قیمت خرید و فروش دانه کینوا عمده اراک

کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا به صورت عمده در اراک ، را از کدام مرکز می توان استعلام کرد؟ کدام مرکز دانه کینوا را در اراک و سایر استان ها ، عرضه می نماید؟ از کدام مرکز می توان دانه کینوا سفید و رنگی تهیه نمود؟

ویتامین و مواد معدنی دانه کینوا و خرید و فروش در اراک

دانه کینوا به علت داشتن مواد غذایی سرشار ، به خاویار سبز معروف است . انواع ویتامین های گروه B و مواد معدنی در دانه کینوا وجود دارد ، که در ادامه به آن ها اشاره می شود .

برنج کینوا

 فولات

، یکی از ویتامین های گروه B  است که برای ایجاد گلبول های قرمز خون که اکسیژن تازه ای را در بدن خود حمل می کند  ، لازم است .

فولات یک ویتامین ضروری برای زنان باردار و افرادی که قصد بارداری دارند  ، مهم است  ، زیرا مقادیر کافی آن می تواند از نقص جنین ، هنگام تولد جلوگیری کند .

تیامین

، ویتامین B2 که نقش مهمی در متابولیسم انرژی و رشد و عملکرد سلولهای سالم دارد .

ویتامین

B6  ، ویتامین B دیگری که در بیش از 100 واکنش آنزیمی دخالت دارد . مخصوصا در واکنش های آنزیمی مربوط به متابولیسم پروتئین هستند . این ویتامین همچنین در رشد ، عملکرد سیستم ایمنی و ایجاد گلبولهای قرمز نقش دارد . خرید فروش دانه کینوا در اراک باعث فرهنگ سازی در شهر های مختلف می شود و این مجموعه برای ارتقای سطح فرهنگ سازی با افراد علاقه مند در شهر های مختلف اماده همکاری می باشد.

کینوا

آهن ،

ماده معدنی مورد نیاز برای ساخت گلبول های قرمز  ، متابولیسم عضلات و یکپارچگی بافت همبند  ، رشد عصبی  ، رشد بدنی  ، عملکرد سلول و سنتز هورمون ها می باشد .

منگنز ،

ماده معدنی است که در متابولیسم کربوهیدرات ها ، اسید های آمینه  ، کلسترول و گلوکز دخیل است . منگنز همچنین از تشکیل استخوان ها  ، تولید مثل و عملکرد سیستم ایمنی بدن پشتیبانی می کند و با رادیکال های آزاد که در ایجاد بیماری نقش دارند ، مبارزه می نماید .

مس

 ، ماده معدنی دخیل در تولید انرژی  ، متابولیسم آهن ، سنتز بافت همبند و انتقال دهنده های عصبی است .

منیزیم  

، ماده معدنی مورد نیاز برای سنتز مواد ژنتیکی و پروتئین  ، رشد ساختاری استخوان و تولید انرژی می باشد . منیزیم همچنین به کنترل فشار خون و قند خون کمک می کند .

منیزیم ، کلسیم و پتاسیم را از طریق غشای سلولی منتقل می کند که برای تنظیم ریتم قلب  ، هدایت تکانه عصبی و انقباض عضلات بسیار مهم است .

دانه کینوا و دیابت

قیمت خرید و فروش دانه کینوا عمده در اراک

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا به صورت عمده در اراک و سایر استان ها ، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید . این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا سفید و رنگی را به صورت بسته بندی و عمده در تناژ بالا عرضه می نماید .

 مجموعه ما برای اولین بار در ایران ، دانه کینوا را به صورت صنعتی فراوری نموده و دانه آماده به طبخ را  به صورت عمده ، در اراک و سایر استان ها توزیع می کند .

کینوا

استعلام قیمت خرید و فروش دانه کینوا عمده در اراک

این مجموعه آماده همکاری با انجمن های سلیاک ، بیمارستان ها ، هتل ها ،  رستوران ها و کارخانجات صنایع تبدیلی در زمینه تامین دانه کینوا به صورت عمده ، در تناژ بالا و با قیمت مناسب می باشد .

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا در اراک و تهیه دانه کینوا به صورت عمده و با کیفیت و قیمت مناسب ، می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *