فروشنده آرد خالص کینوا

کینوا برای سلیاک

بزرگترین مرکز خرید و فروش محصولات کینوا در کشور ، فروشنده آرد خالص کینوا در کلیه استان ها ، با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد .

تولید کننده و فروشنده آرد خالص کینوا

این مجموعه که بزرگترین فروشنده آرد خالص کینوا و دیگر محصولات کینوا در کشور است ، آرد خالص کینوا را به صورت صنعتی از صفر تا صد ، در داخل کشور تولید می نماید . آرد خالص تولید شده در این مجموعه به صورت خرد و عمده در سراسر کشور ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

آرد خالص کینوا ، فاقد گلوتن و دارای ارزش غذایی بالایی است ، به همین دلیل منبعی مناسب برای تولید انواع فرآورده های آردی مخصوصا برای مصرف افراد مبتلا به سلیاک و دیابت می باشد .

انجمن های سلیاک و دیابت ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، هایپرمارکت ها ، فروشنده های محصولات سالم و ارگانیک و عطاری ها برای تهیه آرد خالص کینوا به صورت عمده و در تناژ بالا با قیمت مناسب ، در صورت تمایل ، می توانند با کارشناسان این مجموعه با ما در ارتباط باشند .

کینوا

تولید کینوا در داخل کشور باکیفیت  بالا

کینوا زیر نظر کارشناسان این مجموعه ، و با همکاری کشاورزان عزیز در داخل کشور ، در استان های مختلف کشت و برداشت می شود . پس از برداشت ، حذف مواد زائد و سورتینگ مناسب ، کینوا در کارخانه صنعتی ، توسط این مجموعه فرآوری می شود .

دانه های کینوا پس از فرآوری ، یا به صورت مستقیم عرضه می شوند و یا برای تولید آرد کینوا و دیگر محصولات کینوا ، مورد استفاده قرار می گیرند . در این مجموعه آرد خالص کینوا ، آرد فرنی کینوا ، سویق کینوا ، کینوا پرک شده ، انواع ادویه کینوا ، اسنک کینوا و ماسک کینوا تولید می شوند .

تمام این محصولات دارای استاندارها و مجوزهای  لازم می باشد و به صورت خرد و عمده در سراسر کشور ، به فروش می رسند . این مجموعه به عنوان فروشنده محصولات و آرد کینوا ، خدمات ویژه ای را برای مشتریان عزیز در نظر گرفته است .

آرد کینوا

کاربرد آرد خالص کینوا

آرد خالص کینوا ، در ترکیب با آرد گندم یا ذرت ، در تهیه بیسکویت ، کیک ، غلات صبحانه ، نان و غذای فرآوری شده استفاده می شود . آرد خالص کینوا خاصیت ژل زدایی مناسب ، ظرفیت جذب آب ، ظرفیت امولسیون و پایداری دارد . این مجموعه فروشنده آرد کینوا درجه یک در ایران می باشد و به تمامی شهر های ایران ارسال دارد.

آرد خالص کینوا به دلیل دارا بودن پروتئین و 9 آمینو اسید ضروری ، و نداشتن گلوتن ، انتخاب مناسبی برای پخت انواع نان بدون گلوتن می‌باشد . آرد  خالص کینوا به صورت ذاتی فاقد گلوتن است

آرد خالص کینوا دارای رایحه قوی و بافتی مرطوب بوده و گزینه‌ای ایده‌آل برای پخت انواع نان می‌باشد . همچنین این ماده ، یک ترکیب فوق العاده برای تهیه انواع مواد غذایی از پنکیک تا انواع مافین ، دونات و نان با بافت و طعم جذاب و ارزش غذایی بالا محسوب می شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *