قیمت فروش کینوا بدون ساپونین

کینوا

کینوا بدون ساپونین را از کجا می توان تهیه نمود؟ قیمت فروش کینوا بدون ساپونین چقدر است؟ چرا باید ساپونین را پوسته کینوا حذف شود؟

فروش کینوا بدون ساپونین با قیمت مناسب

کینوا بدون ساپونین را با قیمت بسیار مناسب در بسته‌بندی‌های مختلف و به‌صورت خرد و عمده می‌توانید از این مجموعه تهیه نمایید . در این مجموعه کینوا طی فرآیند فرآوری در کارخانه ساپونین زدایی شده و بدون ساپونین با قیمت بسیار مناسب به فروش می‌رسد .

قیمت این محصول را نیز می توانید از این مجموعه استعلام نمایید . انجمن‌های سلیاک و دیابت ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، فروشگاه‌های عرضه‌کننده محصولات سالم و گلوتن فری ، مراکز پخش که تمایل به عرضه کینوا بدون ساپونین  دارند ، می‌توانند کینوا بدون ساپونین را با قیمت بسیار مناسب و به‌صورت عمده از این مجموعه تهیه نماید .

برای این منظور  در هر استانی که هستید ، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید . و از خدمات ویژه این مجموعه نیز استفاده نمایید .

کینوا

کینوا ایرانی نیاز به فرآوری دارد

کینوا وارداتی قیمت زیادی داشته ، به همین دلیل کینوا ایرانی که یکی از واریته های کینوا است ، در ایران مورد کشت قرار گرفته و کینوا در ایران با کیفیت بالا و قیمت پایین تر از نوع وارداتی تولید می شود .

کینوا تولیدشده در ایران برخلاف نوع وارداتی در پوسته خود ماده‌ای سمی به نام ساپونین  دارد . زیرا در این محصول هیچ فرآیند فرآوری صورت نگرفته است و نیاز به دارد تا پروسه فرآوری را طی نماید ، تا مورد مصرف خوراکی قرار بگیرد . قیمت فروش کینوا بدون ساپونین را می توانید به صورت درجه یک و با کیفیت در این مجموعه مطلع شوید.

این شرکت در استان‌های مختلف کینوا ایرانی را تولید و جمع آوری نموده و سپس در کارخانه با بالاترین تکنولوژی آن را فرآوری می نماید و کینوا بدون ساپونین را تولید و در کشور عرضه میکند .

کینوا بدون ساپونین ، که توسط این مجموعه عرضه می شود . نه‌تنها درشت و سفید رنگ است بلکه نیاز به شستشوی زیاد ندارد و مزه و طعم مناسبی نیز دارد .

کینوا

اهمیت ساپونین زدایی کینوا

لازم به ذکر است که افرادی سودجو کینوا همراه با ساپونین را بدون فرآوری با قیمت پایین عرضه می‌کنند . به همین دلیل لازم است که کینوا از مراکز معتبر تهیه شود .

ساپونین ماده ای گلیکوزیدی ، صابونی و تلخ مزه است که در پوسته دانه کینوا وجود دارد . اهمیت این ماده در دانه کینوا ، باعث حفاظت آن در برابر حمله حشرات و آفات در گیاه کینوا می گردد . بهترین و مناسب ترین قیمت فروش کینوا بدون ساپونین با استاندارد های لازم را می توانید در این مرکز مطلع شوید

اما قبل از مصرف توسط انسان لازم است که ساپونین حذف گردد . زیرا علاوه بر مزه تلخ آن که بر طعم دانه کینوا قالب می شود و این دانه های مغذی را غیر قابل خوردن می کند ، مصرف ساپونین می تواند برای انسان ایجاد مسمومیت نماید .

بنابراین اگر به دنبال دانه کینوا باکیفیت بالا و بدون ساپونین و قیمت مناسب هستید ، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *