بهترین فروشنده کینوا ایرانی

قیمت کینوا فله

بزرگترین مرکز تولید ، فرآوری و پخش و فروشنده کینوا ایرانی در کشور ، کینوا ایرانی را باکیفیت بالا تولید و فرآوری کرده و به صورت آماده به طبخ در تناژ بالا و بسته بندی های مختلف ، در سراسر کشور به فروش می رساند .

فروشنده کینوا ایرانی در سراسر کشور

کینوا ایرانی یکی از واریته های سازگار با آب و هوای ایران است که در مناطق مختلف کشور کشت و تولید می شود . در حال حاضر ، استان‌های مختلف کشور در حال تولید کینوا ایرانی هستد .

 کینوا ایرانی نه تنها از لحاظ آنالیزهای استاندارد با نمونه های وارداتی برابری می کند ، بلکه در برخی از مواد مفید مانند آهن ، کلسیم و فسفر نسبت به نوع وارداتی ، میزان بالاتری از استاندارد را نشان داده است .

این مجموعه در سراسر کشور فروشنده کینوا بوده و بهترین کینوا تولید شده در مزارع کشور را خریداری و سپس فرآوری و عرضه می نماید . کینوا ایرانی تولید شده توسط این مجموعه ، ساپونین زدایی شده و مواد زائد از جمله تخم علف های هرز و سنگریزه ها از آن جدا می شوند .

کیفیت کینوا تولید شده در این مجموعه بسیار بالا بوده و همچنین دارای مجوزات و استانداردهای لازم می باشد . این مجموعه فروشنده بهترین کینوا ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب را به صورت فله و بسته بندی ، در سراسر کشور می باشد.

در واقع مراکز پخش کینوا ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، رستوران ها ، هتل ها ، انجمن‌های سلیاک و دیابت و افراد متقاضی برای خرید کینوا ایرانی در تناژ بالا و یا در بسته بندی های مختلف ، می توانند با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند .

در این مجموعه علاوه بر کینوا ایرانی ، آرد کینوا ، نیز تولید می شود . همچنین محصولات متنوع و مفید دیگری اعم از سویق کینوا ، پروتئین کینوا ، پرک کینوا ، ماسک کینوا ، اسنک کینوا و . . . نیز توسط این مجموعه تولید و در اختیاز متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

کینوا

تولید و فرآوری کینوا ایرانی و فروشنده آن

همانطور که بیان گردید ، کینوا در سال‌های اخیر در مناطق مختلف کشور ، توسط این مجموعه مورد کشت قرار گرفته است . کارشناسان مجموعه ما با ارائه مشاوره به فروشنده های کینوا در استان‌های مختلف ،کینوا ایرانی را تولید می نمایند .

کینوا ایرانی نه تنها دارای کیفیت بالایی است ، بلکه نسبت به نوع وارداتی ، قیمت مناسب تری نیز دارد و باعث ایجاد اشتغال زایی برای افراد مختلفی شده است . این مجموعه بهترین کینوا ایرانی را پس از تولید از استان‌های مختلف کشور خریداری می نماید .

برخلاف کینوا وارداتی ، کینوا ایرانی در پوسته خود ماده ای به نام ساپونین دارد که به فرآوری نیاز دارد . مجموعه ما در کارخانه مکانیزه ، کینوا ایرانی را فرآوری نموده و ساپونین موجود در پوسته آن را که مزه تلخی دارد ، حذف می‌کند .

کینوا فراوری شده آماده مصرف می باشد و در بسته بندی های مختلف و در تناژ بالا ، در کلیه استانها در اختیار متقاضیان از قرار می‌گیرد . در صورتی که تمایل به خرید کینوا ایرانی و دیگر محصولات کینوا دارید ، می‌توانید کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید .

کینوا

دانه کینوا غنی از مواد غذایی

فواید بی نظیر کینوا به دلیل ارزش غذایی بالای آن می باشد . این دانه دارای محتوای بالایی از اسید آمینه های ضروری است و جزو معدود دانه های گیاهی است که همه اسید آمینه های ضروری برای انسان را تامین می کند . فروشنده های کینوا ایرانی می توانند کینوا را به صورت بسته بندی و تناژ از این مجموعه تامین نمایند.

تعادل اسید آمینه ضروری در پروتئین کینوا نسبت به پروتئین شیر ، جو و سویا برتری دارد . همچنین از نظر ترکیبات مغذی کینوا نسبت به گندم ، برنج و ذرت برتری دارد .

۱۰۰ گرم کینوا ، حاوی ۵ برابر اسیدآمینه لیزین ، بیش از دو برابر اسید آمینه های ایزولوسین ، متیونین ، فنیل آلانین ، والین و ترئونین نسبت به ۱۰۰ گرم گندم می باشد . اسید آمینه لیزین موجود در کینوا بسیار زیادی است ، در حالی که این اسید آمینه یکی از اسیدهای آمینه محدود کننده در غلات گندم ، برنج ، کنجد و ارزن می باشد .

ارزش غذایی دانه کینوا ایرانی

مواد معدنی بسیار مفیدی از جمله کلسیم ، منیزیم ، روی ، آهن و منگنز در کینوا وجود دارد . میزان کلسیم ، منیزیم و روی موجود در دانه کینوا ، از گندم ، جو ، ذرت و برنج بیشتر است . فروشنده های کینوا ایرانی در سراسر کشور برای تهیه بهترین دانه کینوا داخلی با انالیز و استاندارد می توانند با این مجموعه در تماس باشند.

همچنین کینوا حاوی مقدار بیشتری از منگنز نسبت به گندم ، برنج و ذرت می باشد . ویتامین‌های A و B و مواد دارای خاصیت آنتی اکسیدانی ، به همراه امگا ۳ ، امگا ۶ و امگا 9 از مواد غذایی موجود در کینوا می باشند .

به همین دلیل ، کینوا غذایی سبک و مفید برای تمام گروه های سنی است که می تواند رد برنامه غذایی روزانه قرار بگیرد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *