خرید و فروش بذر کینوا در کشور

بذر کینوا

بزرگ‌ترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در کشور چه خدماتی به کشاورزان عزیز می دهد؟ کدام مرکز بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار را در کلیه استان‌های کشور عرضه می‌نماید؟ از کدام مرکز می‌تواند در زمینه کشت صحیح بذر کینوا در مناطق مختلف کشور مشاوره رایگان دریافت نمود؟

 روش کشت بذر کینوا

بذر کینوا بذر بسیار ریز با وزن هزار دانه بین ۲ تا ۳ گرم می‌باشد که به صورت دست پاش و مکانیزه کشت می شود . روش کشت بذر کینوا مشابه گیاهان بذر ریزی همچون کلزا و شبدر است .

برای کشت مکانیزه بذر کینوا ، می‌‌توان از دستگاه ردیف کار غلات استفاده نمود . کشت بذر کینوا به‌صورت نواری ، ردیفی جوی و پشته انجام می‌شود . و بعلت شاخ و برگ داشتن زیاد گیاه کینوا کشت کرتی برای این گیاه مناسب نیست . برای خرید و فروش بذر کینوا در کشور می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

میزان بذر و آبیاری

 برای هر هکتار از زمین زراعی موردنظر به 8 تا 10 کیلوگرم بذر کینوا نیاز است . انواع روش‌های آبیاری غرقابی و تحت فشار برای تامین نیاز آبی بذر کینوا استفاده می‌شود .

بذر کینوا به ۵ تا ۷ نوبت آبیاری به فاصله ۱۰ تا ۱۵ روز نیاز دارد . البته در مناطقی از کشور که بارندگی‌های بهاره و پاییزه وجود دارد ، تعداد دفعات آبیاری کاهش می یابد . برای خرید بذر کینوا درجه یک می توانید از جامع ترین مرکز عرضه بذر اقدام نمایید.

بذر کینوا

تولید محصول کینوا با عملکرد بالا و خرید و فروش بذر در کشور

بذر کینوا به‌طورکلی بین ۲ تا 5/5 تن در هکتار عملکرد دارد . در مناطق مختلف کشور با توجه به اقلیم‌های مختلف و میزان منابع در دسترس ، میزان عملکرد بذر کینوا متفاوت است .

عوامل مختلفی بر عملکرد بذر کینوا تاثیرگذار می باشد . انتخاب بذر کینوا شناسنامه‌دار ، تاریخ کشت صحیح ، کنترل علف‌های هرز ، مبارزه با آفات و بیماری‌ها از جمله عوامل موثر بر عملکرد بذر کینوا در مناطق مختلف کشور می باشند . جهت رعایت این موارد ، می‌توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما استفاده نمایید . خرید فروش بذر کینوا در کشور به صورت تخصصی با مشاوره ی کاملا حرفه ای در این مجموعه انجام می پذیرد.

بذر کینوا

همکاری خرید و فروش بذر کینوا در کشور

در سال‌های اخیر کشت بذر کینوا در مناطق مختلف کشور ، مورد توجه قرار گرفته است . محصول برداشت ‌شده از کشت بذر کینوا در برخی از استان‌های کشور بسیار مرغوب و حتی مناسب صادرات می باشد .

مجموعه ما ، به عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در کشور بذر کینوا ، اصل و شناسنامه‌دار و در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد .

بذر کینوا شناسنامه‌دار و اصل ، دارای قوه نامیه و درصد خلوص بالایی می باشد و از بذور علف‌های هرز و بیماری عاری است . کشت این بذرها باعث افزایش درصد سبز و کاهش هزینه‌های داشت و تولید محصول کینوا با عملکرد بالا در مناطق مختلف کشور می‌گردد .

کارشناسان مجموعه ما تجربه کشت بذر کینوا را در مناطق مختلف کشور دارند . این کارشناسان در زمینه کشت بذر کینوا در کشور ، به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان ارائه می‌نماید .

این مجموعه ما در زمینه فروش محصول کینوا ، توسعه بازار دانه و بذر کینوا در کشور و صادرات دان کینوا با کشاورزان عزیز مشارکت می‌نماید . جهت ارتباط با بزرگ‌ترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در کشور و استفاده از خدمات این مجموعه ، می‌توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *