بازار کینوا سفید در ایران

کینوا

آیا کینوا سفید در ایران تولید می شود؟ وضعیت بازار کینوا سفید چگونه ارزیابی می شود؟ کدام مرکز ، کینوا سفید را باکیفیت مناسب و در کلیه استان ها ، عرضه می نماید؟

تولید کینوا سفید در ایران

کینوا تولید شده در ایران دارای رنگ‌های مختلفی است و کینوا سفید یکی از پرطرف‌دارترین رنگ‌های کینوا است  که طبخ بسیار آسانی دارد و در مدت سه تا پنج دقیقه پخته می‌شود . همچنین کینوا سفید ، بیشترین سطح زیر کشت کشور را نیز به خود اختصاص داده است .

باتوجه به این‌که قابلیت مصرف در همه غذاها را دارد و همه ذائقه‌های ایرانی این نوع کینوا را می‌پسندد ، بازار  دانه کینوا سفید بسیار رونق یافته است . در واقع کشاورزان عزیز در استان‌های مختلف کشت کینوا را انجام داده و با این مجموعه همکاری می‌کنند . و درنهایت محصول کینوای خود را به کارخانه تحویل داده و بعد از فرآوری وارد بازار می‌شود .

کینوا

عرضه بهترین کینوا سفید

در بازار این محصول مجموعه ما ، بهترین دانه کینوا سفید تولید داخل را ، در کارخانه فرآوری می نماید . کینوا سفید عرضه شده توسط این مجموعه ، درشت ، دارای رنگ روشن ، عاری از ساپونین ، مواد زاید و بذر علف های هرز است .

انواع هاریپر مارکت‌ها ، فروشگاه‌های رژیمی ، ارگانیک و سلامت و همچنین باشگاه‌های بدن‌سازی ، انجمن‌های دیابت و سلیاک و بیماری‌های خاص ، می‌توانند کینوا سفید و سایر رنگ‌های کینوا و محصولات آن ، را به صورت فله و بسته‌بندی با بالاترین کیفیت ، سفارش دهند .

بنابراین اگر به دنبال کینوا سفید ، کینوا رنگی آرد کینوا و دیگر محصولات کینوا ، باکیفیت بسیار مناسب هستید ، در هر استانی که باشید ، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید .

برنج کینوا

وضعیت بازار کینوا سفید

بازار کینوا سفید در استان‌های مختلف به شدت درحال توسعه است و پیش بینی می شود که این روند در سال های آینده ، افزایش یابد . در این فروشگاه کینوا سفید باکیفیت های و قیمت های مختلف عرضه می شود . به مصرف کنندگان عزیز ، پیشنهاد می شود که کینوا را از مراکز معتبر تهیه نمایید .

زیرا مخلوط بودن بذر علف های هرز با این دانه ، در صورت مصرف ، می تواند ایجاد مسمومیت کند . همچنین دانه های بی کیفیت عرضه شده در بازار کینوا سفید ، دارای شن ریزه ، مواد زاید و ساپونین است . و حتی قیمت بسیار بالایی دارد . توصیه می شود برای خرید دانه کینوا سفید ، از این بازار ، به مراکز معتبر مراجعه نمایید و به قیمت های پایین اعتماد نکنید!

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *