عرضه و توزیع انواع دانه کینوا

کینوا زنجان

بزرگترین مرکز عرضه و توزیع دانه کینوا در کشور ،  انواع دانه کینوا ،  آرد کینوا و دیگر محصولات کینوا را تولید و در کلیه استان های کشور ،  باکیفیت بالا و قیمت مناسب ،  عرضه می نماید .

تولید و عرضه انواع دانه کینوا و محصولات کینوا

دانه کینوا در ایران دارای تنوع های رنگی و تنوع های کیفی متفاوتی می باشد .  دانه کینوا در ایران به رنگ سفید ،  قرمز ،  سیاه و سه رنگ عرضه می‌شود .  

این مجموعه با همکاری کشاورزان عزیز در استان های مختلف ،  انواع دانه کینوا سفید و رنگی را تولید می نماید .  سپس بهترین دانه های تولید شده را جمع آوری و طی چند مرحله ،  به صورت مکانیزه در کارخانه ،  فرآوری می نماید .  

دانه کینوا فرآوری شده ،  آماده مصرف می باشد .   همچنین این مجموعه برای اولین بار در ایران آرد کینوا و سایر محصولات کینوا مانند اسنک کینوا ،  سویق کینوا ،  ماسک کینوا ،  آرد فرنی کینوا و کینوا برشته را در کشور تولید و عرضه می کند .  

کینوا

عرضه و توزیع انواع کینوا در سراسر کشور

این مجموعه انواع دانه کینوا و محصولات مختلف تولید شده از کینوا را در سراسر کشور ،  باکیفیت استاندارد و قیمت مناسب عرضه می نماید .

در واقع کلیه مجموعه‌ ها ،  هایپر مارکت‌ها و شرکت‌های پخشی که علاقمند هستند ،  روی محصولات فراسودمند و جدید ،  خرید و فروش‌های کلان داشته باشند و در استان‌های مختلف فعالیت می‌کنند .  می‌توانند با این مجموعه ارتباط گرفته و بهترین دانه کینوا و بهترین محصولات مشتق شده از آن را ،  در حجم های خرد و عمده و بسته‌بندی با مجوزات و استانداردهای لازم دریافت نمایند .

این مجموعه آماده همکاری با همه انجمن‌های سلیاک و دیابت ،  هتل‌ها ،  بیمارستان‌ها و سایر مجموعه‌های علاقمند به محصولات فراسودمند می‌باشد ،  در زمینه عرضه و توزیع انواع کینوا می باشد .

جهت تهیه انواع دانه کینوا سفید و رنگی ،  آرد کینوا ،  سویق کینوا ،  پروتئین کینوا ،  ماسک کینوا ،  اسنک کینوا و .  .  .  می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید .  تمام محصولات عرضه شده در این مجموعه دارای مجوز و استانداردهای لازم می باشد .

کینوا

دانه کینوا شبه غله ای مغذی و خوش هضم

دانه کینوا که به خانواده تاج خروس تعلق دارد ،  جزو شبه غلات دسته بندی می شود .  این دانه یکی از محصولات فرسودمند است که ارزش غذایی بالایی دارد .  وجود مواد مغذی در این دانه باعث شده تا مصرف آن در مناطق مختلف جهان از جمله ایران مورد توجه قرار بگیرید .

این دانه منبع غنی از تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان می باشد و به عنوان یک پروتئین کامل معرفی شده است .  دانه کینوا دارای ویتامین های A ،  B و E و املاح معدنی مفیدی از جمله منیزیم ،  آهن ،  فیبر ،  مس ،  فسفر ،  روی ،  پتاسیم و کلسیم می باشد .

به علاوه دانه کینوا حاوی موادی با خاصیت آنتی اکسیدانی از جمله فنل ها و فلاونوئیدها می باشد .  همچنین دانه کینوا دارای امگا 3 می باشد .  این دانه غذایی خوش هضم و سبک است که مصرف آن برای تمام سنین زا کودک تا سالمند می تواند مفید باشد . عرضه انواع دانه کینوا با آنالیز و استاندارد در این مجموعه انجام می شود.

یکی از ویژگی های مفید دانه کینوا این است که فاقد گلوتن است ،  به همین دلیل برای افراد مبتلا به سلیاک یا کسانی که به گلوتن موجود در غلات حساسیت دارند ،  نیز بسیار مفید است .   

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *