فروشگاه کینوا بدون ساپونین

قیمت فروش دانه کینوا

بزرگترین فروشگاه کینوا بدون ساپونین در کشور ، پس از فرآوری صنعتی کینوا و جداسازی ساپونین از پوسته کینوا ، این محصول را بسته بندی نموده و با قیمت مناسب در سراسر کشور ، عرضه می نماید .

تولید کینوا بدون ساپونین

کینوا ماده غذایی ارزشمندی است که به علت سرشار بودن از پروتئین ، داشتن همه اسیدآمینه‌های ضروری ، کلسیم ، منیزیم ، آهن ، روی و داشتن ویتامین‌ها و املاح معدنی مختلف ، مصرف آن مورد توجه قرار گرفته است.

همچنین این دانه فاقد گلوتن است و برای افراد حساس به گلوتن غذایی بسیار مناسب محسوب می شود . تمام گروه‌های سنی می‌توانند کینوا را در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهند . و از اثرات تغذیه ای آن بهره‌مند شوند . در این فروشگاه بهترین کینوا بدون ساپونین با قیمتی عالی در کشور عرضه می گردد.

اما مسئله مهم در مورد مصرف کینوا ، وجود ساپونین در پوسته این دانه است که مزه تلخ و صابونی دارد . ساپونین   قبل از مصرف حتماً باید از کینوا جداسازی شود . این مجموعه برای اولین بار در کشور ، کینوا را به ‌صورت صنعتی و با دستگاه‌های مکانیزه ، فرآوری نموده و ساپونین موجود در پوسته آن را حذف می‌کند .

کینوا

بزرگترین فروشگاه کینوا بدون ساپونین

کینوا بدون ساپونین و عاری از هر نوع ماده زائد دیگر ، توسط این فروشگاه ، در سراسر کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد . انجمن‌های سلیاک و دیابت ، هایپر مارکت ها ، رستوران‌ها ، هتل‌ها ، مراکز عرضه محصولات سالم و فری گلوتن و کارخانجات صنایع تبدیلی می توانند کینوا بدون ساپونین را از این مجموعه تهیه نمایند .

کینوا بدون ساپونین پس از تولید و بسته بندی در کارخانه ، به صورت تناژ در اختیار مراکز متقاضی قرار می گیرد . همچنین بسته‌بندی‌های خرد آن نیز در این فروشگاه عرضه می گردد . علاقه مندان به تهیه این محصول به صورت خرد یا عمده ، می توانند با کارشناسان ما در ارتباط باشند و از خدمات مجموعه ما استفاده نمایند .

کینوا

کینوا- غذایی رژیمی و سرشار از مواد مفید

کینوا غذایی سرشار از مواد مفید است که مصرف آن در سراسر جهان مورد توجه قرار دارد . در سال‌های اخیر ، نیز با افزایش شناخت نسبت به این ماده غذایی ، بسیاری از افراد در داخل کشور آن را در برنامه رژیم غذایی روزانه خود قرار داده اند .

کینوا قند بسیار کمی دارد و شاخص گلیسمی پایین آن این ماده را برای مصرف افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ بسیار مناسب کرده است . همچنین کینوا فاقد گلوتن است و غذایی بسیار مناسب برای افراد مبتلا به سلیاک و حساس به گلوتن محسوب می‌شود . در این فروشگاه کینوا بدون ساپونین با استاندارد کیفی درجه یک در سراسر شهر های کشور توزیع می شود.

این ماده غذایی دارای گرانول های نشاسته ای کوچک و فیبر زیاد است ، به همین دلیل برای رژیم لاغری و کاهش وزن بسیار موثر است . کینوا غنی از پروتئین و دارای تمام اسید آمینه های ضروری برای بدن ، سرشار از املاح معدنی ، ویتامین ، امگا ۶ ، امگا 9 ، و امگا ۳ می باشد .

خواص آنتی اکسیدانی دانه کینوا به آن خاصیت ضد سرطانی بخشیده است . کینوا غذای خوش هضم و سبک است که مصرف آن برای تمام گروه های سنی کودک ، نوجوان ، جوان ، بزرگسال و سالمند ، زنان باردار و شیرده و ورزشکاران بسیار مناسب است .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *