فروشگاه دانه کینوا ایرانی

کینوا

بزرگترین فروشگاه دانه کینوا ایرانی ، دانه کینوا تولید شده در داخل کشور ار به صورت صنعتی فرآوری نموده و دانه کینوا ایرانی را در بسته بندی های مختلف و به صورت عمده ، با قیمت مناسب ، در کلیه استان ها عرضه می نماید .

فروشگاه تولید دانه کینوا ایرانی

در سال‌های اخیر که افزایش ارزش غذایی دانه کینوا ، باعث افزایش توجه به آن شده است ، فروشگاه های مختلف اقدام به فروش دانه کینوا کرده‌اند .

دانه کینوا در داخل کشور تولید می‌شود . کیفیت این دانه ها و قیمت آنها متفاوت است . اگر چه دانه های وارداتی بخش زیادی از این بازار را در چند سال گذشته در برداشته است ، اما در سال‌های اخیر ، دانه کینوا ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب در داخل کشور تولید می شود .

مجموعه ما در استان‌های مختلف ، دانه کینوا ایرانی را تولید کرده و پس از جمع آوری ، این دانه ها را به صورت صنعتی فرآوری می نماید . دانه کینوا ایرانی با کیفیت بسیار مطلوب و قیمت مناسب توسط این مجموعه عرضه می شود .

کینوا

همکاری در فروشگاه دانه کینوا ایرانی

کارخانه تولید دانه کینوا ایرانی ، دانه کینوا را به صورت صنعتی فرآوری شده و سپس به صورت عمده و بسته بندی در کلیه استانها عرضه می‌شود . دانه کینوا ایرانی فرآوری شده و آماده به طبخ ، به صورت بسته بندی و عمده در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

در فروشگاه دانه کینوا ایرانی ، دانه کینوا ایرانی فرآوری شده عرضه می شود . کیفیت دانه کینوا ایرانی عرضه شده در این فروشگاه ، قابل مقایسه با بسیاری از محصولات عرضه شده در بازار نیست .

زیرا مجموعه ما دانه کینوا ایرانی را از بهترین و درشت ترین دانه های تولید داخل ، انتخاب و فرآوری و عرضه می نماید . در این فروشگاه ، دانه کینوا ایرانی ، دانه کینوا سفید ، انواع دانه کینوا رنگی و آرد کینوا عرضه می شود .

مجموعه ما آماده همکاری با هتل ها ، رستوران ها ، بیمارستان ها ، انجمن های سلیاک و دیابتی ، کارخانجات صنایع تبدیلی و مراکز عرضه محصولات غذایی می باشد . کارشناسان این مجموعه ، جهت تامین دانه کینوا ایرانی و اطلاع از کلیه خواص آن ، به علاقه مندان مشاوره رایگان ارائه می نمایند .

کینوا

دانه کینوا- غذایی سبک و بسیار مغذی

دانه کینوا غذای سبک و خوش هضم است که مصرف آن برای گروه‌های سنی مختلف ، بسیار مفید است . دانه کینوا غنی از فیبر می باشد و مصرف آن باعث سلامت دستگاه گوارش می گردد .

همچنین وجود فیبر زیاد در این دانه باعث سبک و خوش هضم بودن این دانه می شود . مصرف دانه کینوا سیری زودرس می آورد . به علاوه دانه کینوا سرشار از پروتئین و دارای تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان می باشد . این مجموعه ارائه دهنده ی بهترین کینوا ایرانی با استاندارد در کشور است که می توانید این محصول را در فروشگاه های سطح کشور ارائه دهد.

دانه کینوا ، دارای ویتامین های گروه B و املاح معدنی مفید از جمله کلسیم ، منیزیم ، پتاسیم ، روی و مس می باشد . به علاوه دانه کینوا دارای خاصیت آنتی اکسیدانی می باشد ، وجود گرانول های نشاسته ی کوچک در دانه کینوا علاوه بر تامین انرژی مورد نیاز بدن فاقد اثرات چاق کنندگی می باشد .

دانه کینوا غذایی شاخص گلیسمی پایینی دارد که دیابت نوع ۲ را نیز کنترل می‌کند و اثرات مفیدی برای سلامت انسان دارد . بنابراین اگر به دنبال غذایی خوش هضم ، سبک ، با ارزش غذایی بالا و مناسب برای تمام گروه های سنی هستید می توانید دانه کینوا ایرانی را در برنامه غذایی روزانه خانواده خود قرار دهید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

1 دیدگاه

  1. کامبیز حسینی

    زحمت بکشید قیمت و انواع محصولات و بسته بندی آنها را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *