سایت فروش کینوا ایرانی

برنج کینوا

بزرگترین مرکز تولید کننده کینوا ایرانی ، پس از فرآوری صنعتی کینوا و بسته بندی آن در کارخانه های ایرانی با کیفیت و آماده به طبخ ، را از طریق این سایت به فروش می رساند .

سایت تولید و فروش کینوا ایرانی

در صورتی که تمایل به خرید کینوا ایرانی دارید ، می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید . این مجموعه کینوای ایرانی را که یکی از واریته های سازگار با اقلیم و آب و هوای ایران در داخل کشور تولید نموده و سپس در کارخانه صنعتی فرآوری می نماید .

کینوا ایرانی پس از فرآوری ، آماده مصارف مختلف غذایی است و همچنین برای تولید آرد و دیگر محصولات کینوا به کار می رود . کینوا ایرانی که از در این سایت به فروش می رسد ، دارای کیفیت بسیار بالا ، درشتی و سورتینگ مناسب رنگ شفاف است و فاقد هر نوع ماده زائد و ساپونین می باشد .

مراکز محصولات سالم و فری گلوتن ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، رستوران ها ، هتل ها ، عطاری‌ها ، هایپر مارکت ها ، باشگاه بدنسازی و انجمن‌های سلیاک و دیابت می‌توانند کینوا ایرانی را از این مجموعه به صورت تناژ با قیمت مناسب تهیه نمایند .

بسته های خرد کینوا ایرانی نیز از طریق این سایت ، در سراسر کشور به فروش می رسد . در صورتی که تمایل به تهیه کینوا ایرانی با کیفیت بالا ، فاقد مواد زائد و فرآوری شده و آماده به طبخ دارید ، در هر استانی که هستید می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید .

کینوا

مضرات مصرف برنج

برنج یکی از مواد غذایی بسیار پر مصرف در داخل کشور محسوب می‌شود ، شاخص گلیسمی بالا و اثرات چاق کنندگی از جمله مشکلات مصرف برنج می باشد ، که بسیاری از افراد با آن روبه رو هستند . زیرا پس از مصرف کربوهیدرات های پیچیده موجود در برنج ، نیاز به زمان و انرژی بیشتری برای هضم دارند . در این سایت فروش کینوا ایرانی را با کیفیت عالی می توانید سفارش دهید.

بنابراین مصرف زیاد و پی در پی برنج ، باعث بروز چاقی در افراد می گردد . همچنین در برنج ماده معدنی روی وجود ندارد و از نظر برخی از مواد معدنی دیگر نیز فقیر است .

کینوا

کینوا جایگزین مناسبی برای برنج

نشاسته ، کربوهیدرات اصلی موجود در کینوا ایرانی است . این ماده غذایی دارای قند کم و شاخص گلیسمی پایینی می باشد . گرانول های نشاسته ای دانه کینوا بسیار کوچک هستند ، به همین دلیل هضم سریعی داشته و به صورت چربی در بدن ذخیره نمی شوند .

شاخص گلیسمی پایین کینوا باعث می شود ، که پس از مصرف قند خون به آهستگی افزایش یابد و برای افراد مبتلا به دیابت نیز مناسب باشد .

به علاوه دانه کینوا دارای فیبر بسیار بالایی است که باعث سیری زودرس نیز می گردد . و برای کاهش وزن ، غذایی بسیار مفید محسوب می شود . میزان فیبر دانه کینوا بسیار بیشتر از برنج است . وجود فیبر زیاد در دانه کینوا باعث کمک به سلامت دستگاه گوارش و سیری زودرس و کاهش وزن می گردد . در این سایت فروش می توانید کینوا ایرانی با استاندارد های بسیار عالی در حجم های مختلف سفارش دهید.

کینوا تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان را دارد و همچنین حاوی میزان قابل‌توجهی امگا ۳ می باشد  . در حالیکه برنج سفید فاقد امگا ۳ بوده و اسید آمینه های ضروری برای بدن را به صورت ناقص دارد . کینوا سه برابر برنج ، کلسیم دارد .

کینوا پنج برابر برنج آهن ، هشت برابر برنج پتاسیم ، دو برابر برنج منگنز و بیشتر از برنج فسفر و منیزیم دارد . بنابراین کینوا جایگزین بسیار مناسبی برای برنج و غلات نشاسته‌ای محسوب می‌شود . زیرا نه تنها تامین کننده پروتئن و اسید های آمینه به طور کامل است ، بلکه فاقد اثرات چاق کنندگی بوده و دارای مواد معدنی بسیار مفید می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *