قیمت کینوا ساپونین زدایی شده

گیاه کینوا

بزرگترین مرکز تولید و فرآوری و عرضه کینوا ساپونین زدایی شده در کشور ، این محصول را پس از فرآوری صنعتی و حذف ساپونین ، با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا در سراسر کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

عرضه کینوا ساپونین زدایی شده با قیمت مناسب

 در صورتی که تمایل به خرید کینوا ساپونین زدایی شده دارید ، می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید . کینوا ماده غذایی ارزشمندی است که وجود ساپونین در پوسته آن مانع دسترسی به مواد غذایی موجود در آن می شود .

بنابراین لازم است قبل از مصرف ، ساپونین موجود در پوسته دانه کینوا جداسازی شود . این مجموعه برای اولین بار در کشور ساپونین زدایی دانه کینوا را در کارخانه صنعتی به صورت مکانیزه انجام می دهد . و پس از بسته بندی کینوا ساپونین زدایی شده را با قیمت مناسب در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

کلیه مراکز متقاضی کینوا ساپونین زدایی شده به صورت عمده و تناژ می‌توانند ، این محصول را از مجموعه ما تهیه نمایند و از خدمات ویژه این مجموعه استفاده کنند . همچنین کینوا ساپونین زدایی شده پس از بسته بندی ، به صورت خرد نیز در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

کینوا

ساپونین چیست؟

 ساپونین ها گروه گسترده‌ای از گلیکوزیدهای موجود در گیاهان هستند که محلول در آب بوده و قابلیت کف‌کردن نیز دارند . ساپونین گلیکوزید های استروئیدی یا تری ترپنوئیدی هستند که در بیشتر محصولات زراعی وجود دارند . قیمت کینوا ساپونین زدایی شده با کیفیت بسیار عالی در این مجموعه ارائه می شود.

ساپونین در پوسته دانه کینوا نیز پس از رسیدگی وجود دارد . و برای محافظت در برابر حشرات و آفات محسوب می گردد و برای گیاه بسیار مفید است . اما برای مصارف انسانی لازم است که جداسازی شود ، زیرا طعم تلخ این ماده غذایی مورد پسند مصرف‌کنندگان نیست و همچنین مصرف زیاد آن می تواند ایجاد مسمومیت نماید .

کینوا

ساپونین زدایی کینوا

با توجه به ارزش غذایی و کاربردهای مختلف دانه کینوا ، مصرف این ماده غذایی مورد توجه بسیاری از افراد در سراسر جهان قرار گرفته است . اما همانطور که بیان گردید ، لازم است قبل از مصرف ساپونین موجود در پوسته دانه کینوا جداسازی شود . قیمت کینوا ساپونین زدایی شده را می توانید به صورت بسته بندی و فله در این مجموعه می توانید استعلام نمایید.

این مجموعه برای اولین بار در کشور ، ساپونین زدایی کینوا را به صورت صنعتی و در کارخانه با دستگاه های مکانیزه انجام می دهد ، تا محصولی آماده به طبخ در اختیار متقاضیان عزیز قرار گیرد . کینوا ساپونین زدایی شده ، با کیفیت بالا و عاری از هر نوع ماده زائد ، دارای رنگ شفاف و درشتی مناسب در این کارخانه بسته بندی می شود .

کینوا ساپونین زدایی شده ، پس از بسته بندی به صورت در اختیار متقاضیان عزیز در سراسر کشور قرار می‌گیرد . برای تهیه انواع غذاها و تولید آرد و فرآورده های آردی و همچنین در صنعت ازاین محصول استفاده می‌شود . با تهیه کینوا ساپونین زدایی شده با قیمت عالی ، می توانید با خیال راحت و به آسانی آن را در رژیم غذایی خود قرار دهید و از مواد مفید آن استفاده نمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *