بازار بذر کینوا در ایلام

بذر کینوا

جهت بررسی بازار  بذر کینوا در ایلام و سایر استان‌ها با کدام مرکز می‌‌توان در ارتباط بود؟ آیا کشت بذر کینوا مقرون به صرفه است؟ از کدام مرکز می‌‌توان بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار تهیه نمود؟

 مزیت کشت بذر کینوا

بذر کینوا بذری متعلق به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج است که با قدمتی چندهزارساله در آمریکای جنوبی کشت می شود . محصول بذر کینوا ، دانه کینوا است که دارای ارزش غذایی زیادی می‌باشد و به خاویار گیاهی معروف است .

سودآوری مناسب بذر کینوا در ایلام و بازار آن

درحال حاضر کشورهای زیادی مصرف‌کننده دانه کینوا هستند . بنابراین تولید دانه کینوا با کیفیت مناسب و وزن هزار دانه بالا و فروش در بازارهای جهانی می‌تواند ارزآوری نیز داشته باشد . همچنین سودآوری حاصل از کشت بذر کینوا با ۲ برابر کشت گندم و برخی از غلات می باشد .

کینوا

بذر کینوا مقاوم به شوری و خشکی

بذر کینوا به خشکی و شوری مقاومت بالایی دارد . مقاومت بذر کینوا  به خشکی و شوری بیش از گیاه گندم و جو نیز می باشد . ۵ تا ۷ نوبت آبیاری ، در طول زمان رشد بذر کینوا نیاز آبی آن را برطرف می‌کند . همچنین در مناطقی که باران‌های بهاره و پاییزه است حتی تعداد دفعات آبیاری نیز کمتر از این مقدار می باشد .

بذر کینوا  بسیار زودس

کینوا گیاهی زودرس است که طول دوره رشد آن حدود ۱۰۰ روز می باشد . یعنی از ابتدای رشد تا زمان برداشت محصول ، تقریباً ۴ ماه طول می‌کشد و این گیاه بسیار زودرس می باشد . به همین دلیل کشت بذر کینوا در مناطق مختلف کشور دو نوبت در سال ، انجام می شود .

بذر کینوا

بازار بذر کینوا در ایلام

هزینه کاشت کم ، طول دوره رشد کوتاه‌مدت ، نیاز آبی کم و همین‌طور وجود بازارهای جهانی برای صادرات محصول دانه کینوا ، باعث شده تا کشت آن در ایلام و سایر مناطق کشور مورد توجه قرار بگیرد .

در سال‌های اخیر ، با افزایش کشت بذر کینوا در یالام و دیگر مناطق ، بازار بذر کینوا نیز رونق یافته است .  و پیش‌بینی می‌شود ، در سال‌های آینده نیز این روند افزایش یابد . همچنین زمینه برای صادرات محصول کینوا نیز فراهم است .

مجموعه ما با جهت بررسی وضعیت بازار بذر کینوا ، در ایلام و سایر استان‌ها می‌توانید با ما در ارتباط باشید . این مجموعه به‌‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز عرضه بذر کینوا در کشور ، بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار را در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

کارشناسان مجموعه‌ای که تجربه کشت بذر کینوا را در ایلام و سایر استان‌ها دارند ، در زمینه کشت این محصول به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان ارائه می نمایند . همچنین این مجموعه در زمینه فروش محصول کینوا ، صادرات دانه کینوا و توسعه بازار دانه و بذر کینوا  با کشاورزان عزیز در ایلام و مناطق مختلف کشور ،مشارکت می‌نماید .

جهت بررسی وضعیت بازار بذر کینوا در ایلام ، در یافت مشاوره رایگان برای کشت بذر کینوا در ایلام و استفاده از خدمات این مجموعه می‌توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *