مرکز خرید دانه کینوا طلایی

دانه کینوا

بزرگترین مرکز خرید دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا طلایی را که در داخل کشور تولید و به صورت مکانیزه فرآوری شده است ، را به صورت بسته بندی و عمده ، در کلیه استان ها در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

مرکز خرید دانه کینوا طلایی

دانه کینوا به علت ارزش غذایی بالایی که دارد ، در کشورهای مختلف از جمله ایران مصرف آن مورد توجه قرار گرفته است . طیف رنگی وسیعی برای دانه کینوا در مناطق مختلف جهان وجود دارد . اما یکی از انواع رنگهای که مصرف زیادی داشته ، دانه کینوا طلایی (سفید) می باشد .

این مرکز به عنوان بزرگترین مرکز خرید دانه کینوا طلایی در کشور ، دانه کینوا بسیار با کیفیت را در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

مجموعه ما دانه کینوا طلایی تولید شده در مزارع استان‌های مختلف را خریداری کرده و سپس در کارخانه فرآوری دانه کینوا و این محصول را فرآوری می‌نماید . دانه کینوا طلایی پس از فرآوری ، به صورت آماده به طبخ ، در کلیه استان ها ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

دانه کینوا طلایی عرضه شده در این مجموعه ، فاقد ساپونین ، فاقد بذر علف های هرز و بقایای گیاهی بوده و بسیار درشت و بازارپسند می باشد . بنابراین اگر به دنبال دانه کینوا طلایی ، با کیفیت مطلوب  و ارزش غذایی بالا می باشید ، می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید .

کینوا

عرضه محصولات کینوا به صورت عمده

همانطور که بیان گردید ، مجموعه ما بهترین دانه کینوا طلایی تولید شده در داخل کشور را از کلیه استانها خریداری و سپس فرآوری می نماید . این مجموعه ، علاوه بر دانه کینوا طلایی ، آرد کینوا را نیز تولید و عرضه می نماید . خرید دانه کینوا طلایی و سایر محصولات مشتق شده از کینوا را می توانید در این مجموعه با بالاترین کیفیت انجام دهید.

تمامی محصولات عرضه شده در این مرکز خرید ، دارای کیفیت بسیار مناسب و دارای مجوزات لازم می باشد . این مجموعه انواع محصولات کینوا تولید شده را با قیمت مناسب به صورت عمده در تناژ بالا در کلیه استان‌ها در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

همچنین برای انواع مصارف خانگی ، هایپر مارکت ها ، فروشگاه های مواد غذایی انواع دانه و آرد کینوا در بسته بندی های مناسب عرضه می شود .

جهت تهیه انواع محصولات کینوا ، به صورت بسته بندی و یا عمده و با قیمت مناسب ، در هر استانی که هستید ، می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید . 

کینوا

روش مصرف دانه کینوا طلایی

همانطور که بیان گردید ، دانه کینوا دارای ارزش غذایی بسیار زیادی است . البته علاوه بر مصارف غذایی ، دانه کینوا مصارف صنعتی زیادی نیز دارد . از آرد تولید شده از دانه کینوا ، برای تولید انواع فراورده های آردی با ارزش غذایی بالا نیز استفاده می شود .

برای مصرف دانه کینوا در منزل ، می توانید این دانه را ابتدا شسته و سپس در مقداری آب ، نمک و روغن به مدت ۱۰ دقیقه حرارت دهید . پس از حرارت دانه کینوا را ، به صورت کته می توانید مصرف کنید . مشاوران تغذیه برای انواع رژیم های مختلف می توانند دانه کینوا طلایی را در سراسر کشور در این مجموعه خرید نمایند.

همچنین دانه کینوا پخته شده را ، می‌توان به انواع سالاد نیز اضافه کرد . به علاوه دانه کینوا مشابه برنج و یا با مخلوط با برنج به صورت آبکش نیز تهیه و مصرف می‌شود .

از دانه کینوا برای تهیه انواع پیتزا ، انواع کتلت و یا در تهیه انواع پاستا نیز استفاده می گردد . همچنین برای بهبود ارزش غذایی انواع غذاهای آبکی ، اعم از سوپ ، آش ، فرنی و  . . . می‌توان دانه کینوا را به آنها اضافه کرد .

با توجه به اینکه طعم دانه کینوا مشابه ذرت و سایر غلات می باشد . افزودن این دانه به مواد غذایی مختلف نه تنها باعث بهبود ارزش غذایی آن می گردد ، بلکه طعم اصلی غذا نیز تغییری نمی کند .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *