قیمت خرید انواع دانه کینوا

ماده غذایی کینوا لاغری

انواع دانه کینوا را ، فاقد ساپونین و بدون مواد زائد ، به صورت بسته بندی و تناژ می توانید از بزرگترین مرکز قیمت خرید انواع دانه کینوا ، با قیمت مناسب و کمتر از نوع وارداتی خریداری نمایید .

خرید انواع دانه کینوا با قیمت مناسب

در صورتی که تمایل به خرید انواع دانه کینوا دارید ، می توانید با این مجموعه تماس بگیرید . مجموعه ما دانه کینوا را در داخل کشور تولید می نماید ، به همین دلیل قیمت این محصول از نوع وارداتی بسیار مناسب تر است .

انواع دانه کینوا سفید و رنگی توسط این مجموعه تولید و در سراسر کشور عرضه می گردد . عرضه انواع دانه کینوا به صورت خرد و عمده در تناژ بالا می باشد .

هتل ها ، رستوران ها ، هایپرمارکت ها ، باشگاه های بدنسازی ، مراکز عرضه محصولات سالم و انجمن های سلیاک و دیابت می توانند انواع دانه کینوا را به همراه دریافت خدمات ، از این مجموعه تهیه و قیمت خرید را استعلام نمایند . علاقه مندان به محصولات سالم و فری گلوتن ، می توانند برای تهیه انواع دانه کینوا با کارشناسان ما در ارتباط باشند .

کینوا

انواع دانه کینوا

دانه کینوا از نظر رنگ انواع مختلفی دارد و طیف رنگی وسیع دانه کینوا در سه دسته سفید قرمز و سیاه دسته بندی می‌شود دانه کینوا سفید نیز شامل رنگهای سفید شیری کرم و طلایی می گردد .

انواع دانه کینوا سفید و رنگی در داخل کشور و توسط مجموعه ما تولید و در عرضه می گردد انواع دانه کینوا دارای کیفیت های مختلفی در بازار کشور وجود دارد . قیمت خرید انواع دانه کینوا را می توانید در این مجموعه استعلام کنید.

این مجموعه انواع دانه کینوا سفید و رنگی را پس از حذف مواد زائد و فرآوری صنعتی منجر به حذف ساپونین موجود در پوسته آن می‌شود را بسته‌بندی می نماید و پس از بسته بندی با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بسیار بالا در سراسر کشور عرضه می کند .

کینوا

دانه کینوا سفید پرکاربردترین نوع کینوا

در بین انواع سفید ، قرمز و سیاه کینوا ، دانه کینوا سفید به علت اینکه طعم آن بیشتر مورد پسند افراد قرار دارد و پخت سریع تری داشته ، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد .

همچنین رنگ سفید ، مورد پسند اکثر افراد نیز است . دانه کینوا سفید غنی از پروتئین ، ویتامین ، املاح معدنی ، آنتی اکسیدان و دارای قند کم است و برای انواع مصارف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد .

دانه کینوا سفید برای تهیه غذاهای مختلف و یا تولید آرد کینوا و در صنعت نیز کاربرد دارد . از دانه کینوا سفید غذاهای بسیار متنوعی می توان تهیه نمود که برای تمام سنین از کودکان تا سالمندان بسیار مفید است . قیمت خرید دانه کینوا و انواع محصولات فراسودمند را می توانید در این شرکت مورد استعلام قرار دهید.

همچنین آرد کینوا نیز برای تولید فراورده های آردی مورد مصرف قرار می‌گیرد و در صنعت تولید نوشیدنی های مالتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد . با قرار دادن انواع دانه کینوا در رژیم غذایی روزانه خود می توانید به سلامت دستگاه گوارش ، دستگاه عصبی ، دستگاه ایمنی و دیگر بخش‌های بدن خود کمک شایانی نمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *