قیمت خرید بذر کینوا اصل

بذر کینوا

قیمت خرید بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را از کدام مرکز می‌‌توان استعلام نمود ؟کدام مرکز بذر کینوا اصل و شناسنامه دار با قوه نامیه و درصد خلوص بالا عرض می‌نماید؟ از کدام مرکز می‌‌توان در زمینه کشت بذر کینوا در استان‌های مختلف کشور مشاوره رایگان دریافت کرد؟

خرید و کشت بذر کینوا اصل در دو نوبت پاییزه و بهاره

 بذر کینوا به‌طورکلی در کشور ایران در دو نوبت کشت بهاره و پاییزه کشت می شود . البته در مناطق مستعد امکان کشت آن در نوبت تابستان نیز وجود دارد . همچنین علاوه بر کشت آبی ، امکان کشت بذر کینوا به‌صورت دیم نیز در مناطقی که بارندگی ها مناسب است ، وجود دارد . خرید و کشت بذر کینوا اصل در این مجموعه با خدمات ویژه ای ارائه می شود.

روش کشت بذر کینوا

بذر کینوا را می‌‌توان به انواع روش‌های مکانیزه و دست و پاش کشت نمود . برای کشت مکانیزه بذر کینوا دستگاه ردیف کار غلات مناسب است . نوع کشت بذر کینوا به‌ صورت ردیفی ، نواری و یا جوی و پشته انجام می شود .

به علت منشعب بودن و پرشاخ و برگ بودن گیاه کینوا ، کشت کرتی به‌هیچ‌عنوان برای این بذر مناسب نمی‌باشد .

آبیاری

به‌طورکلی بذر کینوا بین ۵ تا ۷ نوبت آبیاری ، به فاصله ۱۰ تا ۱۵ روز نیاز دارد . و در مناطقی که بارندگی‌های بهاره و پاییزه در دسترس است ، تعداد دفعات آبیاری کاهش می یابد .

انواع روش‌های آبیاری تحت فشار؛ مانند آبیاری قطره‌ای ، آبیاری بارانی و آبیاری نوار تیپ و  . . . برای تامین نیاز آبی بذر کینوا استفاده می‌شود . همچنین روش آبیاری غرقابی نیز برای آبیاری بذر و گیاه کینوا در مناطق مختلف استفاده می‌گردد . خرید بذر کینوا اصل در ایران در این مجموعه زیر نظر کارشناسان انجام می شود.

بذر کینوا

کنترل علف‌های هرز

جهت افزایش عملکرد بذر کینوا و تولید دانه باکیفیت و یک دست ، لازم است که به مسئله کنترل علف‌های هرز توجه شود . برای این منظور پیشنهاد می‌شود؛ چند ماه قبل از کشت بذر کینوا زمین زراعی موردنظر آبیاری گردد تا علف‌های هرز رشد نمایند .

پس از رشد علف‌های هرز ، می توان با شخم زدن زمین باعث دفن آن‌ها گردید . و درصورتی‌که زمان کافی برای طی شدن دوره کارنس این علف کش وجود دارد ، می‌‌توان از علف کش ترفلان برای حذف علف‌های هرز استفاده نمود . برای خرید بذر کینوا اصل با کیفیت عالی و مشاوره ی خدمات تخصصی می توانید با این مجموعه در تماس باشید.

درصورتی‌که پس از کشت بذر کینوا در مزرعه ، علف‌های هرز باریک برگ مشاهده شد ، از علف‌کش گالانت سوپر می‌‌توان استفاده کرد . و در صورت مشاهده علف‌های هرز پهن برگ ، می‌‌توان به‌صورت دستی و یا با کولتیواتور ، این علف‌ها را وجین نمود .

عملکرد

عملکرد بذر کینوا ، به‌طورکلی بذر کینوا بین ۲ تا 5/5 تن در هکتار عملکرد دارد . البته در برخی از مناطق کشور با مدیریت زراعی صحیح ، تا ۶ تن در هکتار نیز برداشت می شود .

جهت افزایش عملکرد بذر کینوا ، انتخاب بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار تاثیر بسیار مناسبی می‌گذارد . زیرا بذر کینوا اصل دارای قوه نامیه و درصد خلوص بالایی بوده و درنتیجه درصد سبز گیاه و عملکرد و تعداد بوته ها را افزایش می‌دهد .

همچنین بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار ، عاری از بذور علف هرز و بیماری سفیدک می باشد . درنتیجه باعث تولید بوته های سالم و عاری از این موارد می‌شود و هزینه داشت نیز کاهش می‌یابد . در صورت استفاده از بذر کینوا اصل ، سودآوری افزایش پیدا می‌کند .

علاوه بر موارد فوق ، همچنین کنترل علف‌های هرز ، تاریخ کشت صحیح و مدیریت زراعی مناسب نیز باعث افزایش عملکرد و تولید دانه های باکیفیت می‌گردد .

قیمت خرید بذر کینوا اصل

جهت استعلام قیمت خرید بذر کینوا اصل در مناطق مختلف کشور ، می‌توانید با ما در ارتباط باشید . این مجموعه به‌‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز عرضه و توزیع بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار در استان‌های مختلف با قیمت مناسب فعالیت می‌نماید .

مجموعه ما بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار را با هدف تولید دانه کینوا با کیفیت و تولید محصولی با عملکرد مناسب در اختیار کشاورزان عزیز در کلیه استان‌ها قرار می‌دهد .

همچنین در زمینه کشت صحیح بذر کینوا اصل و تولید محصولی با عملکرد زراعی مناسب به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان می‌دهد .

این مجموعه در زمینه فروش محصول کینوا ، صادرات دانه کینوا با توسعه بازار دانه و بذر کینوا با کشاورزان عزیز همکاری می‌نماید .

جهت اطلاع از قیمت خرید بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار و دریافت مشاوره رایگان در زمینه کشت بذر کینوا در استان‌های مختلف ، می‌توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید . و از دیگر خدمات این مجموعه استفاده نمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *