قیمت روز کینوا بسته بندی

کینوا بسته بندی

در این مجموعه علاوه بر تهیه کینوا فرآوری شده ، فاقد مواد زائد و با کیفیت بالا و با قیمت مناسب ، می توانید از قیمت روز کینوا بسته بندی نیز اطلاع یابید .

عرضه کینوا بسته بندی و قیمت روز آن

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز تولید کننده کینوا و اولین مرکز فرآوری صنعتی کینوا در کشور ، کینوا بسته بندی شده را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا در اختیار متقاضیان عزیز در سراسر کشور قرار می‌دهد .

در صورتی که تمایل به تهیه کینوا بسته بندی ، به صورت خرد و عمده دارید ، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید . همچنین قیمت روز کینوا را نیز می توانید از این مجموعه استعلام نمایید .

مراکز عرضه محصولات سالم و فری گلوتن ، انجمن‌های سلیاک و دیابت ، هتل ها ، رستوران ها ، باشگاه های بدن سازی ، هایپرمارکت ها ، عطاری ها و کارخانجات صنایع تبدیلی می‌توانند کینوا بسته بندی را به صورت عمده و تناژ از این مجموعه تهیه نمایند .

برای این منظور و در صورت تمایل ، می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید و از خدمات ویژه این مجموعه نیز استفاده نمایید . کینوا بسته بندی به صورت خرد نیز در سراسر کشور عرضه می شود و قیمت روز آن در این مجموعه مورد استعلام می باشد.

کینوا

تولید کینوا در داخل کشور

تا چند سال قبل ، کینوا فقط به صورت وارداتی ، در بازار کشور عرضه می شد و قیمت بالای این محصول مانع دسترسی تمام افراد جامعه به کینوا گردیده بود . مجموعه ما به دلیل ارزش غذایی بالا و مصارف مختلف کینوا با همکاری کشاورزان عزیز در استان‌های مختلف اقدام به تولید کینوا در داخل کشور کرده است . بهترین قیمت روز کینوا بسته بندی و فله را می توانید در این مجموعه استعلام نمایید.

در سال‌های اخیر  ،کینوا سطح زیر کشت وسیعی در داخل کشور پیدا کرده است . کارشناسان این مجموعه کینوارا با کیفیت بالا تولید می نمایند . پس از جداسازی و حذف شن ریزه ، بذر علف های هرز و بقایای گیاهی از دانه های کینوا ، این دانه ها به صورت صنعتی فرآوری می‌شوند تا ساپونین موجود در پوسته آنها نیز حذف شود .

کینوا پس از فرآوری برای مصرف آماده است و در کارخانه بسته بندی می گردد . کینوا بسته بندی به صورت خرد و عمده در سراسر کشور ، با قیمت بسیار مناسب تر از نوع وارداتی عرضه می گردد . افراد علاقه‌مند به تهیه این محصول می توانند با کارشناسان ما در ارتباط باشند .

کینوا

کینوا ماده غذایی بسیار مفید

کینوا که به علت داشتن ارزش غذایی بالا  مورد توجه قرار گرفته است ، غذای سبک و مفید برای کودکان ، جوانان ، بزرگسالان ، سالمندان ، ورزشکاران ، گیاهخواران ، زنان باردار و شیرده و افراد مبتلا به سلیاک و دیابت محسوب می شود . برای استعلام قیمت روز کینوا بسته بندی و فله درجه یک با کیفیتی عالی می توانید با کاشناسان و مشاورین این مجموعه در تماس باشید.

علت آن وجود مواد غذایی بسیار مفید ، شاخص گلیسمی پایین و فقدان گلوتن است . این ماده غذایی سرشار از پروتئین و دارای تمام اسید آمینه های ضروری برای بدن و حاوی ویتامین ها و املاح معدنی و آنتی اکسیدان می باشد .

کینوا را می توان برای تهیه غذاهای مختلف به کار برد . همچنین به صورت کته یا آبکش ، مشابه برنج تهیه می‌شود . با مصرف روزانه کینوا در رژیم غذایی خود و خانواده تان ، می توانید از اثرات تغذیه ای بسیار مفید آن بهره مند شوید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *