مرکز فروش دانه کینوا بسته بندی

کینوا بسته بندی

بزرگترین مرکز فروش دانه کینوا بسته بندی در کشور ، دانه کینوا باکیفیت و تولید داخل را به صورت صنعتی فرآوری نموده و در بسته بندی های مختلف و به صورت عمده ، در کلیه استان ها عرضه می نماید .

بهترین مرکز فروش دانه کینوا بسته بندی در کشور

در این مرکز فروش ، دانه کینوا بسته بندی بسیار با کیفیت عرضه می‌گردد . این دانه دارای درشتی بسیار قابل توجه و رنگ بسیار روشن می باشد . بر خلاف سایر محصولات دانه کینوا ایرانی ، دانه تولید شده در این مجموعه دارای خلوص بسیار بالایی می باشد .

و چون فرآوری بسیار خاصی در تولید آن به کار گرفته شده است ، نیاز به شستشو مانند سایر محصولات ایرانی ندارد .  این موضوع باعث می‌شود که طرز پخت و تهیه آن بسیار آسان باشد . به همین دلیل ، نیازی به خیس کردن های طولانی مدت یک‌روزه و چند ساعته ندارد .

کینوا

فروش دانه کینوا به صورت بسته بندی

دانه کینوا فرآوری شده توسط این مجموعه را ، می‌توانید در بسته‌بندی‌های خانگی و یا در حجم‌های بیشتر خریداری نمایی .د در این فروشگاه بهترین کینوا ، برای مصرف خانگی ارائه می‌شود و برای مصرف‌کننده نهایی انواع دستورهای پخت نیز قرار داده شده تا بتواند هنگام پخت از آن‌ها استفاده نماید .

در هنگام خرید و فروش دانه کینوا بسته بندی را از مراجع قانونی و مطمئن خریداری نمایید که لیبل و مجوزات مربوطه را داشته باشد . در مرکز فروش دانه کینوا بسته‌بندی ، می‌توانید بهترین کینوا تولید شده در داخل را با کیفیت و مجوزات مربوطه به‌صورت بسته‌بندی و فله خریداری نمایید .

همچنین هتل‌ها ، بیمارستان‌ها ، فروشگاه‌ها ، هایپر مارکت‌ها ، انجمن‌های دیابت و سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی در صورت تمایل ، می‌توانند برای تامین ماده اولیه خود با این مجموعه ارتباط گرفته و از خدمات و محصولات بسیار خاص این مجموعه استفاده نمایند .

کینوا

مقایسه دانه کینوا با برنج

برنج یکی از محصولات بسیار پر مصرف در داخل کشور ایران محسوب می‌شود ، متاسفانه شاخص گلیسمی بالا و اثرات چاق کنندگی از جمله مشکلات مصرف برنج می باشد .

کربوهیدرات های پیچیده موجود در برنج ، نیاز به زمان و انرژی بیشتری برای هضم دارند . به همین دلیل ، مصرف زیاد و متداول برنج ، باعث بروز چاقی در افراد می گردد .

نشاسته ، کربوهیدرات اصلی موجود در دانه کینوا است . گرانول های نشاسته ای دانه کینوا بسیار کوچک هستند ، به همین دلیل هضم سریعی داشته و به صورت چربی در بدن ذخیره نمی شوند . فروش دانه کینوا بسته بندی و فله در بهترین کیفیت اندازه و رنگ را می توانید در این مجموعه انجام دهید.

به علاوه دانه کینوا دارای فیبر بسیار بالایی است که باعث سیری زودرس نیز می گردد . یک فنجان دانه کینوا ۱۸۰ کالری انرژی دارد . در حالی که ، همین مقدار برنج ۲۲۰ کالری انرژی دارد .

ارزش غذایی دانه آماده به طبخ کینوا

هر فنجان دانه کینوا ۵ گرم فیبر دارد که بیش از بسیاری از غلات می باشد . در حالی که یک فنجان برنج ، فقط 4/0 گرم فیبر دارد . وجود فیبر زیاد در دانه کینوا باعث کمک به سلامت دستگاه گوارش و سیری زودرس و کاهش وزن می گردد .

دانه کینوا منبع غنی از منیزیم است ، به طوری که هر فنجان دانه کینوا ۱۱۸ میلی‌گرم منیزیم دارد . در حالیکه هر فنجان برنج سفید فقط ۱۹ میلی‌گرم منیزیم دارد . میزان پروتئین موجود در دانه کینوا 9 گرم و یک فنجان برنج سفید ۴ گرم پروتئین است . مشاوران تغذیه برای خرید و فروش کینوا بسته بندی و فله در می توانند بهترین قیمت را از تولید کننده این محصول در کشور بخواهند.

دانه کینوا تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان را دارد و همچنین حاوی میزان قابل‌توجهی امگا ۳ می باشد . در حالیکه برنج سفید فاقد امگا ۳ بوده و اسید آمینه های ضروری برای بدن را به صورت ناقص دارد .

بنابراین دانه کینوا جایگزینی بسیار مناسب برای برنج و غلات نشاسته‌ای محسوب می‌شود . زیرا نه تنها تامین کننده پروتئن و اسید های آمینه به طور کامل است ، بلکه فاقد اثرات چاق کنندگی می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *