تولید بهترین آرد خالص کینوا

آرد کینوا

بزرگترین مرکز عرضه انواع محصولات کینوا ، بهترین آرد خالص کینوا را از صفر تا صد در داخل کشور و به صورت صنعتی تولید نموده و به صورت خرد و عمده ، در سراسر کشور عرضه می نماید .

تولید و عرضه بهترین آرد خالص کینوا

بهترین آرد خالص کینوا را می‌توانید از این مجموعه تهیه نمایید . واژه بهترین به این دلیل بکار می رود که تمام محصولات تولیدی در این مجموعه دارای مجوزها و استانداردهای لازم بوده و به ‌صورت صنعتی و در کارخانه تولید می شود .

آرد خالص کینوا که توسط مجموعه ما در کارخانه تولید می‌گردد ، پس از بسته‌بندی به صورت خرد و عمده در سراسر کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد . تمام مراحل تولید آرد خالص کینوا از تولید دانه حذف مواد زائد ، فرآوری و تولید آرد زیر نظر کارشناسان این مجموعه ، در داخل کشور انجام می‌شود . تا محصولی با کیفیت بالا در اختیار در اختیار مشتریان عزیز قرار گیرد . تولید بهترین آرد کینوا در این شرکت برای عرضه به انجمن های سلیاک و دیابت سراسر کشور انجام می شود.

هایپرمارکت‌ها ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، مراکز تولید فرآورده‌های آردی ، رستوران‌ها ، هتل‌ها و انجمن‌های سلیاک و دیابت و مراکز عرضه و توزیع محصولات سالم و فری گلوتن می توانند آرد خالص کینوا با کیفیت بالا و قیمت مناسب را به‌صورت تناژ از این مجموعه تهیه نموده و از خدمات ویژه ما استفاده کنند .

آرد کینوا

کاربرد آرد خالص کینوا

آرد خالص کینوا که از دانه‌های باارزش غذایی بالا و فاقد گلوتن کینوا تولید می شود ، مشابه دانه‌ کینوا بدون گلوتن بوده و غنی از پروتئین و مواد معدنی می باشد . آرد خالص کینوا را می‌توان برای پخت انواع نان ، شیرینی ، کیک و دسر استفاده کرد . تولید بهترین آرد کینوا در این مجموعه با کیفیت عالی انجام می گیرد.

همچنین برای دستیابی به بافت و طعم موردنظر ، می‌توان آرد خالص کینوا  را با نسبت‌های متفاوت با آرد گندم و یا سایر آردهای چند منظوره نیز ترکیب نمود . این محصول برای تولید انواع پنکیک ، دونات ، انواع نان و انواع مافین با بافت و طعم مناسب و ارزش غذایی بالا مورداستفاده قرار می‌گیرد .

آرد کینوا

آرد خالص کینوا مناسب فاقد گلوتن و غنی از مواد مغذی

همانطور که بیان شد ، آرد خالص کینوا فاقد گلوتن است و برای تولید انواع فراورده های آردی و دسرهای فری گلوتن بسیار مناسب است . تولید این محصولات برای افراد مبتلا به سلیاک که ممنوعیت استفاده از محصولات گلوتن دار را دارند ، بسیار مهم است . تولید بهترین آرد کینوا در این شرکت با کیفیت وآنالیز بسیار عالی انجام می شود.

آرد خالص کینوا به دلیل دارا بودن پروتئین و 9 آمینو اسید ضروری انتخاب مناسبی برای غنی سازی انواع آرد سفید گندم و دیگر آرد ها می باشد . همچنین آرد خالص کینوا را به عنوان یکی از بهترین منابع پتاسیم ، منیزیم ، منگنز ، آهن ، روی و کلسیم می‌توان استفاده نمود .

این آرد غنی از فیبر است و دارای شاخص گلیسمی پایینی نیز می باشد . همچنین قند کمی دارد و برای مصرف افراد مبتلا به دیابت نیز بسیار مفید است . آرد خالص کینوا علاوه بر مصرف مستقیم به صورت مخلوط با دیگر آرد ها باعث بهبود ارزش غذایی آن ها می گردد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *