قیمت هر کیلو دانه کینوا

کینوا

آیا با خواص ارزشمند و فوق العاده کینوا آشنا هستید؟ چرا بسیاری از کارخانه ها و صنایع به دنبال استفاده از کینوا و محصولات آن هستند؟ آیا خرید هر کیلو کینوا از هر فروشگاه فاقد مجوزی را پیشنهاد می‌کنید؟ چرا تهیه کینوا غیر فراوری شده و بدون مجوز های لازم، باعث ایجاد مسمومیت های شدید می‌شود؟ از کدام مرکز می‌توان قیمت هر کیلو دانه کینوا را استعلام نمود؟ کدام مجموعه دانه کینوا را به صورت خرد و عمده و فرآوری شده عرضه می‌نماید؟ مصرف دانه کینوا چه فوایدی دارد؟ برای پاسخ به سوالات، با ما همراه باشید.

قیمت کینوا در فروشگاه های اینترنتی

بسیاری از فروشگاه های اینترنتی موفق شده اند جایگاه ویژه ای را برای خود پیدا کنند چرا که توجه مردم و مصرف کنندگان به این فروشگاه ها افزایش پیدا کرده است. این موضوع به دلیل مشغله زیاد افراد است که رجیح می‌دهند زمان زیادی را برای خرید حضوری صرف نکنند. بسیاری از این فروشگاه ها در زمینه فروش و عرضه محصولات خوراکی فعالیت می‌کنند و از این طریق به سود اقتصادی زیادی رسیده اند.

فروشگاه های اینترنتی که تمایل دارند در زمینه عرضه کینوا فعالیت کنند باید از طریق یک منبع معتبر اقدام نمایند. به این ترتیب کینوا را با قیمتی مقرون به صرفه و مناسب می‌توانند خریداری نمایند. کلیه این فروشگاه ها برای استعلام قیمت کینوا و محصولات آن می‌توانند از راه مجموعه ایلیا و مشاوران متخصص این مرکز، اقدام نمایند.

کینوا سه رنگ را از کجا بخریم

کینوا سه رنگ ترکیبی از کینوا قرمز و سیاه و سفید است که باید از دانه های سالم و با کیفیت انتخاب گردد و تمامی دانه ها و انواع کینوا، با نسبت یکسان ترکیب شود. در کشور ما تنها مرکزی که فراوری کینوا سیاه و قرمز را به صورت تخصصی و مکانیزه و با مجوز های بهداشتی انجام می‌دهد این شرکت است؛ بنابراین کینوا سه رنگ را به صورت با کیفیت و بهداشتی تنها از طریق این شرکت متخصص می‌توانید خریداری نمایید. بدون شک خرید کینوا سه رنگ از یک مرکز معتبر و متخصص بهترین گزینه ممکن است چرا که منجر به تولید محصولات و مواد غذایی سالم و بهداشتی خواهد شد. این مجموعه با حضور کارشناسان متخصص آماده پاسخگویی به کلیه متقاضیان در سراسر کشور است.

کینوا

خرید کینوا ارزان ارگانیک

کینوا یک محصول حساس است و حتما باید به صورت ارگانیک و غیرتراریخته فراوری گردد. از طرفی قیمت این محصول برای خریداران یک موضوع مهم می‌باشد. در واقع مجموعه ای می‌تواند به عنوان منبع عرضه کینوا در کشور معرفی شود که هم تولید کننده این محصولات باشد و هم با توجه به شرایط استاندارد بازار، این محصول را تعیین قیمت نماید. پس کلیه خریداران می‌توانند کینوا ارزان و ارگانیک را به صورت غیر حضوری و اینترنتی نیز خریداری نمایند. تهیه کینوا ارگانیک با قیمتی مناسب هم موجب تولید محصولات سالم می‌شود و هم صرفه اقتصادی زیادی را برای تولیدکنندگان در کشور ایجان می‌کند.

قیمت هر کیلو کینوا در سال ۱۴۰۰

کینوا نیز مانند تمامی محصولات غذایی و کشاورزی، هرساله طبق مصوبات اقتصادی و معین در کشور، تعیین قیمت می‌گردد. محصولات وارداتی تحت شرایط اقتصادی و تغییر قیمت ارز و هزینه های واردات تعیین قیمت می‌شود. پس گاها با نوسان قیمت زیادی همراه است. اما محصولات ایرانی که توسط این مرکز تولید و عرضه می‌شود، با کمترین نوسان قیمت هرساله به دست خریداران در بازار می‌رسد.

این مجموعه قیمت هر کیلو کینوا را با توجه به عرضه و تقاضای و میزان هزینه تمام شده محصول تعیین می‌کند؛ پس بهترین منبع برای استعلام قیمت کینوا می‌باشد. این مجموعه به صورت مستقیم و بدون حضور افراد واسطه کینوا را عرضه می‌کند، بنابراین هیچ هزینه اضافه ای شامل حال محصولات نخواهد شد.

خرید کینوا مسموم از عطاری!

در برخی گزارشات دیده شده است که افراد زیادی با تهیه کینوا از عطاری ها دچار مسمومیت شده اند. آیا با دلیل این اتفاق آشنا هستید؟ به طور کلی کینوا محصولی است که پس از برداشت باید فراوری و ساپونین زدایی شود. این عمل فقط به صورت مکانیزه و تخصصی انجام می‌پذیرد و در منزل و با یک شستشوی عادی امکان پذیر نیست. ساپونین پوسته اطراف دانه کینوا است که سخت و سمی می‌باشد و مصرف آن باعث ایجاد مسمومیت خواهد شد.

بنابراین نباید کینوا را از عطاری ها تهیه کرد، چرا که این محصولات فراوری نشده و اگرچه با قیمت کمتری عرضه می‌شوند، اما به لحاظ سلامتی و مجوز های بهداشتی، تاییدیه های لازم را دریافت نکرده اند. کلیه عطاری ها نیز می‌توانند محصولات کینوا سالم و بهداشتی را از طریق این مرکز خریداری کنند و با خیالی آسوده محصولاتی سالم را به دست مشتریان خود برسانند.

کینوا

قیمت کینوا سفید تناژ

کینوا سفید یکی از محبوب ترین انواع کینوا است که به دلیل بافت نرم و طعم ملایمش، توسط گروه های مختلف سنی می‌تواند مصرف شود. به همین منظور در صنایع و مصارف بسیار متنوعی جایگاه ویژه ای برای خود پیدا کرده است. از طرفی این صنایع عموما کینوا را به صورت تناژ و در حجم بالا خریداری می‌کنند. یکی از مهم ترین فاکتور ها برای خریداران کینوا سفید به صورت تناژ، قیمت این محصول می‌باشد.

در واقع قیمت کینوا باید بر اساس ضوابط معین در کشور و همچنین شرایط اقتصادی تعیین شود. از طرفی هزینه تمام شده تولید و فراوری نیز بر روی قیمت نهایی کینوا تاثیر گذار است. از نگاه دیگر یکی از عوامل موثر در قیمت کینوا، وارداتی و ایرانی بودن محصول می‌باشد. به طور کلی برای استعلام قیمت کینوا و مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید.

قیمت دانه کینوا برای شرکت های پخش و بسته بندی

کلیه شرکت های پخش و بسته بندی که تمایل دارند در زمینه عرضه کینوا فعالیت کنند می‌توانند با مجموعه معتبر ایلیا همکاری نمایند. این مرکز به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده محصولات کینوا، دانه کینوا را در حجم بالا و با قیمت مناسب در اختیار شرکتهای پخش و بسته بندی قرار می‌دهد. یکی از نکات قابل توجه در رابطه با این مجموعه، فعالیت به صورت مستقیم و بدون واسطه است. بنابراین کینوا با قیمت واقعی به دست این شرکت ها می‌رسد.

این مرکز با کلیه شرکت های پخش و بسته بندی در تمام نقاط کشور همکاری می‌کند و برای این امر، راه های ارتباطی مندرج در سایت را در دسترس متقاضیان قرار داده است. پیشنهاد می‌کنیم از صاحبان شرکت های پخش و بسته و بندی هستید و قصد دارید در زمینه عرضه کینوا، که یک انتخاب سودآور است فعالیت کنید، با مشاوران این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

قیمت برنج کینوا سیاه  و قرمز عمده

فراوری برنج کینوا سیاه و قرمز، نیازمند شرایط تخصصی و مجزا از کینوا سفید است. در واقع این عملیات به امکانات و علم ویژه احتیاج دارد. تنها مرکزی که در کشور ما فراوری کینوا سیاه و قرمز را به صورت ویژه و تخصصی و با مجوز های لازم انجام می‌دهد، مجموعه ایلیا می‌باشد. با توجه به نکات ذکر شده، برنج کینوا قرمز و سیاه، قیمت بیشتری نسبت به کینوا سفید دارند.

البته این مجموعه متخصص، به بهترین شکل ممکن محصولات کینوا را قیمت گذاری کرده و به هیچ عنوان هزینه ای اضافه، شامل حال کینوا سیاه و قرمز نمی‌شود. در ضورتی که متقاضیان خواهان خرید کینوا سیاه و قرمز وارداتی هستند، طبیعتا  باید هزینه بیشتری را برای محصول مورد نظر خود پرداخت کنند. تمامی خریداران در سراسر کشور اعم از:

  • رستوران ها
  • هتل ها
  • هایپرمارکت ها
  • سنایع تبدیلی و بیکری
  • باشگاه های بدنسازی و … برای استعلام قیمت این محصولات می‌توانند با این مرکز معتبر تماس بگیرند.
کینوا

تولید و عرضه دانه کینوا با کیفیت بالا

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش تولید و عرضه محصولات کینوا در کشور، هر کیلو دانه کینوا را پس از فرآوری صنعتی بسته بندی نموده و با قیمت مناسب عرضه می‌نماید. قیمت هر کیلو دانه کینوا را می‌توانید از این مجموعه استعلام نمایید. در صورتی که تمایل به تهیه کینوا با کیفیت بالا و عاری از مواد زائد و فرآوری شده و آماده به طبخ دارید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید.

کینوا فرآوری شده پس از بسته بندی در کارخانه، به صورت عمده و خرد در سراسر کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می‌گیرد. کیفیت بالای این ماده غذایی، قابل رقابت با انواع وارداتی است و برای صادرات نیز مناسب می‌باشد.

شرکت‌هایی که در زمینه پخش محصولات سالم فعالیت دارند و تمایل به  بسته بندی و عرضه کینوا دارند، می‌توانند این محصول را از مجموعه ما خریداری نمایند. همچنین انجمن های سلیاک و دیابت، کارخانجات صنایع تبدیلی، هتل ها، رستوران ها و هایپرمارکت ها می‌توانند کینوا را به صورت تناژ نیز از این مرکز تهیه نمایند. علاقه‌مندان به تهیه کینوا به صورت بسته بندی خرد و عمده می‌توانند  از خدمات مجموعه ما استفاده نماید.

هر کیلو دانه کینوا که توسط این مجموعه عرضه می‌گردد، شامل دانه های درشت و شفاف کینوا است که فاقد هر نوع ماده زائد از جمله بذر علف های هرز و شن ریزه می‌باشد. دانه کینوا عرضه شده در این مجموعه ساپونین زدایی و فرآوری شده و برای مصارف مختلف، به طور مستقیم به کار می‌رود.

قیمت و عرضه هر کیلو دانه کینوا

در این مجموعه علاوه بر تولید و فرآوری انواع دانه کینوا سفید و رنگی، محصولات مختلفی نیز از کینوا سفید تولید می‌گردد. آرد خالص کینوا و آرد فرنی کینوا که برای تولید انواع فراورده های آردی مورد استفاده قرار می‌گیرند، از جمله محصولات تولیدی در این مجموعه هستند.

به علاوه اسنک کینوا، سویق کینوا و انواع ادویه کینوا نیز در این مجموعه تولید شده و در اختیار متقاضیان عزیز در سراسر کشور قرار می‌گیرد. ماسک صورت کینوا یکی از محصولات آرایشی بهداشتی تولید شده در مجموعه ما است که برای سلامت پوست اثرات مفیدی دارد و یک لایه بردار مناسب برای پوست می‌باشد. قیمت هر کیلو دانه کینوا را می‌توانید از جامع ترین مرکز عرضه کینوا استعلام نمایید.

تمام این محصولات دارای مجوزها و استانداردهای لازم بوده و در کلیه استان های کشور در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. به طور کلی این مجموعه قیمت کلیه محصولات کینوا را با توجه به شرایط و ضوابط استاندارد کشور تعیین می‌کند و به هیچ عنوان اجازه اثرگذاری افراد واسطه بر روی قیمت ها را نمی‌دهد.

کینوا

دانه کینوا غنی از مواد مغذی مفید

کینوا که از نظر دسته بندی جزو گروه شبه غلات قرار می‌گیرد، دانه بسیار ریز با طیف رنگی بسیار وسیعی از سفید تا قرمز و سیاه را شامل می‌شود. دانه سفید کینوا که طعم مطلوب تری نسبت به دیگر انواع کینوا دارد، مصرف بیشتری را به خود اختصاص داده است.

کینوا غنی از پروتئین و املاح معدنی است و تمام اسیدآمینه های ضروری برای بدن را دارد. این ماده غذایی ارزشمند، دارای ویتامین های گروه ب، ویتامین ای و  آ، امگا ۹، امگا ۶ و امگا ۳ و آنتی اکسیدان است. فروشنده های عمده کینوا در سطح کشور می‌توانند قیمت هر کیلو دانه کینوا درجه یک را از طریق این مجموعه استعلام نمایند.

کینوا فاقد گلوتن است و برای افراد حساس به گلوتن، جایگزین غلات گلوتن دار می‌گردد. همچنین به علت شاخص گلیسمی و قند پایین برای افراد مبتلا به دیابت بسیار مناسب است. کینوا غذایی سبک و خوش هضم است که مصرف آن اثرات مفید برای تمام سنی از کودک تا سالمند، ورزشکاران، گیاهخواران و زنان باردار و شیرده دارد.

تامین انواع محصولات کینوا در ایران

کینوا محصولات بسیار متنوع و مختلفی دارد که در موارد مختلف کاربرد دارند. از طرفی صنایع و کارخانه های بسیار زیادی امروزه از مصرف کنندگان انواع محصولات کینوا محسوب می‌شوند. این خریداران با عقد قرارداد می‌توانند محصولات کینوا را با کیفیت بالا و قیمت مناسب و در زمان طولانی از طریق مجموعه ایلیا دریافت نمایند. این مرکز بدون مشکل و با دقت بالا محصولات کینوا مورد نیاز متقاضیان را تامین می‌نماید.

از طرف دیگر، بزرگ ترین و معتبرترین تامین کننده محصولات کینوا در کشور است و مصارف خانگی نیز، کینوا تولید شده توسط این مجموعه را از سوپر مارکت ها  و هایپر مارکت های مختلف می‌توانند تهیه نمایند. یکی از نکات بسیار مهم در رابطه با این مرکز این است که با تمام خریداران در نقاط مختلف کشور همکاری می‌کند و محصولات را در بسته بندی های سالم و به صورت کاملا بهداشتی برای آن ها ارسا ل می‌نماید. به این ترتیب هیچ کدام از مصرف کنندگان با مشکل تامین کینوا و سایر محصولات آن، مواجه نخواهند شد.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 -  09157121998
ایمیل:
quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *