مرکز فروش خاویار گیاهی کینوا

کینوا

در مرکز فروش خاویار گیاهی کینوا چه محصولاتی به فروش می رسد؟ ارزش غذایی خاویار گیاهی کینوا مربوط به کدام مواد غذایی است؟ آیا امکان خرید خاویار گیاهی کینوا به صورت عمده و در تناژ بالا وجود دارد؟

دانه کینوا خاویار گیاهی

دانه کینوا سرشار از مواد غذائی و املاح معدنی مفید می باشد. این دانه، تنها دانه گیاهی است که 9 اسید آمینه ضروری مورد نیاز برای انسان را در بر دارد. همچنین سرشار از پروتئین و ویتامین های گروه B مانند ریبو فلاوین، تیامین، نیاسین و فولات می باشد.

ویتامین E نیز که یک آنتی اکسیدان طبیعی اس، در دانه کینوا به فراوانی وجود دارد. همچنین دانه کینوا املاح معدنی مفیدی مانند کلسیم، منیزیم، آهن، مس، روی و منگنز نیز دارد. به علت داشتن مواد غذایی زیاد، به دانه کینوا خاویار گیاهی نیز می گویند.

مصرف خاویار گیاهی کینوا برای گروه‌های سنی مختلف، باعث تامین مواد گیاهی مورد نیاز آنها می شود. تمام گروه های سنی از کودکان تا سالمندان، بدون هیچ محدودیتی می‌توانند دانه کینوا را در برنامه غذایی خود قرار دهند. فروش خاویار گیاهی کینوا در این مجموعه در سراسر کشور انجام می پذیرد.

کینوا

مقایسه خاویار گیاهی کینوا با سایر غلات

همان طور که بیان گردید، دانه کینوا سرشار از پروتئین است .میزان پروتئین دانه کینوا بین ۱۲ تا ۲۳ درصد می باشد. در مقایسه با سایر غلات از جمله جو، برنج و ذرت میزان پروتئین بیشتری دارد. و از نظر پروتئین مشابه گندم و سورگوم می‌باشد.

همانطور که بیان شد، دانه کینوا تنها منبع گیاهی است که همه اسید آمینه های ضروری برای بدن انسان را دارد. دانه کینوا نسبت به دانه غلات به طور خاص دارای اسیدآمینه لیزین بالاتری است. این اسید آمینه در بسیاری از غلات محدود کننده می باشد.

تعادل اسید آمینه ای موجود در دانه کینوا عالی است. و در مقایسه با غلات و حبوبات دارای طیف گسترده‌تری از اسیدهای آمینه ها از جمله لیزین و متیونین می باشد. میزان هیستیدین دانه کینوا از پروتئین‌های جو، سویا و گندم بیشتر است. فروش خاویار گیاهی کینوا در ایران برا ی بیماران سلیاک و دیابت شرایط تخفیفی ویژه ای دارد.

از نظر اسید آمینه سیستئین و متیونین مشابه جو و سویا است. البته درباره این اسید آمینه نسبت به گندم مقدار آن کمتر است. ارزش غذایی مواد غذایی، با تعیین کیفیت پروتئین آن مشخص می‌شوند. و عمدتاً به میزان اسید آمینه قابلیت هضم و تاثیر عوامل ضد تغذیه ای و نسبت تریپتوفان به مجموع اسید آمینه های غیر قطبی بستگی دارد.

کینوا

مرکز فروش و معرفی ارزش غذایی خاویار گیاهی کینوا

کیفیت پروتئین دانه کینوا معادل کیفیت پروتئین کازئین شیر می باشد. اهمیت بخش غیر پروتئینی اسید آمینه تریپتوفان به این دلیل است که به تنهایی می‌تواند وارد مغز شده و به راحتی جذب شود.

میزان تریپتوفان پروتئین دانه کینوا مشابه مقدار این ماده در گندم است. اما از سایر غلات بیشتر می‌باشد تریپتوفان آزاد موجود در آرد کینوا در مقایسه با مقدار این ماده در گندم و جو دوسر یکسان اما از برنج ذرت چاودار بیشتر و از ارزن و جو کمتر است. فروش خاویار گیاهی کینوا در سراسر شهر های ایران با بهترین کیفیت ارائه می گردد.

کربوهیدرات موجود در دانه کینوا با مقدار این ماده در جو و برنج قابل مقایسه است. نشاسته ترکیب اصلی کربوهیدراتی دانه کینوا میباشد. دانه کینوا حاوی قندهای ساده است که هضم آسان ای دارند به همین دلیل مصرف دانه کینوا فاقد اثرات چاق کنندگی می باشد. فیبر غذایی دانه کینوا مشابه مقدار فیبر موجود در دانه غلات است. البته از2 تا 3 برابر برنج فیبر دارد.

کینوا لاغری

چرا خاویار گیاهی کینوا مصرف کنم ؟

مقدار روغن دانه کینوا از ذرت  بیشتر و از سویا کمتر است. اسیدهای آمینه موجود در دانه کینوا غیر اشباع از جمله پالمیتیک اسید، اولئیک اسید و لینولئیک اسید میباشد. پروفایل اسیدهای چرب دانه کینوا مشابه ذرت و روغن سویا است.

فراوان ترین اسیدهای چرب غیر اشباع در دانه کینوا اصلی لینولئیک است که اثرات مثبتی بر بیماری های قلبی و عروقی دارد و باعث حساسیت به انسولین می‌شود.  میزان مواد معدنی موجود در دانه کینوا از غلاتی مانند جوی دوسر و جو به خصوص از نظر پتاسیم، منیزیم و کلسیم بالا تر است. این مرکز فروش خاویار گیاهی کینوا برای هایپر مارکت ها و فروشگاه ها و کارگاه های تولید خدمات ویزه ای عرضه می کند.

دانه کینوا دارای مقادیر بالایی ویتامین B6 و فولات می باشد. مقدار تیامین موجود در دانه کینوا نسبت به جو سر یا جو کمتر استو اما مقدار نیاسین، ریبوفلاوین، ویتامین B6 و فولات آن بیشتر می باشد.

دانه کینوا دیابت

مرکز فروش خاویار گیاهی کینوا

مجموعه ما با هدف ترویج کشت بذر کینوا در ایران، با جهاد کشاورز ی همکاری می کند. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فروش بذر کینوا، بذرهای اصل و شناسنامه دار را در اختیار کشاورزان عزیز  قرار می دهد.

در این جموعه پس از عقد قرارداد، خرید و فروش بذر کینوا را به صورت تضمینی انجام می شود. همچنین با داشتن تجربه کافی در زمینه زراعت بذر کینوا در اکثر مناطق ایران، مشاوره رایگان و تخصصی به کشاورزان عزیز ارائه می نماید.

همکاری در مرکز فروش خاویار گیاهی کینوا

مجموعه ما کشاورزان عزیز را در تولید خاویار گیاهی کینوا با کیفیت، پشتیبانی  می نماید. این مجموعه پس از جمع آوری دانه های مرغوب کینوا، آن ها را فرآوری می نماید. بزرگترین مرکز فروش خاویار گیاهی کینوا، دانه کینوا سفید و رنگی را به صورت آماده به طبخ عرضه می کند.

جهت ارتباط با مرکز فروش خاویار گیاهی کینوا و اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه می توانید با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *