سایت خرید کینوا ایرانی

برنج کینوا سفید

سایت خرید کینوا ایرانی ،  بهترین کینوا تولید شده در داخل کشور را به همراه انواع محصولات کینوا ،  به صورت عمده و بسته بندی در کلیه استان ها ،  عرضه می نماید .

مرکز تولید و خرید کینوا ایرانی

کینوا ایرانی یکی از واریته های بسیار معروف کینوا است که در ایران قابلیت کشت و سازگاری داشته و در استان‌های مختلف کشور درحال تولید می باشد .  

نوع کینوا ایرانی نه‌تنها از لحاظ خواص و آنالیزهای استاندارد با نمونه‌های وارداتی و خارجی برابری می کند .  بلکه برخی مواد مانند فیبر و آهن و کلسیم کینوا ایرانی به نسبت انواع وارداتی میزان بالاتری از استاندارد را نشان داده است .  

کینوا ایرانی قابل خرید و فروش در کلیه استان‌های کشور می باشد .  کینوا ایرانی اندازه تقریباً کوچک‌تر از انواع وارداتی دارد و رنگ آن کمی به رنگ شیری متمایل می باشد .

کینوا ایرانی دارای طعم بسیار مناسبی است و با ذائقه ایرانی همخوانی دارد و چون طعمی مشابه غلات دارد ،  مردم به‌راحتی آن را می‌پذیرند .  کینوا ایرانی را می‌توانید ،  در حجم‌های مختلف از طریق این سایت و این مجموعه خریداری نمایید .

برنج کینوا

سایت خرید کینوا ایرانی

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز تولید ،  فرآوری و اولین مرکز تولید انواع محصولات کینوا در کشور ،  سایت خرید کینوا ایرانی را با هدف معرفی و تسهیل در خرید کینوا ،  راه اندازی نموده است .

در سایت خرید کینوا ،  انواع دانه کینوا سفید و رنگی ،  آرد کینوا ،  پرک کینوا ،  سویق کینوا ،  پروتئین کینوا و دیگر محصولات کینوا باکیفیت بسیار مناسب عرضه می شود .

دانه کینوا ایرانی که با مشاوره کارشناسان مجموعه ما و همکاری کشاورزان عزیز در استان های مختلف کشور تولید می شود ،  پس از فرآوری مکانیزه در این مرکز ،  بسته بندی می شود .  دانه کینوا ایرانی ،  فرآوری شده ،  فاقد ساپونین ایت و برای طبخ آماده است .

برای تهیه انواع دانه کینوا ایرانی ،  آرد کینوا ،  و دیگر محصولات کینوا ،  در هر استانی که هستید ،  به صورت بسته بندی و در تناژ بالا ،  می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید .

آرد کینوا

ترکیب و ارزش عملکردی

برای برخی از افراد ،  وجود پروتئین با کیفیت بالا در رژیم غذایی یک نگرانی است .  به خصوص برای کسانی که به ندرت پروتئین حیوانی می خورند و نیاز به دریافت پروتئین از غلات ،  حبوبات و سایر دانه ها دارند .

حتی وقتی میزان مصرف انرژی این غذاها کافی باشد ،  سطح نامناسب اسیدهای آمینه ضروری می تواند شیوع سوء تغذیه را افزایش دهد .  یکی از ویژگی های مهم کینوا این است که دانه ،  برگ و گل آذین آن ،  منابع پروتئین با کیفیت بالا هستند .  خرید کینوا ایرانی برای انجمن های سلیاک و دیابت دارای یارانه می باشد

کیفیت غذایی کینوا به دلیل داشتن پروتئین و اسید های آمینه ضروری موجود در آن است .  کینوا سرشار از لیزین و اسیدهای آمینه گوگردی است ،  در حالی که پروتئین های غلات از نظر این آمینواسیدها کمبود دارند .

خواص دانه کینوا

کینوا درصد بالایی از کل فیبرهای غذایی دارد ،  که باعث می شود آن را به عنوان غذایی ایده آل برای سم زدایی بدن  ،  از بین بردن مواد زایدی که ممکن است به بدن آسیب برساند ،  تبدیل می کند .  

وجود فیبر زیاد در کینوا ،  احساس سیر بودن را ایجاد می کند .  غلات به طور کلی و به طور خاص کینوا  ،  توانایی جذب آب و ماندن بیشتر در معده را دارند .  به همین دلیل باعث ایجاد احساس سیری شده و از چاقی ممانعت می کند . خرید کینوا ایرانی نه تنها از لحاظ کیفیت و ارزش غذایی با انواع وارداتی تفاوتی نمی کند بلکه با توجه به قیمت پایینی که دارد مورد استقبال ویزه ای قرار گرفته است.

بنابراین اگر به دنبال غذایی سرشار از فیبر ،  پروتئین و مواد مغذی هستید و قصد کاهش وزن دارید ،  می توانید کینوا را جایگزین برنج نموده و در برنامه روزانه خود قرار دهید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *