قیمت خرید و فروش دانه کینوا ایرانی اراک

کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا ایرانی ، چه محصولاتی عرضه می کند؟ قیمت دانه کینوا ایرانی را از کدام مرکز می توان استعلام نمود؟ کدام مرکز دانه کینوا ایرانی و باکیفیت را در اراک ، عرضه می نماید؟

دانه کینوا ایرانی غذایی خوش هضم و سبک

دنیا کینوا شبه غله ای ، نشاسته ای است که دارای مواد غذایی بسیار مفیدی برای انسان می باشد . ارزش غذایی بالایی دانه کینوا باعث شده تا مصرف آن در کشورهای مختلف مورد توجه قرار بگیرد .

دانه کینوا غذایی خوش هضم و سبک است که بسیار سریع آماده می گردد . دانه کینوا را می توان به صورت کته و یا آبکش ، مشابه برنج و یا مخلوط با برنج تهیه نمود . همچنین می‌توان دانه کینوا را پس از پخت ، به انواع سالاد اضافه کرد . قیمت خرید فروش کینوا در اراک را می توانید از جامع ترین مرکز کینوا در کشور استعلام نمایید.

دانه کینوا برای تهیه انواع کتلت ، انواع سوپ ، فرنی ، پاستا و مخلوط با انواع غذاهای آبکی مورد مصرف قرار می گیرد . دانه کینوا دارای پروتئین ، ویتامین‌های گروه B ، ویتامینE  ، مواد  دارای خاصیت آنتی اکسیدانی ، امگا ۳ ، اسیدهای چرب غیر اشباع و املاح معدنی مفید می باشد .

غنی بودن دانه کینوا از فیبر ، باعث سیری زودرس می شود . همچنین به علت گرانول های نشاسته ای کوچک ، هیچ اثر چاق کنندگی ندارد . مصرف دانه کینوا توسط گروه های سنی مختلف ، نه تنها تامین کننده مواد غذایی مورد نیاز بدن است ، بلکه فاقد اثرات چاق کنندگی می باشد .

کینوا

تولید و عرضه دانه کینوا ایرانی در اراک

همان طور که بیان گردید؛ دانه کینوا در کشور  مختلف مورد توجه قرار گرفته است . در سال‌های اخیر در استان‌های مختلف کشور از جمله استان مرکزی و اراک دانه کینوا نیز در ایران تولید می شود و قیمت فروش کینوا را می توان در این سایت جستجو کرد .

دانه کینوا ایرانی و تولید شده در داخل کشور؛ کیفیت بسیار خوبی دارد و حتی برای صادرات نیز مناسب می باشد . علاوه بر کیفیت مطلوب ، قیمت دانه کینوا ایرانی از نوع خارجی بسیار مناسب تر  است .

دانه کینوا به علت دشتن ساپونین در پوسته خود ، پس از تولید ، نیاز به فرآوری دارد . مجموعه ما برای اولین بار در کشور ، دانه کینوا ایرانی را به صورت صنعتی فرآوری و سپس به صورت آماده به طبخ عرضه می‌کند .

این مجموعه دانه کینوا ایرانی و با کیفیت را در اراک و سایر استان ها در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد . دانه کینوا ایرانی و فرآوری شده را می توانید برای تهیه انواع غذا استفاده کرده و از ارزش غذایی بالای آن ، برای تامین مواد مورد نیاز سنین مختلف ، استفاده نمایید .

ماده غذایی کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا ایرانی در اراک

همانطور که بیان گردید ، در سال‌های اخیر دانه کینوا ایرانی در مناطق مختلف کشور تولید می‌شود .  مجموعه ما با فرآوری این دانه به صورت صنعتی ، امکان دسترسی متقاضیان عزیز به دانه کینوا فرآوری شده و با قیمت مناسب را در اراک و دیگر مناطق ، فراهم کرده است .

مجموعه ما دانه کینوا سفید و رنگی و آرد کینوا را در اراک و  کلیه استانها عرضه می کند . این مجموعه دانه کینوا ایرانی ، را به صورت بسته بندی و عمده در تناژ بالا در اراک و سایر استان های کشور ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

همچنین آماده همکاری با هتل ها ، رستوران ها ، بیمارستان ها ، انجمن های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی در زمینه تامین دانه کینوا ایرانی در تناژ بالا می باشد .

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا ایرانی ، و تهیه دانه کینوا ایرانی در اراک و سایر استان ها با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب ، می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *