خرید و فروش بذر کینوا در خراسان شمالی

خرید فروش کینوا کرمان

کدام مرکز بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را خرید و فروش می کند؟ از کدام مرکز در رابطه با کشت بذر کینوا در خراسان شمالی ،  مشاوره رایگان می توان دریافت نمود؟ کدام مرکز در زمینه فروش محصول کینوا ،  با کشاورز مشارکت می کند؟

مزیت کشت و خرید فروش بذر کینوا در خراسان شمالی

بذر کینوا با هدف تولید دانه کشت می شود .  دانه کینوا ،  به عنوان تنها دانه گیاهی که همه اسیدآمینه های ضروری برای انسان را دارد ،  معرفی شده است .  این دانه به عنوان یک پروتئین کامل شناخته می شود و به خاویار سبز معروف است .  با توجه به ارزش غذایی دانه کینوا ،  تقاضا برای مصرف این دانه در کشورهای مختلف روند افزایشی دارد .

به همین دلیل کشاورزان عزیز ،  با کشت بذر کینوا ،  و تولید دانه آن ،  می توانند علاوه بر بازارهای داخلی ،  در بازارهای جهانی نیز ،  این محصول را به فروش برسانند .  همچنین بذر کینوا دوره رشد کوتاه مدتی دارد که حدود 100 روز می باشد .  به همین دلیل ،  امکان کشت آن در دو نوبت از سال ،  در مناطق مستعد وجود دارد . خرید فروش بذر کینوا با کیفیت عالی در خراسان در این مجموعه انجام می شود.

بذر کینوا به خشکی و شوری مقاوم است و نیاز آبی کمی نسبت به اغلب محصولات زراعی دارد .  سودآوری حاصل از کشت بذر کینوا نیز ،  دو برابر برخی غلات از جمله کشت گندم میباشد .  به همین دلیل کشت بذر کینوا در خراسان شمالی و سایر استان ها ،  در سال های اخیر ،  مورد توجه قرار گرفته است .

بذر کینوا

ادوات و روش های کشت بذر کینوا

بذر کینوا به صورت دست پاش و مکانیزه کشت می شود .  برای کشت مکانیزه بذر کینوا می توان از دستگاه ردیف کار غلات ،  استفاده نمود .  در این صورت فاصله ردیف ها 50 سانتی متر ،  فاصله بوته ها در هر ردیف ،  7 تا 10 ساتی متر و عمق کاشت 1 تا 2 سانتی متر می باشد .

برداشت محصول کینوا نیز با استفاده زا کمباین برداشت کلزا انجام می پذیرد .  برای استفاده از این کمباین لازم است که تغییراتی جزئی در هدِ برداشت آن ،  اعمال شود .  برداشت محصول کینوا نیز به صورت دستی و مکانیزه انجام می شود . برای خرید فروش بذر کینوا درجه یک در خراسان می توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

آبیاری

از مهمترین عملیات مربوط به داشت بذر کینوا ،  آبیاری می باشد .  بالافاصله پس از کاشت باید زمین مورد نظر باید آبیاری شود .  پس از آن تا مرحله 2 تا 4 برگی ،  نباید آبیاری انجام شود .  پس از آن تا زمان برداشت ،  5 تا 7 نوبت آبیاری ،  برای تامین نیاز آبی بذر کینوا لازم است .  بهترین بذر کینوا برای کاشت در خراسان را می توانید در این مجموعه خرید و فروش نمایید.

فاصله بین هر دو نوبت آبیاری 10 تا 15 روز می باشد .  البته در مناطقی که باران های پاییزه و بهاره وجود دارد ،  تعداد دفعات آبیاری کاهش می یابد .  از انواع روش های آبیاری مانند آبیاری غرقابی ،  بارانی ،  قطره ای ،  نوارتیپ و .  .  .  برای آبیاری بذر و گیاه کینوا ،  می توان استفاده نمود .

نیاز آبی کم بذر کینوا ،  می تواند این گیاه را به جایگزین مناسبی برای محصولات آب بر ،  تبدیل نماید .

بذر کینوا

خرید و فروش بذر کینوا در خراسان شمالی

در سال های اخیر ،  بذر کینوا در خراسان شمالی و مناطق دیگر کشور ،  مورد کشت و کار قرار گرفته است .  استان خراسان شمالی دارای خاک های غنی و فاقد شوری است .  در این استان به علت بارندگی های مناسب ،  کمترین تعداد دفعات آبیاری یعنی 4 نوبت ،  برای بذر کینوا ،  پیش بینی می شود .

در سال های اخیر ،  با افزایش تمایل باری کشت بذر کینوا ،  بازار خرید و فروش بذر کینوا در خراسان شمالی و استان های مختلف ،  رونق یافته است .  تهیه بذر کینوا شناسنامه دار و عاری از بذور علف هرز و بیماری که دارای قوه نامیه بالایی هستند ،  تاثیر مهمی بر افزایش عملکرد محصول دارد .  

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در کشور ،  بذر کینوا اصل و شناسنامه دار ،  را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد .  این مجموعه با هدف تولید محصولی با عملکرد بالا و دانه کینوا باکیفیت مناسب ،  به زارعین محترمدر خراسان شمالی ،  مشاوره رایگان ارائه می نماید .

همچنین در زمینه فروش محصول کینوا ،  توسعه بازار دانه و بذر کینوا و صادرات دانه کینوا ،  با کشاورزان عزیز مشارکت می نماید .  جهت ارتباط با بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر در خراسان شمالی و سایر استان ها ،  می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *