سایت اینترنتی کینوا طلایی

پخش کینوا سفید

سایت اینترنتی کینوا طلایی ،  عرضه کننده انواع کینوا طلایی ،  سفید ،  رنگی ،  آرد کینوا ،  سویق کینوا ،  پرک کینوا ،  پروتئین کینوا ،  بشتوک کینوا و دیگر محصولات کینوا ،  باکیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب ،  در کلیه استان ها می باشد .

سایت اینترنتی تولید کینوا طلایی در ایران

بهترین کینوا در کشور دارای رنگ‌های متنوع است ،  رنگ سفید کینوا ،  مورد تقاضای زیادی در کشور واقع شده و سطح زیر کشت آن نیز بسیار زیاد است .  نوع کینوا سفید دارای طیف رنگ های طلایی ،  سفید ،  شیری و کرم می باشد که به ‌اصطلاح به آن‌ کینوا طلایی نیز می‌گویند .  

کینوا طلایی در ایران دارای کیفیت بسیار مناسبی است و این مجموعه توانسته است کینوا طلایی تولیدی در کلیه استان‌های کشور را جمع‌آوری کرده و در کارخانه فراوری مناسبی روی آن انجام دهد .  طی فرآینده فرآوری ،  ساپونین موجود در پوسته حذف شده و آماده طبخ می گردد .

مجموعه ما ،  توانسته بهترین کینوا طلایی را در داخل کشور ،  تولید و استانداردهای لازم را اخذ نماید .  این مجموعه کینوا طلایی را به‌صورت بسته‌بندی‌های خرد و عمده در کشور توزیع می‌کند .  

کینوا

محصولات عرضه شده در سایت اینترنتی کینوا

این مجموعه برای اولین بار در کشور ،  کینوا طلایی و دیگر انواع کینوا را به صورت مکانیزه و صنعتی فرآوری می نماید .  کینوا طلایی پس از فرآوری ،  به صورت آماده به طبخ در کلیه استان ها عرضه می شود .

هتل‌ها ،  بیمارستان‌ها ،  باشگاه‌های بدن‌سازی و علاقه‌مندان به تهیه محصولات فراسودمند ،  می‌توانند دانه کینوا طلایی را به همراه انواع دستور پخت های مختلف در این سایت اینترنتی خرید نمایند .

در سایت اینترنتی کینوا طلایی که با هدف تسهیل دسترسی به انواع محصولات کینوا برای مشتریان عزیز ،  راه اندازی شده ،  انواع دانه کینوا و محصولات دیگر تولید شده توسط این مرکز ،  عرضه می شود .

همچنین در این مجموعه آرد کینوا نیز تولید می شود .  علاوه بر آرد ،  در این مرکز،  سویق کینوا ،  پروتئین کینوا ،  پرک کینوا ،  غذایی رژیمی برای ورزشکاران ،  اسنک کینوا نیز تولید و باقیمت مناسب ،  در سراسر کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

تمام محصولات عرضه شده در این سایت اینترنتی دارای مجوزات لازم بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند .  در صورت تمایل برای خرید دانه کینوا طلایی ،  سفید و رنگی و دیگر محصولات کینوا ،  می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید .

غله کینوا ایران

کینوا طلایی ماده ای مغذی

فواید بی نظیر کینوا به ارزش غذایی بالای آن مربوط می شود .  مقدار پروتئین کینوا بسته به انواع رقم های مختلف آن ،  بین 81/13 و 9/21 درصد متغیر است .

با توجه به محتوای بالا از اسیدهای آمینه ضروری در پروتئین آن  ،  کینوا تنها ماده غذایی گیاهی است که همه اسیدهای آمینه ضروری ،  را تأمین می کند .  

در این رابطه تحقیقات نشان داده است که ،   تعادل اسیدهای آمینه ضروری در پروتئین کینوا نسبت به پروتئین شیر ،  گندم  ،  جو و سویا برتر است .

دانه کینوا با داشتن 9 اسید آمینه ضروری برای انسان ،  منبعی برای تامین این مواد غذایی ضروری برای کودکان و بزرگسالان می باشد .  این ماده غذایی به عنوان پروتئین کامل ،  و حاوی انواع ویتامین های A ،  B و E و املاح معدنی و امگا 3 غذایی مفید برای تمام سنین می باشد .

کینوا غذایی خوش هضم و مغذی است که به علت داشتن فیبر بالا به سلامت دستگاه گوارش نیز کمک می نماید .  بنابراین اگر به دنبال غذایی سبک و دارای مواد غذایی ارزشمند هستید ،  می توانید دانه کینوا را در برنامه غذایی خود قرار دهید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *