مرکز خرید آرد فرنی کینوا

آرد کینوا

بزرگترین مرکز خرید انواع محصولات کینوا ، همزمان با تولید و فرآوری دانه کینوا در داخل کشور ، آرد فرنی کینوا که کاملاً فاقد گلوتن است را تولید و در کلیه استان های کشور ، عرضه می نماید .

بزرگترین مرکز خرید آرد فرنی کینوا

آرد فرنی کینوا را می توانید از این مجموعه تهیه نمایید . این مجموعه که به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع محصولات کینوا فعالیت دارد ، به تولید آرد فرنی کینوا که صد در صد فاقد گلوتن می باشد ، اقدام نموده است .

این محصول برای افراد مبتلا به سلیاک و افراد حساس به گلوتن ، محصولی بسیار مناسب است ، زیرا علاوه بر فقدان گلوتن ، دارای مواد غذایی مفیدی برای بدن می باشد . برای تهیه این محصول و دریافت خدمات ویژه می توانید با ما تماس بگیرید .

در این مجموعه که به عنوان بزرگترین مرکز خرید آرد فرنی کینوا فعالیت دارد ، تولید محصول نیز انجام گرفته و سپس بسته بندی و عرضه می شود . بسته های حاوی آرد فرنی کینوا در وزن 150 گرم تا 500 گرم می باشد .

محصولات تولید شده در این مجموعه دارای مجوزهای لازم است . مراکزی که علاقه مند به تهیه آرد فرنی کینوا به مقدار عمده هستند ، اعم از انجمن های سلیاک و دیابت ، کارخانجات تولید محصولات تبدیلی ، مراکز عرضه محصولات فرنی گلوتن ، هایپرمارکت ها و . . . می توانند با ما در ارتباط باشند .

آرد کینوا

تولید دانه و آرد کینوا در کشور

دانه کینوا ، که در اصل بومی آمریکای جنوبی است ، در کشورهای مختلفی از جهان کشت شده و تا همین چند سال پیش به صورت وارداتی در کشور عرضه می شود . ارزش غذایی و ویژگی های دانه کینوا ، مجموعه ما را برآن داشت تا به تولید آن در داخل کشور اقدام نماید . مرکز خرید آرد فرنی کینوا با عرضه ی بهترین محصولات کینوا گامی نو در جهت عرضه محصولات فراسودمند برداشته است .

در واقع کینوا زیر نظر کارشناسان این مجموعه در مناطقی مختلفی از کشور مورد کشت قرار گرفته و دانه کینوا تولید می شود . با این اقدام ، علاوه بر ایجاد زمینه اشتغال برای کشاورزان عزیز ، قیمت محصول عرضه شده پایین تر از نوع وارداتی است . ضمن اینکه کیفیت بالایی نیز دارد .

دانه کینو پس از فرآوری برای تولید آرد فرنی کینوا ، آرد خالص کینوا ، سویق کینوا ، کینوا پرک شده ، اسنک کینوا و انواع ادویه کینوا و ماسک کینوا به کار می رود . تمام این محصولات در این مجموعه مطابق استاندارهای لازم تولید و در سراسر کشور عرضه می شوند .

آرد فرنی کینوا

آرد فرنی کینوا فاقد گلوتن و سرشار از مواد معدنی

آرد فرنی کینوا که صد در صد فاقد گلوتن است ، برای افراد حساس به گلوتن و افراد مبتلا به سلیاک می تواند مورد استفاده قرار بگیرد . این آرد برای نوزادن و کودکان نیز بسیار مفید است و مصرف فرنی و دیگر مواد غذایی تولید شده با آن ، باعث وزن گیری آن ها می شود . مرکز خرید آرد فرنی کینوا بهترین محصولات بدون گلوتن و رژیمی را با قیمتی عالی ارائه می دهد.

آرد فرنی کینوا حاوی ویتامین های E ، B و A ، امگا 6 ، امگا 9 و امگا 3 می باشد . املاح معدنی مفیدی از جمله منیزیم ، منگنز ، روی ، کلسیم ، آهن و فسفر نیز به مقدار زیاد در این محصول وجود دارند .

مصرف فرآورده های غذایی تهیه شده از آرد فرنی کینوا ، باعث جذب مواد مغذی در نوزادان ، کودکان و سایر افراد می شود . همچنین مصرف این مواد غذایی برای سالمندان عزیزی که مشکل بلع و هضم و مشکلاتی مانند یبوست دارند ، نیز می تواند بسیار مفید باشد . از این آرد می توان یک عصرانه و یا یک دسر بسیار مقوی تهیه نمود .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *