بازار خرید بذر کینوا در ایلام

غله کینوا در تهران

جهت اطلاع از قیمت خرید بذر کینوا در ایلام و مناطق مختلف کشور، می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران، در ارتباط باشید و در زمینه کشت بذر کینوا در ایلام، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

معرفی بذر کینوا

بذر کینوا، بذری مقاوم به تنش سرما، خشکی و شوری است که در اقلیم های مختلف نیز رشد می کند.  بذر کینوا قادر به تحمل شوری بالایی است که بسیاری از محصولات زراعی از جمله گندم و جو، در این شرایط رشد نمی کنند. از این نظر بذر کینوا به عنوان گیاه شورزیست اختیاری، دسته بندی می شود.

بذر کینوا در زمین های حاشیه ای و مزارع زراعی فقیر که بسیار از محصولات رشد نمی کنند، محصول خوبی تولید می نماید. هدف اصلی از کشت بذر کینوا تولید دانه هایی است که به خاویار گیاهی معروفند.  بذر کینوا پس از رشد و تولید گیاه کامل، دانه کینوا را تولید می کند.

 دانه های کینوا به عنوان تنها منبعی که همه اسیدآمینه های ضروری بدن انسان را دارد، معرفی شده است. همچنین دانه کینوا حاوی انواع پروتئین، ویتامین، کلسیم، فسفر، منیزیم، روی و آهن و آنتی اکسیدان می باشد.

مقاومت بالای بذر کینوا به خشکی و شوری و تولید دانه های مغذی، باعث شده تا کشت بذر کینوا در کشورهای مختلف جهان افزایش یابد. در حال حاضر بیش از 100 کشور از جمله کشور ایران، بذر کینوا را کشت می کنند. و دانه های کینوا را برای تولید انواع غذاها و آرد کینوا و همچنین برای تولید فرآورده های صنعتی به کار می برند. در ایران شهر های غربی مانند ایلام می توانند دانه کینوا را تولید کنند و با کیفیت عالی در بازار عرضه کنند. علاقه مندان می توانند برای خرید بذر کینوا در ایلام از طریق این مجموعه اقدام نمایند.

خرید فروش کینوا کرمان

خرید و کشت بذر کینوا در ایلام

بذر کینوا جزو گیاهان بذر ریز و زودرس دسته بندی می شود. زیرا وزن هزار دانه آن حدود 3 گرم و دوره رشد آن حدود 100 روز می باشد. بذر کینوا، بسته به نوع اقلیم منطقه، در دو نوبت بهاره و پاییزه، و حتی تابستانه کشت می شود.

روش کشت بذر کینوا همانند گیاهان بذر ریزی همچون شبدر و کلزا، به صورت سطحی انجام می شود. برای این منظور می توان از دستگاه خطی کار غلات استفاده کرد یا بذرها را به روش دستی کشت نمود. برای هر هکتار از زمین زراعی به  8 تا 10 کیلوگرم بذر کینوا نیاز است. این مقدار بذر، محصولی با عملکرد مطلوب به همراه خواهد داشت. برای خرید بهترین بذر کینوا در ایلام و دریافت مشاوره تخصصی می توانید با متخصصان این مجموعه در تماس باشید.

انتخاب تاریخ کشت، برای بذر کینوا مشابه سایر گیاهان زراعی اهمیت زیادی دارد. زیرا زمان داشت و برداشت بذر کینوا بسیار مهم است و با سرما و گرمای زیاد محیط نباید همراه شود.

آبیاری و برداشت بذر کینوا در ایلام

بذر کینوا برای رشد به 5 تا 7 نوبت آبیاری به فاصله هر 10 تا 15 روز  نیاز دارد. البته در اغلب موارد 5 نوبت آبیاری نیاز آبی بذر و گیاه کینوا را برطرف می کند. در مناطق معتدل و پرباران، از باران های زمستانه برای آبیاری بذر و گیاه کینوا استفاده می شود.

استفاده از کودهای دامی و شیمیایی، مانند سایر گیاهان زراعی، باعث افزایش عملکرد بذر کینوا می شود. عملکرد بذر کینوا حداقل 2 تن در هکتار است. و در صورت فراهم بودن منابع و اعمال مدیریت زراعی خوب، به 5/5 تن در هر هکتار می رسد.

جهت اطلاع از تاریخ مناسب برای کشت بذر کینوا در ایلام می توانید با ما تماس بگیرید. و در زمینه انواع روش های کاشت، داشت و برداشت صحیح یذر کینوا در ایلام و مناطق دیگر کشور، مشاوره رایگان دریافت نمایید. این مجموعه تجربه کشت بذر کینوا را در اغلب نقاط کشور دارد.

بذر کینوا

بازار خرید بذر کینوا در ایلام

در سال های اخیر کشت بذر کینوا در ایلام و مناطق مختلف کشور مورد توجه قرار گرفته است. همچنین  بازار خرید و فروش آن نیز رونق خوبی یافته است. بذر کینوا با قیمت های مختلفی در این بازار خرید و فروش می شود.

جهت بررسی وضعیت بازار خرید بذر کینوا در ایلام و استان های دیگر کشور، می توانید با ما در تماس باشید. مجموعه ما با همکاری وزارت جهاد کشاورزی، جهت ترویج کشت بذر کینوا در ایلام و سایر استان ها فعالیت می نماید.

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایلام و دیگر مناطق کشور، بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد.

در این مجموعه پس از عقد قرارداد، خرید و فروش محصول بذر کینوا به صورت کاملاً تضمینی انجام می شود. جهت اطلاع از وضعیت بازار خرید بذر کینوا در ایلام و نقاط مختلف کشور و اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه، می توانید با ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *