تولید بهترین آرد فرنی کینوا

آرد کینوا

مرکز تخصصی تولید کننده انواع محصولات کینوا ، بهترین آرد فرنی کینوا را که صد در صد فاقد گلوتن است ، در داخل کشور تولید می نماید و این محصول را در کلیه استان ها در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

تولید بهترین آرد فرنی کینوا در کشور

بهترین پودر فرنی کینوا در این مجموعه تولید شده و در سراسر کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می‌گیرد . درصورتی‌که تمایل به تهیه این آرد فرنی به صورت خرد و یا عمده ، با کیفیت بالا و قیمت مناسب دارید ، می‌توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید .

این مجموعه که به‌صورت تخصصی در زمینه تولید دانه و آرد کینوا فعالیت دارد ، این پودر فرنی را که صد درصد فاقد گلوتن است در کارخانه تولید نموده و بسته‌بندی می‌کند . بهترین پودر فرنی کینوا تولید شده از کینوا فرآوری شده ، این توسط این مجموعه در کلیه استان‌ها در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

آرد کینوا

عرضه آرد فرنی کینوا به صورت فله و خرد

همانطور که بیان گردید ، پودر و آرد فرنی کینوا برای اولین بار در کشور توسط این مجموعه تولید شده و در بسته‌بندی‌های 150 گرمی تا کیلویی در سراسر کشور عرضه می‌گردد . 

انجمن‌های سلیاک و دیابت ، هتل‌ها ، رستوران‌ها ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، مراکز توزیع مواد سالم و مراکز تولید فرآورده‌های آردی بدون گلوتن و سالم می توانند فرنی کینوا را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به‌صورت تناژ از این مجموعه تهیه نمایند .

همچنین بسته‌ بندی های  خرد آرد فرنی کینوا نیز عرضه می‌گردد . برای این منظور می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید . و از خدمات ویژه ارائه شده توسط این مجموعه استفاده نمایید .

آرد فرنی کینوا صد در صد فاقد گلوتن

آرد فرنی کینوا که از دانه‌های با ارزش غذایی بالای کینوا تولید می شود ، صددرصد فری گلوتن است و برای افراد مبتلا به سلیاک و دیابت و افراد حساس به گلوتن غلات مورداستفاده قرار می‌گیرد . همچنین این آرد برای تهیه فرنی و غذاهای مختلف برای کودکان و نوزادان نیز مناسب بوده و باعث وزن گیری آن‌ها می شود .

آرد فرنی کینوا حاوی املاح معدنی مفید ، ویتامین‌ها ، اسیدآمینه‌های ضروری ، فیبر بالا و مواد غذایی مفید است و شاخص گلیسمی پایینی دارد . همچنین قند آن نیز بسیار پائین است و برای این افراد مبتلا به دیابت نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد .

بعلاوه سالمندان عزیزی که مشکل هضم و بلع و مشکلاتی مانند یبوست دارند ، نیز می‌توانند از محصولات تولید شده با پودر فرنی کینوا استفاده نمایند . از فرنی کینوا می‌توان یک عصرانه و دسر بسیار مقوی تهیه نمود و در کنار خانواده مصرف کرد !

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *