قیمت خرید گیاه کینوا اصل در خراسان

ماده غذایی کینوا

قیمت خرید گیاه کینوا اصل در خراسان برای افرادی که دارای رژیم های مختلف هستند و به زیبایی جسم خود اهمیت می دهند در این سایت ارائه می گردد.

معرفی گیاه کینوا

گیاه کینوا، ظاهری مشابه گیاه سلمه تره دارد و هردو متعلق به خانواده تاج خروس می باشند. گیاه کینوا با هدف تولید دانه کشت می شود، البته واریته هایی از این گیاه برای تولید علوفه نیز پرورش می یابند. گیاه کینوا تولید دانه هایی بسیار ریز با وزن هزار دانه 2 تا 3 گرم می کند.

دانه های گیاه کینوا دارای ارزش غذایی و اقتصادی می باشند. گیاه کینوا بومی منطقه آند در آمریکای جنوبی است و هزاران سال غذای اصلی مردم این مناطق از دانه های گیاه کینوا به دست آمده است. ارزش غذایی بالای دانه گیاه کینوا باعث شده که به خاویار سبز معروف باشد. برای اطلاع از قیمت های خرید جدید کینوا با کیفیت در خراسان و سایر استان ها می توانید با این مجموعه در تماس باشید.

گیاه کینوا در حداقل شرایط محیطی رشد می کند و گیاهی مقاوم به شوری، خشکی و یخ زدگی است. همچنین گیاه کینوا نسبت به تغییرات اقلیمی نیز سازگار می شود به همین دلیل سازمان فائو، کشورهای مختلف جهان را به کشت گیاه کینوا در اقلیم های مختلف ترغیب نمود.

اهمیت دانه کینوا

سازمان فائو هدف از کشت گیاه کینوا را تأمین امنیت غذایی و مبارزه با فقر عنوان نمود و سال 2013 را سال بین المللی کینوا نامگذاری نمود. کشور ایران که دارای اقلیم گروم و خشک است، مکانی مناسب برای رشد گیاه کینوا به شمار می آید. در سال های اخیر، در اکثر مناطق ایران گیاه کینوا کشت شده و محصولی باکیفیت تولید شده است.

دانه گیاه کینوا دارای همه اسید آمینه های مورد نیاز بدن انسان می باشد. همچنین حاوی آنتی اکسیدان، ویتامین B و E، انواع پروتئین و املاح معدنی بسیار مفید می باشد. دانه گیاه کینوا فاقد گلوتن بوده  و غذایی بسیار مناسب برای بیماران سلیاکی است. دستگاه گوارش این بیماران به گلوتن موجود در غلات حساس بوده و از مصرف غذاهای گلوتن دار مانند گندم محروم هستند.

کینوا

املاح مفید موجود در دانه کینوا

تغذیه یکی از عوامل بسیار مهم در بروز بیماری های مختلف است. در واقع با تصحیح نوع تغذیه می توان از بسیاری از مشکلات جلوگیری کرد. لکه های سفیدی که روی ناخن مشاهده می کنید نشانه کمبود کلسیم و روی در بدن است. پس باید به دنبال رفع این کمبود های بدن بود.

 روش های مختلفی وجود دارد که می توان کلسیم و روی مورد نیاز بدن را تامین کرد اما باید توجه داشت که بهترین راه طبیعی ترین راه است. گیاه کینوا شبه غله ای از خانواده اسفناج می باشد و دانه ی به دست آمده از آن دارای مقادیر بالایی عنصر کلسیم و روی و… است. در واقع دانه گیاه کینوا یک درمان طبیعی برای رفع لکه های سفید روی ناخن می باشد به همین دلیل عوارض جانبی را در پی نخواهد داشت. قیمت خرید کینوا در خراسان بسیار متنوع است زیرا کیفیت های مختلف بار کینوا تولیدی در کشور مختلف است . این مجموعه با خرید بهترین محصول کینوا از کشاورزلن و فراوری بسیار عالی کینوا درجه یک را تولید می کند که نیاز به شستشو نداشته و بدون تلخی می باشد.

ترکیبات معدنی موجود در دانه گیاه کینوا شامل آهن، فیبر، منیزیم، پتاسیم ، روی، کلسیم و منگنز است. فیبر موجود در دانه گیاه کینوا بسیار بالا بوده که باعث جذب اسید های صفراوی و ترکیبات سمی می شود. این فیبر ها با تنظیم عملکرد باکتری های روده کارکرد روده را بهبود می بخشند و از سرطان روده جلوگیری می نمایند.

ارزش غذایی دانه کینوا و قیمت خرید کینوا در خراسان

 فیبر های موجود در دانه گیاه کینوا باعث کاهش کلسترول و بهبود هضم غذا و همچنین کاهش شاخص قند خون می شود. همچنین آهن، کلسیم و منیزیم موجود در دانه گیاه کینوا بیشتر از سه برابر گندم است.

میزان آنتی اکسیدان های موجود در دانه گیاه کینوا نسبت به برنج و گندم سیاه بیشتر است. همچنین میزان بالایی ویتامین های B2  و B6 و فولات در دانه گیاه کینوا  وجود دارد که به شدت برای کودکان و نوجوانان مفید است. بعلاوه میزان کلسیم، فسفر، منیزیم، پتاسیم، مس، آهن، روی و منگنز موجود در دانه گیاه کینوا بیشتر از گندم، جو و ذرت است. برای استعلام قیمت خرید بهترین کینوا در خراسان به صورت عمده و بسته بندی با نازل ترین قیمت و کیفیت عالی می توانید با این مجموعه در تماس باشید.

مصرف دانه گیاه کینوا برای هیچ گروه سنی محدودیتی ندارد. تمام گروه های سنی از خردسالان تا سالمندان می توانند دانه گیاه کینوا را به عنوان ماده ای مغذی در برنامه غذایی خود قرار دهند. دانه گیاه کینوا به صورت تازه خوری، پخته، سرخ کرده و در انواع سالاد، سوپ و انواع خورشت ها استفاده می شود.

کینوا

قیمت خرید گیاه کینوا اصل در خراسان

استان خراسان از جمله مناطق مستعد برای کشت گیاه کینوا و تولید دانه آن می باشد. در سال های اخیر گیاه کینوا در مناطق مختلفی از کشور از جمله استان خراسان مورد کشت قرار گرفته است. و مصرف دانه کینوا در برنامه غذایی خانوارهای ایرانی افزایش یافته است.

مجموعه ما در جهت ترویج کشت گیاه کینوا در ایران با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می کند. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر گیاه کینوا در ایران، بذرهای اصل و شناسنامه دار گیاه کینوا را توزیع می نماید. و برای اولین بار در ایران دانه گیاه کینوا را فرآوری نموده است.

این مجموعه دانه های سفید و رنگی و آماده به طبخ گیاه کینوا را در خراسان و سایر استان های ایران عرضه می نماید. برای اطلاع از قیمت خرید دانه و بذر گیاه کینوا اصل در خراسان و سایر استان های کشور می توانید با ما تماس بگیرید.

همچنین مجموعه ما آماده همکاری با هتل ها، رستوران ها، بیمارستان ها و انجمن های سلیاکی در زمینه عرضه دانه گیاه کینوا و آرد کینوا در تناژ بالا و در بسته بندی های مختلف می باشد. برای اطلاع از کلیه خدمات شرکت می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *