بازار خرید بذر کینوا با عملکرد بالا

بذر کینوا

جهت دریافت اطلاعات درباره بازار خرید بذر کینوا و همچنین تهیه بذرهای شناسنامه درا کینوا با عملکرد بالا، می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران در ارتباط باشید.

کشت بذر کینوا با عملکرد بالا

جهت تولید محصولی با عملکرد بالا، عوامل متعددی تاثیرگذار است. از جمله انتخاب بذر مرغوب، انتخاب تاریخ کشت مناسب، مدیریت زراعی و آبی و … . اولین گام برای تولید محصول با کبفیت و تولید دانه و  بذر کینوا با عملکرد بالا، انتخاب بذر مرغوب است.

برای تهیه بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا با عملکرد بالا می توانید با ما در ارتباط باشید. همچنین برای اطلاع از تاریخ دقیق کشت و خرید بذر کینوا با عملکرد بالا در منطقه زراعی خود، نیز می توانید، از ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

برای آماده سازی زمین، جهت کشت بذر کینوا لازم است عملیات زیر انجام شود. اجرای شخم، دو مرحله دیسک سنگین و سبک و کودپاشی زمین را جهت کشت بذر کینوا، آماده می نماید. کشت بذر کینوا می تواند به روش سنتی و یا مکانیزه باشد. برای کشت مکانیزه از دستگاه خطی کار غلات می توان استفاده نمود.

 میزان بذر کینوا مورد نیاز برای هر هکتار، 8 تا 10 کیلوگرم است. بذر کینوا برای رشد به 5 تا 7 نوبت آبیاری به فاصله هر 10 تا 15 روز  نیاز دارد.

بذر کینوا

کود دهی و عملکرد بذر کینوا با عملکرد بالا

برای مبارزه با علف های هرز، می توان یک تا دو ماه قبل از کاشت بذر کینوا، زمین زراعی مد نظر را آبیاری کرد و پس از رشد علف های هرز با سموم ترفلان و رانداپ به مبارزه با آن پرداخت.

 استفاده از کودهای دامی و شیمیایی برای تولید دانه و بذر کینوا با عملکرد بالا موثر خواهد بود. برای این منظور می توان از 150 کیلوگرم کود NPK یا استفاده از 150 کیلوگرم کود سوپرفسفات تریپل به همراه 100 کیلوگرم کود پتاس، استفاده کرد. برای مشاوره تولید و خرید بذر کینوا با عملکرد بسیار بالا می توانید با کارشناسان خبره این مجموعه ارتباط بگیرید.

عملکرد بذر کینوا حداقل 2 تن در هکتار است. و در صورت مدیریت زراعی صحیح و شرایط مطلوب زراعی به 5/5 تن در هر هکتار خواهد رسید. برای برداشت محصول نهایی بذر کینوا از کمباین برداشت کلزا با تغییر هدِ برداشت می توان استفاده کرد.

بذر کینوا

بازار خرید بذر کینوا با عملکرد بالا

با توجه به سودآوری قابل توجه کشت بذر کینوا، در سال های اخیر کشت آن، در اکثر نقاط ایران مورد توجه قرار گرفته است. و به دنبال آن بازار خرید و فروش بذر کینوا نیز رونق یافته است.

البته در مواردی نیز، بذرهای نامرغوب و تقلبی کینوا عرضه شده است. استفاده از این بذرهای نامرغوب نه تنها تولید محصول خوبی نداشته بلکه باعث ایجاد خسارت نیز شده اند.

 بعلاوه کشاورزان عزیز در موارد زیادی برا یفروش محصول نهایی خود با مشکل مواجه می باشند. و بازار خریدی برای محصول تولیدی، در دسترس آنها وجود ندارد.

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز توزیع بذر کینوا در ایران، در جهت توزیع بذرهای اصل و شناسنامه دار با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می نماید. از اهداف مهم این مجموعه، ترویج کشت بذر کینوا در مناطق مختلف کشور و بومی سازی تولید بذر کینوا می باشد.

این مجموعه، پس از عقد قرارداد و توزیع بذر کینوا با عملکرد بالا، محصولی نهایی را به صورت کاملاً تضمینی، خرید و فروش می نماید. همچنین از خرید بذر کینوا با عملکرد بالا، از افرادی که بذر اولیه خود را از این مجموعه تهیه نکرده اند، نیز امکان پذیر است.

برای این منظور، نمونه ای از محصول تولیدی، به مجموعه ارسال می شود و پس از تایید کیفیت، با قیمت مناسب خریدیداری می شود. جهت تهیه بذر کینوا با عملکرد بالا، خرید و فروش تضمینی محصول خود و استفاده از مشاوره رایگان کشت بذر کینوا در هر استانی که هستید، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *