قیمت خرید کینوا بدون ساپونین

کینوا

بزرگترین مرکز خرید کینوا بدون ساپونین ، پس از تولید کینوا در داخل کشور ، با فرآوری صنعتی ، کینوا بدون ساپونین را تولید و پس از بسته بندی با قیمت بسیار مناسب ، در اختیار علاقمندان عزیز در کلیه استانها قرار می‌دهد .

استعلام قیمت خرید کینوا بدون ساپونین

خرید کینوا بدون ساپونین ، را می توانید با کیفیت بالا و قیمت مناسب تر از نوع وارداتی ، از این مجموعه انجام دهید .  برای  این منظور می توانید به کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید .  

کینوا ماده غذایی ارزشمندی است که در داخل کشور ، در سال‌های اخیر مورد کشت و کار قرار گرفته و تولید می‌شود .  لازم به ذکر است که بسیار در مواردی مشاهده می‌شود ، افراد سودجو کینوا را بدون انجام فرآوری و با ساپونین ، با قیمت پایین عرضه می نمایند .  

با توجه به جدید بودن این محصول در داخل کشور و آگاهی کم نسبت به تشخیص این مورد ، لازم است که کینوا را از مراکز معتبر تهیه نمایید .  

این مجموعه پس از تولید دانه های کینوا در داخل کشور ، فرآوری کینوا را در کارخانه صنعتی انجام داده تا ساپونین آن جدا سازی شود .  کینوا بدون ساپونین به صورت خرد و عمده در سراسر کشور ، در اختیار مراکز و افراد متقاضی قرار می گیرد و قیمت خرید آن قابل استعلام می باشد.

کینوا

اهمیت حذف ساپونین

ساپونین نوعی ماده گلیکوزیدی و صابونی است که در پوسته خارجی دانه کینوا قرار دارد .  این ماده که دارای طعم تلخی می باشد ، مانع از استفاده از مواد مغذی موجود در دانه کینوا نیز است .  بنابراین قبل از مصرف دانه کینوا باید جداسازی شود .  قیمت خرید کینوا بدون ساپونین را می توانید با کیفیت عالی و به صورت درجه یک در این مجموعه استعلام کرده و سفارش دهید.

روش های مختلفی برای حذف ساپونین وجود دارد .  حذف ساپونین مهمترین مرحله از فرایند فرآوری دانه کینوا است .  اگرچه ساپونین در کاهش تعداد گلبولهای قرمز گروه خونی O و A تاثیر دارد .  اما به عنوان یک ماده ضد سرطان و کاهش دهنده چربی خون نیز شناخته می شود .  

همچنین در گیاه کینوا ، در محافت دانه های کینوا در مقابل حشرات پرندگان و بیماری ها نقش دارد .  بهترین روش برای حذف ساپونین ، روش مکانیزه و صنعتی آن است .  در این روش حذف ساپونین به گونه ای انجام می شود تا مواد غذایی موجود در کینوا تحت تاثیر قرار نگیرند .

کینوا

تولید و کاربرد کینوا بدون ساپونین

مجموعه ما برای اولین بار در کشور ، حذف ساپونین را با استفاده از دستگاه های مکانیزه و پیشرفته انجام می دهد .  در این کارخانه از دانه های کینوا تولید شده در داخل کشور استفاده می‌شود .  

این دانه ها زیر نظر کارشناسان مجموعه ما در استان‌های مختلف کشور تولید شده‌اند و پس از حذف مواد زائد از جمله بذر علف های هرز ، شن ریزه و دیگر مواد زائد ، برای فرآوری به کارخانه منتقل می‌شوند .  

در این کارخانه و پس از فرآوری صنعتی کینوا بدون ساپونین ، که آماده طبخ و مصرف است ، بسته بندی می شود .  کینوا بدون ساپونین برای تهیه غذاهای مختلف و آرد کینوا مورد استفاده قرار می گیرد .  قیمت خرید کینوا بدون ساپونین را می توانید از جامع ترین مرکز تولید کننده کینوا ایرانی در کشور استعلام نمایید.

انواع سوپ ، سالاد ، برگر ، پیتزا ، پاستا ، کتلت و غذاهای مختلف از کینوا بدون ساپونین تهیه می شوند .  آرد کینوا که از دانه‌های کینوای فرآوری شده و بدون ساپونین تولید تهیه می گردد ، برای تولید انواع نان ، بیسکویت ، غلات صبحانه ، مافین ، کراکر ، کیک و پنکیک مورد استفاده قرار می گیرد .  

دانه و آرد کینوا دارای ارزش غذایی بالا و اثرات تغذیه مفیدی بر سلامت انسان است .  علاوه بر دانه کینوا بدون ساپونین ، انواع آرد کینوا و محصولات کینوا را نیز می توانید از این مجموعه تهیه و قیمت خرید را استعلام نمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *