قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید بجنورد

کینوا ایران

قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید را در بجنورد و مناطق مختلف کشور ، از کدام مرکز می توان استعلام کرد؟ کدام مرکز دانه کینوا سفید و رنگی را در بجنورد عرضه می نماید؟ از کدام مرکز می توان دانه کینوا سفید را در تناژ بالا تهیه نمود؟

انواع دانه کینوا

دانه کینوا ، دانه ای کوچک ، مسطح و گرد شکل می باشد که قطر آن بین 5/1 تا ۴ میلیمتر است . رنگ دانه کینوا از سفید تا خاکستری یا سفید سیاه و معمولاً به رنگ زرد ، قرمز ، صورتی و بنفش متغیر است .

 دانه کینوا دارای تنوع ژنتیکی زیادی است . اما به طور کلی ، دانه کینوا از نظر رنگ در سه دسته قرمز ، سفید و سیاه دسته بندی می شود . دانه کینوا سفید به علت بازارپسندی ، بیشتر مورد توجه و استفاده قرار می گیرد . علاقه مندان به به مصرف کینوا می توانند قیمت خرید فروش کینوا سفید را در بجنورد و خراسان شمالی در این مجموعه استعلام نمایند.

کینوا

طعم و بافت دانه کینوا سفید

دانه کینوا سفید طعمی مشابه طعم غلات دارد و مصرف آن در غذاهای مختلف تغییری در طعم اصلی غذا ، ایجاد نمی کند . بافت دانه کینوا سفید نسبت به دانه های قرمز و سیاه نرم تر است .

به همین دلیل از دانه کینوا برای تهیه انواع سالاد ، حلیم ، انواع سوپ ، تهیه غذای کودک استفاده می شود . همچنین برای افزایش ارزش غذایی انواع خورشت ها نیز می توان ، دانه کینوا سفید را به آن اضافه نمود . بعلاوه دانه کینوا سفید ، مشابه برنج به صورت کته و آبکش استفاده می شود . قیمت خرید فروش انواع کینوا و محصولات آن را در بجنورد و سایر شهر های ایران در جامع ترین سایت عرضه کینوا جستجو نمایید.

کینوا

تولید و بهترین قیمت خرید فروش دانه کینوا در بجنورد

دانه کینوا بومی آمریکای جنوبی است که دارای قدمتی چند هزارساله در این منطقه می باشد . ارزش غذایی بالای دانه کینوا ، باعث شده تا تولید آن در بیش از 100 کشور مورد توجه باشد .

ایران نیز از جمله مناطقی است که در سال های اخیر ، دانه کینوا را تولید می نماید . در استان های مختلف از جمله استان خراسان شمالی و بجنورد ، دانه کینوا تولید می شود .

مجموعه ما با همکاری کشاورزان عزیز ، در خراسان شمالی و بجنورد و سایر استان ها ، دانه کینوا سفید را در داخل کشور ، تولید می نماید . این مجموعه دانه های تولید شده در استان های مختلف را جمع آوری و فرآوری میکند . و سپس دانه کینوا سفید و آماده به طبخ را در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد . قیمت خرید فروش کینوا در این مجموعه بسیار عالی بوده و برای خرید خرد و عمده قابل عرضه می باشد.

دانه کینوا سفید تولید شده در داخل کشور ، دارای کیفیت مناسبی بوده و حتی در برخی از استان ها برای صادرات بسیار مناسب است .

کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید بجنورد

این مجموعه آمادگی همکاری با بیمارستان ها ، انجمن های سلیاک ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، هتل ها و رستوران ها ، جهت تامین دانه کینوا سفید در تناژ بالا می باشد .

لازم به ذکر است ، دانه کینوا سفید تولید شده رد داخل نه تنها کیفیت مناسبی دارد ، بلکه از نظر قیمت نیز از نوع وارداتی ، بسیار ارزان تر است . جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا در بجنورد و استان‌های مختلف و تهیه دانه کینوا سفید و رنگی ، می توانید با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *