پخش آرد خالص کینوا

آرد کینوا

بزرگترین مرکز پخش انواع محصولات کینوا در کشور ، آرد خالص کینوا را در داخل کشور تولید نموده و ضمن رعایت استاندارها و مجوزات لازم ، در سراسر کشور ، به صورت خرد و عمده عرضه می نماید .

پخش آرد خالص کینوا در سراسر کشور

آرد خالص کینوا را می‌توانید از این مجموعه به صورت خرد و عمده تهیه نمایید . مجموعه ما به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز تولید فرآوری و عرضه انواع محصولات کینوا ، آرد خالص کینوا و در داخل کشور تولید نموده و پس از بسته‌بندی ، به صورت خرد و عمده در سراسر کشور پخش می کند .

شرکت‌های پخشی که تمایل به عرضه این نوع محصول دارند و همچنین هتل‌ها ، رستوران‌ها ، انجمن‌های سلیاک و دیابت ، کارخانجات صنایع تبدیلی و مراکز تولیدکننده فرآورده‌های آردی می‌توانند آرد خالص کینوا  را به‌صورت تناژ و با قیمت مناسب از این مجموعه تهیه نمایند .

همچنین بسته‌بندی‌های خرد این مجموعه نیز برای افراد علاقه‌مند به مصرف مورد خالص کینوا نیز در سراسر کشور عرضه می‌شود . برای تهیه آرد خالص کینوا ، در هر استانی که هستید می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط بوده و از خدمات ویژه آن استفاده نمایید .

آرد کینوا

تولید و پخش آرد خالص کینوا در ایران

آرد خالص کینوا به علت نداشتن گلوتن و ارزش غذایی بالا برای بسیاری از افراد مخصوصاً افراد حساس به گلوتن مانند بیماران سلیاک اهمیت ویژه‌ای دارد . آرد خالص کینوا از دانه‌های باکیفیت کینوا ، توسط این مجموعه تولید می شود .

این آرد برای طبخ انواع کیک ، مافین ، بیسکویت ، غلات صبحانه ، انواع نان و دیگر فرآورده‌های آردی به کار می رود . شرکت های پخش کینوا می توانند برای تهیه ی آرد درجه یک کینوا با این مجموعه ارتباط بگیرند.

مجموعه ما که به‌صورت تخصصی در زمینه تولید کینوا یا محصولات مختلف آن فعالیت دارد ، در سال‌های اخیر توانسته سطح زیر کشت مطلوبی از کینوا را در مناطق مختلف کشور با همکاری کشاورزان عزیز داشته باشد .

پس از برداشت دانه‌های باکیفیت کینوا و حذف مواد زائد مخلوط با آن‌ها ، این دانه‌ها برای فرآوری به کارخانه منتقل شده و ساپونین  موجود در پوسته آن‌ها حذف می‌شود . 

کینوا  فرآوری شده توسط این مجموعه برای تولید محصولات مختلفی از جمله آرد خالص کینوا استفاده می شود . آرد خالص کینوا پس از بسته‌بندی در کارخانه به‌صورت خرد و عمده در سراسر کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

آرد کینوا

کاربرد آرد خالص کینوا

آرد خالص کبنوا به علت نداشتن گلوتن و غنی بودن از پروتئین ، اسید های آمنیه ضروری و مواد معدنی برای تهیه انواع فرآورده های آردی و دسرهای مختلف برای مصرف افراد مبتلا به سلیاک و دیابت می تواند مورد استفاده قرار بگیرد .

این نوع آرد به علت غنی بودن نسبت به آرد سفید گندم ، در ترکیب با آرد گندم یا ذرت ، در تهیه بیسکویت ، انواع نان ، کیک ، انواع مافین ، دسرها و غذای فرآوری شده استفاده می شود . پخش آرد کینوا با کیفیت و آنالیز عالی در این مجموعه انجام می شود.

تجزیه و تحلیل کمّی از آرد  خالص کینوا در مقایسه با سایر غلات نشان داده شد که آرد خالص کینوا عاری از قندهایی نظیر گلوکز (55/4 درصد) ، فروکتوز (41/4 ​​درصد) و ساکارز(39/2 درصد) می باشد و شاخص گلیسمی پایینی نیز دارد .

ارزش تغذیه آرد کینوا

تحقیقات نشان داده است که مقدار قند و ترکیب شیمیایی دانه و آرد خالص کینوا دارای مقادیر زیادی گزیلوز (120 میلی گرم در 100 میلی گرم) و مالتوز (101 میلی گرم در 100 گرم) ، و مقدار کمی گلوکز (19 میلی گرم در 100 گرم) و فروکتوز (6/19 میلی گرم در 100 گرم) می باشد .

 بنابراین دانه و آرد خالص کینوا می تواند در صنعت نوشیدنی برای تهیه فرمولاسیون نوشیدنی های مالتی در صنعت ساخت نوشیدنی ،  مورد استفاده قرار بگیرد . همچنین پایین بودن شاخص گلیسمی این ماده غذایی ، باعث شده تا برای مصرف افراد مبتلا به دیابت بسیار مناسب باشد . پخش کینوا و آرد کینوا با قیمت و کیفیت عالی در این شرکت انجام می شود.

آردکینوا بسیار مغذی است و برای تکمیل پروتئین آرد گندم ، کامل کردن اسید آمینه های ضروری و بهبود مواد معدنی آن از جمله آهن ، روی ، منیزیم ، کلسیم و پتاسیم مورد استفاده قرار می گیرد . بنابراین در صورتی ه به دنبال غنی کردن انواع فرآورده های آردی هستید ، می توانید آرد خالص کینوا را به آن اضافه نمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *