نمایندگی کینوا درجه یک در ایران

کینوا

نمایندگی کینوا درجه یک ایران با در نظر گرفتن نوع نیاز و مخاطب محصولات گیاهی سالم در ایران اقدام به تولید این محصول با ارزش نموده است.

دانه کینوا چیست ؟

کینوا توانسته است در کشور های مختلفی جایگزین برنج شود و همچنین مورد استفاده گروه های سنی مختلف نیز باشد. کینوا برای بیماری های مختلف ژنتیکی بسیار مناسب بوده و می تواند بیماری سلیاکی را کاملا کنترل نماید.

همچنین همه ی رژیم های لاغری، چاقی و گیاه خواری را پوشش می دهد و برای افرادی که در هضم گوشت مشکل دارند می تواند مکمل خوبی برای گوشت و پروتئین های حیوانی باشد. این مجموعه نمایندگی تامین کینوا در ایران را دارا است.

کینوا

خواص دانه کینوا


کینوا با داشتن مواد کلسیمی بالا برای سالمندان بسیار ضروری بود و کمبود املاح و ویتامین های بدن آنها را جبران می کند. این گیاه بی نظیر برای مادران شیرده و مادرانی که به سلامت تغذیه ای و جسمی فرزندان و رشد مغزی آنها توجه ویژه ای دارند توصیه اکید شده است.

نمایندگی کینوا در ایران

نمایندگی کینوا در ایران در اختیار این مجموعه متخصص می باشد و می تواند برای تمام شهر های ایران بهترین کینوا موجود در کشور را ارسال نماید. کینوا ایرانی تولید شده در ایران از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده به نسبت کینوا وارداتی قیمت بسیار پایینی دارد و از لحاظ قیمتی هم ردیف برنج می باشد.

افرادی که تمایل به اخذ نمایندگی فروش برنج کینوا در استان های مختلف هستند می توانند با این مجموعه که اولین و بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه و محصولات کینوا در سراسر کشور است ارتباط گرفته و از پیشنهادات این شرکت استفاده نمایند.

علاوه بر این ، این مجموعه تامین کننده بهترین بذرهای کینوا جهت کشت می باشد و مشاوره های لازم در زمینه کاشت، داشت و برداشت کینوا را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد. همینطور جهت رفاه حال کشاورزان اقدام به خرید تضمینی بذرهای کینوا تولیدی آنها می نماید.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 -  09157121998
ایمیل:
quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *