فروشگاه غله کینوا جدید بیرجند

کینوا

فروشگاه غله کینوا جدید در بیرجند برای مادرانی که دوران بارداری سختی را می گذرانند، گنجاندن روزانه کینوا را در غذاهای خود الزامی می داند.

معرفی غله کینوا

کینوا شبه غله ای متعلق به خانواده تاج خروس و زیرخانواده اسفناج است. غله کینوا دارای طیف رنگی وسیعی است و حدود 66 رنگ را شامل می شود. رنگ غله کینوا در سه دسته سفید، قرمز و سیاه دسته بندی می شود. در ایران غله کینوا به رنگ های سفید، قرمز و سفید- قرمز تولید می شود.

غله کینوا بومی منطقه آند در آمریکای جنوبی است و طی هزاران سال غذای اصلی مردم این مناطق بوده است. غله کینوا به علت ارزش غذایی بالایی که دارد به خاویار سبز معروف شده است. غله کینوا حاوی همه انواع اسید آمینه های ضروری برای بدن انسان، انواع ویتامین B و E،  پروتئین و آنتی اکسیدان می باشد. در این فروشگاه می توانید دانه کینوا درجه یک را با کیفیت عالی در حجم های مختلف سفارش دهید و در شهر های شرقی به خصوص بیرجند تحویل بگیرید.

همچنین غله کینوا املاح معدنی مفیدی مانند کلسیم، منیزیم، فسفر، منگنز و فیبر دارد. غله کینوا طعمی مشابه گندم و ذرت دارد و استفاده از آن در انواع غذاها، طعم اصلی آن غذا را تغییر نمی دهد. غله کینوا به صورت تازه خوری، پخته، آبکش و سرخ کرده استفاده می شود.

غله کینوا در انواع غذاها مانند انواع سوپ، سالاد، انواع خورشت ها مورد استفاده قرار می گیرد. آرد کینوا برای تهیه انواع نان غنی شده، کیک، بیسکویت و غلات صبحانه به کار می رود. همچنین می توان برای تهیه فرنی که ارزش غذایی آن افزایش یابد، از آرد کینوا استفاده نمود.

فروشگاه دانه کینوا

فواید مصرف غله کینوا در دوران بارداری

دوران بارداری اغلب زنان با حالت تهوع همراه است و این پدیده معمولا در ماه های ابتدایی بارداری اتفاق می افتد. در این روزها خانم ها معمولا توانایی مصرف گوشت را ندارند و از پخت و پز نیز فراری هستند. این یک مسئله ی طبیعی است و می توان در این مدت از جایگزین های غذایی برای تامین پروتئین مورد نیاز بدن استفاده نمود تا مشکلی برای سلامتی ایجاد نشود. خرید و فروش کینوا با کیفیت در استان های مختلف توسط این فروشگاه به عنوان بزرگترین مرکز تولید و فراوری کینوا در کشور قابل سفارش می باشد و علاقه مندان به مصرف کینوا در بیرجند می توانند با این مجموعه در تماس باشند.

 در واقع خانم های باردار از گروه های حساس جامعه اند و تغذیه آن ها خیلی مهم است. پیشنهادی که ما به این افراد میکنیم استفاده از غله کینوا در برنامه غذایی خود می باشد. دلیل این پیشنهاد وجود ترکیبات مغذی بسیار در شبه غله کینواست. و با مصرف آن میتوان هم پروتئین مورد نیاز را تامین کرد و هم سایر نیاز های بدن را رفع نمود.

خانم های باردار نیاز به مصرف قرص های شیمیایی برای تأمین آهن مورد نیاز بدن خود دارند. غله کینوا با داشتن آهن می تواند جایگزین مناسبی برای داروهای شیمیایی باشد. آهن، کلسیم ، منیزیم در غله کینوا بیشتر از 3 برابر گندم است.

ارزش غذایی غله کینوا و سفارش از فروشگاه بیرجند

همچنین ویتامین، پروتئین و املاح معدنی موجود در غله کینوا برای رشد جنین بسیار مناسب است. قند موجود در غله کینوا مانع افت فشار و ضعف می شود. فیبر بالای موجود در غله کینوا از یبوست که در دوران بارداری شایع است، جلوگیری می نماید.

کینوا

غله کینوا غذایی بسیار سبک و خوش هضم است که استفاده از آن هیچ محدودیت سنی ندارد. افراد مختلف از خردسال گرفته تا افراد سالمند، آقایان و خانم ها می توانند با مصرف این دانه مغذی، از فواید آن بهره مند شوند. همچنین برای بیماران مختلف نیز مصرف غله کینوا محدودیتی ندارد. علاقه مندان به مصرف کینوا در بیرجند می توانند از طریق این فروشگاه کینوا درجه یک را با کیفیت عالی سفارش دهند.

مصرف غله کینوا باعث کاهش فشارخون، مانع چاقی، جلوگیری از بیماری های دستگاه گوارش، کاهش کلسترول، کنترل دیابت و کاهش شاخص قند خون و… می شود. غله کینوا فاقد گلوتن بوده و غذایی مناسب برای بیماران سلیاکی که حساس به گلوتن هستند، می باشد.

فروشگاه غله کینوا جدید در بیرجند

کشت بذر و تولید غله کینوا در سال های اخیر در ایران روند افزایشی داشته است. مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز تولید غله کینوا در ایران با وزارت جهاد کشاورزی در جهت ترویج تولید غله کینوا همکاری می نماید. این مجموعه غله جدید کینوا را که توسط کشاورزان ایرانی تولید شده و از کیفیت بالایی برخوردار است، جمع آوری می نماید.

مجموعه ما برای اولین بار در ایران غله کینوا را فرآوری نموده و غله آماده به طبخ کینوا جدید در بیرجند و سایر شهرستان ها را به صورت فله و همچنین در بسته بندی های مختلف  عرضه می نماید. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری و فروشگاه غله کینوا در ایران آماده همکاری با هتل ها، رستوران ها، بیمارستان ها و انجمن های سلیاکی در بیرجند و تمام استان های کشور می باشد.

مجموعه ما غله کینوا سفید و رنگی ( قرمز و سیاه) و غله آماده به طبخ کینوا را  عرضه می نماید. کارخانجات صنایع تبدیلی که علاقه مند به تولید محصولات رژیمی با استفاده از کینوا هستند، می توانند با مجموعه ما تماس گرفته و با تهیه دانه مرغوب کینوا، در زمینه تولید این محصولات پیشرو باشند.

 برای تهیه دانه مرغوب کینوا که در داخل کشور و به دست کشاورزان عزیز ایرانی تولید می شود و استفاده از سایر خدمات شرکت، می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *