حجم عمده‌‌، جزئی و بسته بندی به مشتریان عرضه می شود.

قیمت محصول کینوا سه رنگ با توجه به عواملی نظیر ایرانی یا خارجی بودن دانه ها‌، شرکت تولید کننده یا وارد کننده، نوع بسته بندی، حجم خرید و کیفیت تعیین می شود.

قیمت محصول کینوا فله سفید و طلایی

کینوا سفید معروف به کینوا طلایی است. دانه های سفید یا طلایی کینوا محبوب ترین محصول کینوا محسوب می شود. این محصول به واسطه مدت زمان پخت کمی که دارد و نداشتن طعم و مزه خاصی، محبوبیت زیادی به دست آورده است.

کینوا سفید و طلایی دارای قیمت های متفاوتی می باشند و این تفاوت قیمت ناشی از عوامل موثری است که به آن اشاره شد‌. قیمت این محصول ثابت نیست و دارای نوسان است. علاقه مندان به خرید کینوا طلایی جهت اطلاع از قیمت این محصول می توانند با مراکز فروش کینوا در ارتباط باشند و اطلاعات قیمتی را جویا شوند.

خرید کینوا کیلویی سیاه و قرمز

کینوا سیاه و قرمز از انواع اصلی کینوا هستند .ویژگی منحصر به فرد کینوا قرمز‌ و سیاه، عدم تغییر شکل ظاهری بعد از پخت می باشد. این دو رنگ کینوا دارای  طعم خاص تری هستند و مورد پسند همه افراد نیست‌. خرید کینوا کیلویی سیاه و قرمز این امکان را به خریداران می دهد که با توجه به میزان نیاز خود‌، خرید انجام دهند.

برای خرید کینوا کیلویی سیاه و قرمز می توانید از طریق مراکز فروش محصولات کینوا اقدام نمایید. از جمله مراکز عرضه کننده کینوا قرمز و سیاه می توان به فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی اشاره نمود.

کینوا

قیمت کینوا قرمز عمده

کینوا قرمز محصول محبوب بسیاری از رستوران ها و هتل ها می باشد .این مجموعه ها از کینوا قرمز برای دیزاین و به کار بردن در انواع غذا ها و سالاد ها استفاده می کنند.کینوا قرمز نسبت به انواع دیگر کینوا، دارای آنتی اکسیدان قوی تری می باشد. این محصول به صورت تولید داخلی و وارداتی در حجم عمده برای مشتریان عزیز عرضه می شود.

علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت کینوا قرمز عمده می توانند با مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا در ارتباط باشند .شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده کینوا قرمز در ایران می باشد. این مجموعه قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای برای کینوا قرمز عمده به مشتریان ارائه می دهد. زیرا تولید کننده و وارد کننده مستقیم این محصول است.

قیمت کینوا قرمز ایرانی عمده  ارزان تر از انواع وارداتی می باشد .مشتریان عمده کینوا قرمز می توانند جهت اطلاع از قیمت کینوا قرمز با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشند. همچنین جهت دریافت مشاوره های رایگان در زمان خرید محصول، می توانند با متخصصین مجموعه ایلیا تماس بگیرند.

تولید محصولات کینوا تناژ در کشور

امروزه با افزایش علاقه و مصرف کینوا در کشور، این دانه پرخاصیت به شکل های گوناگونی دیده می شود. محصولات کینوا شامل:

  • انواع ایرانی کینوا
  • انواع وارداتی کینوا
  • دانه سفید کینوا
  • کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  • کینوا سه رنگ
  • پرک کینوا
  • کینوا حجیم شده، می باشند.

این محصولات به طور گسترده در کشور تولید و عرضه می شو‌د. شرکت ایلیا اولین و بزرگ ترین تولید کننده کینوا و محصولات کینوا در کشور است‌. عمده فروش این مجموعه به صورت تناژ می باشد و خریداران می توانند محصولات کینوا تولید شده در مجموعه ایلیا را به صورت تناژ خریداری نمایند.

این مجموعه خدمات گسترده ای برای خریداران عمده خود در نظر دارد، این خدمات شامل :امکان ارسال نمونه و تولید محصول آزمایشی، ارسال محصولی یکدست در هر پارت سفارش، مشاوره تخصصی، امکان مرجوع محصول در صورت نارضایتی، امکان استفاده از بخش تحقیق و توسعه و … می باشند.

علاقه مندان می توانند جهت خرید محصولات کینوا به صورت تناژ با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایند. همچنین ضمن بهره مندی از مشاوره تخصصی کارشناسان مجرب و آموزش دیده مجموعه ایلیا، سفارش خود را ثبت نمایند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *