فروشگاه کینوا فله در ایران

برنج کینوا خاویار گیاهی

بزرگترین فروشگاه محصولات کینوا در کشور ،  دانه کینو سفید و رنگی و آرد کینوا را به صورت فله و بسته بندی در استان های مختلف کشور ،  باکیفیت بالا و قیمت مناسب ،  عرضه می نماید .

اهمیت توجه به کیفیت کینوا فله

کینوا در ایران به صورت فله و بسته‌بندی به فروش می‌رسد .  یکی از نکات مهمی که در فروشگاه خرید کینوا فله مورد توجه است این است که علاقه‌مندان به استفاده از محصولات فراسودمند دقت کنند که کینوا فله‌ای که خریداری می‌کنند ،  حتماً ساپونین گیری شده باشد و کیفیت و استاندارد و مجوزات لازم را داشته باشد .  

گاهاً دیده شده در کشور بسیاری از فروشنده‌ها با قیمت‌های بسیار کم کینوا را به فروش می‌رسانند که این کینوا دارای ساپونین است که صابونی بوده و سبب ایجاد مسمومیت می شود .   قیمت پایین لزوماً کیفیت مناسب محصول را نشان نمی‌دهد و حتماً علاقمندان به مصرف محصولات فراسودمند به مجوز و استانداردهای این محصول دقت نمایند .

کینوا

فروشگاه کینوا باکیفیت بالا ،  به صورت فله

این مجموعه برای اولین بار در کشور توانسته است ،  بهترین کینوا ایرانی را از بهترین مزارع کشور خریداری کرده و در کارخانه فرآوری کرده و با بالاترین کیفیت آن‌ها را بسته‌بندی و وارد بازار کند .  طی فرآیند فرآوری ،  ساپونین از پوسته کینوا جداسازی شده و این محصول برای مصرف آماده می شود .

دانه کینوا فرآوری شده با کیفیت بالا و قیمت مناسب ،  به صورت فله و بسته بندی ،  توسط این فروشگاه در سراسر کشور ،  عرضه می شود .

مجموعه‌ها و شرکت‌های پخش و هایپر مارکت هایی که علاقمند هستند روی خرید و فروش کینوا و  توزیع و عرضه کینوا  فله کار کنند ،  می‌توانند با این فروشگاه ارتباط بگیرند .

همچنین کینوا فاقد گلوتن است و برای افراد مبتلا به سلیاک و حساس به گلوتن بسیار مناسب است .  انجمن‌های سلیاک و دیابت و بیماری‌های خاص نیز می‌توانند از خدمات و یارانه ویژه‌ای که توسط این مجموعه ،  به این مشتریان داده می شود ،  استفاده نمایند .

کینوا

فروشگاه کینوا فله غذایی مفید برا ی سنین مختلف

کینوا غذایی بسیار مفید و سرشار از فیبر ،  اسید آمینه های ضروری ،  املاح معدنی مفید و .  .  .  است که مصرف آن برای گروه های سنی مختلف و بیماران مختلف هیچ محدودیتی ندارد .  بلکه مصرف کینوا در سنین کودکی ،  نوجوانی ،  جوانی ،  بزرگسالی و سالمندی اثرات مفیدی بر سلامت انسان می گذارد .  

همچنین خانم‌های باردار و شیرده نیز می توانند از مواد مغذی موجود در این دانه استفاده نمایند .  کینوا که جزء شبه غلات دسته بندی می‌شود ،  تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان را دارد و یک پروتئین کامل محسوب می گردد . فروشگاه کینوا فله در کشور می تواند بهترین دانه کینوا را در ایران با کیفیت بسیار عالی فروری و عرضه کند.

در کینوا مواد معدنی از جمله کلسیم ،  منیزیم ،  آهن ،  روی و پتاسیم بیش از برنج ،  ذرت و گندم وجود دارد و این دانه منبعی غنی برای تامین این مواد می باشد .  به علاوه این دانه دارای امگا ۳ ،  امگا ۶ ،  امگا ۹ و مواد آنتی اکسیدانی نیز می باشد .  

ارزش غذایی دانه کینوا

کینوا فاقد گلوتن است و غذایی بسیار مناسب برای افراد حساس به گلوتن ،  از جمله بیماران مبتلا به سلیاک محسوب می گردد .  دانه کینوا غذایی سبک ،  خوش هضم و فاقد اثرات چاق کنندگی است که مصرف آن در سنین مختلف اثرات مفیدی بر سلامت انسان می گذارد .  فروشگاه کینوا فله با بهترین انالیز کیفی می تواند محصول باکیفیتی را عرضه کند.

کینوا می توانید مشابه برنج کته یا آبکش نمایید و در صورت کته کردن ،  با اضافه کردن آب گوشت یا آب سبزیجات ،  بر ارزش غذایی و طعم مطلوب آن بیفزایید .  همچنین کینوا به انواع غذاهای آبکی اضافه می‌شود و برای تهیه پیتزا ،  پاستا ، کتلت و دیگر غذاها نیز کاربرد دارد .  

در صورتی که تمایل به تهیه کینوا با کیفیت ،  به همراه انواع دستورهای پخت آن هستید ،  می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *