فروش کینوا برای سلیاک

کینوا برای سلیاک

بزرگترین مرکز تولید کینوا و اولین مرکز فرآوری صنعتی کینوا در کشور ،  انواع دانه و محصولات کینوا را برای مصرف گروه های سنی مختلف به فروش می رساند و جهت رفاه بیماران مبتلا سلیاک ،  برای این عزیزان یارانه ویژه در نظر گرفته است .  

فروش کینوا و خدمات ویژه برای افراد مبتلا به سلیاک

این مجموعه برای اولین بار در کشور توانسته است ،  بهترین دانه کینوا  از بهترین مزارع کشور جمع‌آوری کرده و در کارخانه فرآوری تولید و دانه کینوا بدون گلوتن تولید کند .  

دانه کینوا تولیدشده در این مجموعه از کیفیت و استانداردهای بالایی برخوردار است و توانسته است برای تولید محصولات فراسودمند بدون گلوتن ،  مانند کیک ،  کلوچه ،  ماکارونی و سایر محصولات ،  ماده اولیه و آرد تولید نماید .

همچنین دانه کینوا تولیدی این مجموعه قابل استفاده برای افراد سلیاک می‌باشند .  انجمن‌های سلیاک و دیابت برای بیماران خود می تواند از یارانه و خدمات ویژه که این مجموعه در نظر گرفته است ،  استفاده نمایند .

فروشنده‌های محصولات بدون گلوتن و محصولات ارگانیک و فراسودمند نیز می‌توانند در کلیه استان‌های کشور با این مجموعه ارتباط گرفته و همکاری ویژه‌ای داشته باشند .  این مجموعه به تمامی علاقمندان به محصولات فراسودمند خدمات بسیار خاصی عرضه می‌کنند .

گیاه کینوا

کینوا بدون گلوتن غذایی مناسب برای افراد مبتلا به سلیاک

سلیاک بیماری خود ایمنی می باشد که در ادامه به توزیع آن می‌پردازیم .  بیماران سلیاک و دیابتی در خوردن بسیاری از محصولات روزمره خود دچار مشکل هستند .

با توجه به قیمت‌های بالایی که محصولات بدون گلوتن در بازار دارد .  باید از محصولاتی استفاده کنند ،  که نه‌تنها قیمت بسیار مناسبی دارد ،  بلکه باید کیفیت و انرژی لازم را داشته باشد که ارزش غذایی مناسب آن بتواند نیازهای بدن افراد سلیاک و دیابت را برطرف بکند .  کینوا یکی از این محصولات است . فروش کینوا برای افراد مبتلا به سلیاک در این مجموعه دارای یارانه ویژه ای است که انجمن های سلیاک و دیابت می توانند در سراسر کشور دریافت نمایند.

همانطور که بیان گردید ،  در بیماری سلیاک افراد به گلوتن موجود در غلات حساسیت داشته و در صورت مصرف عوارض خاصی در این افراد از جمله واکنش التهابی سلول های پوششی روده و کاهش جذب کالری و مواد غذایی می گردد .

این التهاب با درد شکمی ،  علائم سندرم روده تحریک پذیر مانند: باد ،  ورم ،  گرفتگی ،  اسهال و یبوست متناوب ،  همراه می باشد .  بنابراین افراد مبتلا به سلیاک به شدت از مصرف غلات گلوتن دار مانند گندم ،  و فرآورده های تولید شده از آن محروم می باشند .

بعلاوه دانه های بدون گلوتن جایگزین غلات از جمله ذرت که در کشور ما برای این عزیزان جایگزین شده است ،  ارزش غذایی زیادی نداشته و کمبود پتاسیم ،  کلسیم و برخی از مواد معدنی در صورت مصرف این مواد مشاهده می شود .  ما دانه کینوا را به شما معرفی می نماییم .

کینوا علاوه بر فقدان گلوتن دارای ارزش غذایی بالا و غنی از مواد معدنی می باشد ،  که در ادامه به طور مختصر بیان می گردد .

کینوا ایران

کینوا جایگزین مناسب گندم ،  برنج و ذرت

گندم و برنج به علت داشتن گلوتن غذای مناسبی برای افراد مبتلا به سلیاک نمی باشند .  تحقیقات انجام شده نشان داده است که دانه کینوا از نظر پروتئین و چربی ،  مقادیر بیشتری از سه غله مذکور دارد .

100 گرم کینوا ،  تقریباً پنج برابر اسیدآمینه لیزین ،  بیش از دو برابر اسید آمینه های ایزولوسین ،  متیونین ،  فنیل آلانین ،  ترئونین ،  والین و مقادیر بسیار بیشتر لوسین (تمام اسیدهای آمینه ضروری همراه با تریپتوفان) از 100 گرم گندم دارد .  

همه این اسید های آمینه برای بدن ضروری بوده و نقش های مهمی در بدن ایفا می کنند .  با توجه به اینکه بدن انسان قادر به ساخت این اسید آمینه ها نیست باید از طریق مواد غذایی تامین شود .  دانه کینوا تمام اسید آمینه های ضروری برای بدن را دارد .

ارزش غذایی دانه کینوا برای فروش به مبتلایان به سلیاک

مقایسه ی بین گندم ،  ذرت ،  برنج ،  جو ،  جو دوسر ،  چاودار ،  تریتیکاله و کینوا نشان می دهد که کینوا از نظر میزان بالای کلسیم  ،  منیزیم و روی از موارد مذکور غنی تر است .  کینوا بیش از چهار برابر ذرت ،  تقریباً سه برابر برنج و بسیار بیشتر از گندم کلسیم دارد .

کینوا حاوی سه برابر بیشتر از گندم و پنج برابر بیشتر از برنج آهن دارد ،  در حالی که ذرت فاقد این ماده معدنی می باشد .  همچنین کینوا دو برابر گندم ،  چهار برابر بیشتر از ذرت و هشت برابر بیشتر از برنج پتاسیم دارد .

از نظر میزان منیزیم ،  کینوا دارای مقادیر بسیار بالاتر از سه دانه کینوا دارد .  میزان تقریباً دو برابر مقدار موجود در گندم و چهار برابر ذرت است  ،  در حالی که برنج حاوی این ماده معدنی نیست .  

علاوه بر موارد مذکور ،  کینوا دارای ویتامین های A ،  E و ویتامین های B1 ،  B2 ،  B3 ،  B6 و B9  می باشد .  همچنین دارای امگا 3 و آنتی اکسیدان ها است .  به همین دلیل کینوا غذایی بسیار مناسب برای افراد مبتلا به سلیاک می باشد . افراد مبتلا به سلیاک می توانند با تماس با این مجموعه بهترین دانه کینوا را خرید و فروش نموده و از یارانه و تخفیفات این مجموعه استفاده نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *