خرید آرد خالص کینوا

آرد کینوا

بزرگترین مرکز تولید و خرید فروش آرد خالص کینوا ، این محصول را پس از تولید و بسته بندی ، به صورت خرد و عمده ، در کلیه استان های کشور ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

مرکز خرید آرد خالص کینوا

درصورتی‌که تمایل به خرید آرد خالص کینوا ، به صورت بسته‌بندی به خرد و یا عمده دارید ، در هر استانی که باشید می‌توانید با این مجموعه در ارتباط باشید . مجموعه ما به‌صورت کاملاً تخصصی در زمینه تولید کینوا و انواع آرد کینوا از جمله آرد خالص کینوا و آرد فرنی کینوا فعالیت دارد .

همچنین در این مجموعه محصولات متفاوتی نیز از کینوا تولید و در سراسر کشور عرضه می شود . آرد خالص کینوا به علت ارزش غذایی بالا و نداشتن گلوتن ، جهت تولید انواع فرآورده‌های آردی مورد استفاده قرار می گیرد و یا برای افزایش ارزش غذایی ، می تواند با سایر آردها مخلوط شود .

این ماده غذایی به صورت خرد و عمده و در تناژ بالا با قیمت مناسب ، توسط مجموعه ما در اختیار متقاضیان عزیز در سراسر کشور قرار می‌گیرد . مراکز عرضه و توزیع محصولات سالم و فری گلوتن ، انجمن‌های سلیاک و دیابت ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، مراکز تولیدکننده انواع نان و فرآورده‌های آردی با ارزش غذایی بالا ، هتل‌ها رستوران‌ها و هایپرمارکت‌ها از این دسته هستند .

این مراکز در صورت تمایل به تهیه آرد خالص کینوا به‌صورت تناژ و یا بسته‌بندی‌های خرد ، می‌توانند با کارشناسان ما در ارتباط باشند . این مجموعه خدمات ویژه‌ای را برای این عزیزان ارائه می نماید .

آرد کینوا

تولید و عرضه انواع محصولات کینوا

در این مجموعه علاوه بر تولید و خرید و فروش آرد خالص کینوا ، محصولات مختلفی نیز از کینوا با تولید می شود . لازم به ذکر است که دانه‌های عرضه‌شده توسط این مجموعه ، زیر نظر کارشناسان مجموعه ما و در مزارع داخل کشور تولید می شوند .

پس از برداشت دانه‌های کینوا ، بوجاری و سورتینگ مناسب آن‌ها ، این دانه‌ها در کارخانه فرآوری شده تا برای مصارف مختلف آماده گردند . دانه های کینوا پس از فرآوری ، بسته‌بندی شده و به صورت خرد و عمده در سراسر کشور عرضه می‌شوند .

همچنین از این دانه‌ها محصولات مختلفی اعم از آرد خالص کینوا ، آرد فرنی کینوا ، سویق کینوا ، پودر پروتئینی کینوا ، انواع ادویه کینوا ، اسنک کینوا و ماسک کینوا نیز تولید شده در کلیه استان‌ها عرضه می‌گردد .

تمام محصولات تولید شده در این مجموعه دارای مجوزهای و استانداردهای لازم می باشد . در صورت تمایل به تهیه هرکدام از این محصولات ، می‌توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید .

کینوا

آرد خالص کینوا فری گلوتن

آرد خالص کینوا که از دانه های مفید و فاقد گلوتن کینوا در این مجموعه تولید و برای خرید و فروش عرضه می شود ، فری گلوتن بوده و ارزش غذایی بالایی دارد . این آرد غنی از املاح معدنی و پروتئین می باشد .

آرد خالص کینوا تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان را دارد و به عنوان یک پروتئین کامل شناخته شده است . این آرد دارای ویتامین های A ، و E و ویتامین های گروه B است . همچنین شاخص گلیسمی و قند کمی دارد .

آرد خالص کینوا برای تولید فرآورده های آردی بدون گلوتن مانند انواع کیک ، مافین ، بیسکویت ، غلات صبحانه و  . . . به کار می رود . همچنین جهت بهبود مواد غذایی به آرد سفید گندم و دیگر آرد ها نیز اضافه می شود . با تهیه این آرد می توانید محصولات مختلف و بسیار مفیدی تولید نمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *