قیمت خرید و فروش دانه کینوا بسته‌بندی گرگان

کینوا بسته بندی

بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، چه محصولاتی عرضه می کند؟ قیمت دانه کینوا بسته بندی در گرگان ، از کدام مرکز می توان استعلام نمود؟ از کدام مرکز می توان دانه کینوا سفید و رنگی تهیه نمود؟

دانه کینوا غنی از پروتئین

دانه کینوا به‌طور میانگین بین ۱۲ تا 23 درصد پروتئین دارد و مقدار پروتئین کل دانه  کینوا از غلاتی مانند ذرت برنج و جو بیشتر می باشد . میزان پروتئین موجود در دانه کینوا ، مشابه میزان پروتئین موجود در دانه های گندم می است . برای استعلام قیمت خرید فروش کینوا در گرگان و سایر شهر های ایران می توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

دانه کینوا ، تعادل اسید آمینه‌ای این بسیار مطلوبی در مقایسه با غلات و حبوبات دارد . و طیف گسترده‌تری از اسید آمینه‌های لیزین و متیونین را دارد . پروتئین‌های دانه کینوا ، دارای مقادیر مناسبی از اسیدآمینه فنیل آلانین ، تیروزین والین ، ایزو لوسین و ترئونین است .

همه اسیدآمینه‌های ضروری مورد نیاز انسان ، در این دانه وجود دارند و نیاز روزانه افراد را تامین می‌نماید . کیفیت پروتئین دانه کینوا مشابه کیفیت پروتئین کازئین شیر است .پروتئین های آلبومین و گلوبولین دو پروتئین ذخیره‌ای اصلی در دانه کینوا هستند .

میزان پروتئین موجود در دانه کینوا دو برابر برنج ، نصف گوشت و به اندازه تخم مرغ می باشد . دانه کینوا با داشتن ۹ اسید آمینه ضروری برای انسان ، یک پروتئین کامل محسوب می شود . برای اطلاع از قیمت کینوا و نحوه ی خرید و فروش این محصول در گرگان و سایر شهر های می توانید با این مجموعه در تماس باشید.

همان‌طورکه می‌دانید ، اسیدهای آمینه واحدهای سازنده پروتئین‌ها می‌باشد . بنابراین درصورتی که به دنبال غذای بسیار مناسب ، مخصوصاً برای رشد کودکان و تامین کننده پروتئین و اسیدآمینه ضروری برای سلامت خود می‌باشید ، می‌توانید دانه کینوا را انتخاب نمایید .

کینوا

موارد مصرف دانه کینوا

همان‌طورکه بیان گردید ، دانه کینوا به ‌‌عنوان یک دانه کامل برای انواع مصارف غذایی و صنعتی استفاده می‌شود .

برای مصرف دانه کینوا ، می‌‌توان به مدت ۱۰ دقیقه آن را در آب ، مقداری نمک و روغن پخت و به‌صورت کته مصرف نمود . دانه کینوا پخته‌شده را ، همچنین می‌‌توان به انواع سالاد اضافه کرد .

همچنین دانه کینوا را می‌‌توان مشابه برنج و یا مخلوط با برنج آبکش وکته کرده و مورد مصرف قرار داد . دانه کینوا ، به انواع سوپ ، آش ، انواع پاستا ، انواع غذاهای آبکی و انواع خورشت‌ها نیز اضافه می‌شود ، و باعث افزایش ارزش غذایی آن‌ها  می‌گردد . بهترین قیمت خرید فروش کینوا در گرگان و سایر شهر ها را می توانید از کارشناسان خبره این مجموعه جویا شوید.

از دانه کینوا ، برای تهیه چیپس ، غلات پف‌کرده ، آجیل و تولید ماکارونی نیز استفاده می‌گردد . بعلاوه از دانه کینوا ، آرد کینوا تهیه می‌شود . آرد کینوا به علت نداشتن گلوتن ، جایگزین مناسبی برای آرد گندم و غلات گلوتن دار محسوب می شود .

انواع نان ، ماکارونی ، کلوچه‌های کوچک ، بیسکویت های شیری ، رشته‌فرنگی و نان فاقد گلوتن ، از آرد کینوا تولید می‌شود . می‌توانید دانه کینوا را به انواع غذاهای آبکی ، اضافه کنید و یا با طبخ این دانه مشابه برنج از ارزش غذایی بالای آن استفاده نمایید .

کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا بسته بندی در گرگان

در سال‌های اخیر ، دانه کینوا در مناطق مختلف کشور ، ازجمله گرگان تولید می شود . دانه کینوا ، پس از برداشت نیاز به فرآوری دارد ، زیرا در پوسته این دانه ماده‌ای صابونی ، گلیکوزید و تلخ مزه به نام ساپونین وجود دارد .

مجموعه ما برای اولین بار در ایران ، دانه کینوا را به‌صورت صنعتی فرآوری می کند . دانه کینوا فرآوری شده ، به صورت بسته‌بندی و عمده در گرگان و سایر استان‌ها ، توسط این مجموعه عرضه می‌گردد .

قیمت دانه کینوا بسته‌بندی و عمده را می‌توانید از این مجموعه استعلام نمایید . مجموعه ما به‌‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا سفید و رنگی ، و آرد کینوا را در گرگان و سایر استان‌ها در اختیار متقاضیان عزیز قرار می‌دهد .

این مجموعه آماده همکاری با بیمارستان‌ها ، انجمن‌های سلیاک ، هتل‌ها ، رستوران‌ها و کارخانجات صنایع تبدیلی برای تامین دانه کینوا در تناژ بالا با قیمت مناسب می باشد .

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا ، و تهیه دانه کینوا بسته‌بندی با قیمت مناسب ، در گرگان و دیگر استان‌ها ، می‌توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *