قیمت فروش کینوا بدون گلوتن

کینوا

از کدام مرکز می توان کینوا بدون گلوتن تهیه نمود؟ قیمت فروش کینوا بدون گلوتن را از کدام مرکز می توان استعلام نمود؟ کدام مرکز برای افراد مبتلا به سلیاک کینوا بدون گلوتن را همراه با یارانه ویژه ارائه می نماید؟

استعلام قیمت فروش کینوا بدون گلوتن

قیمت فروش کینوا بدون گلوتن را می توانید از این مجموعه استعلام نمایید . این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز تولید و فرآوری کینوا بدون گلوتن در کشور ، به صورت کاملاً تخصصی در زمینه کینوا و دیگر محصولات آن فعالیت می نماید .

در واقع این مجموعه ، بهترین کینوا بدون گلوتن ، تولید شده در داخل کشور را فرآوری کرده و به صورت عمده و بسته بندی و باقیمت پایین تر از نوع وارداتی ، در سراسر کشور عرضه می نماید . در این مجموعه از دانه کینوا ، محصولات دیگری نیز تولید می شود مانند آرد خالص کینوا ، آرد فرنی کینوا ، سویق کینوا و . . . که فاقد گلوتن هستند .

انجمن های سلیاک و دیابت ، افراد مبتلا به بیماری های حساس به گلوتن ، مراکز عرضه محصولات سالم و گلوتن فری و کارخانجات صنایع تبدیلی برای تهیه دانه کینوا بدون گلوتن باکیفیت و قیمت مناسب ، در هر استانی که هستند ، می توانند با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشند .

کینوا

تولید و عرضه کینوا بدون گلوتن

در حال حاضر ، 90 درصد کینوا بدون گلوتن که در کشور عرضه می شود ، از نوع وارداتی است . و قیمت بالای آن باعث شده تا خانواده های متقاضی ، برای خرید آن دچار مشکل شوند .

این مجموعه در جهت حمایت از انجمن های سلیاک و دیابت و بیماری های خاصی که نیار به مصرف محصولات بدون گلوتن دارند ، اقدام به کشت و تولید کینوا در داخل کشور کرده است . تمام مراحل کاشت تا برداشت و بوجاری زیر نظر کارشناسان این مجموعه انجام می شود .

این مرکز که به صورت تخصصی در زمینه کینوا فعالیت دارد ، بهترین کینوا تولید شده در داخل کشور ، برای مصارف مختلف ، در کارخانه مکانیزه و به صورت صنعتی فرآوری می نماید . زیرا دانه کینوا پس از برداشت به صورت مستقیم امکان مصرف ندارد .

در پوسته کینوا ماده ای تلخ مزه به نام ساپونین است که قبل از مصارف غذایی و صنعتی باید جداسازی شود . این عمل طی فرآیند فرآوری ، توسط این مجموعه انجام می پذیرد . پس از فرآوری کینوا بدون گلوتن برای مصارف غذایی به صورت بسته بندی و عمده در سراسر کشور به فروش می رسد .

همچنین در این مجموعه از کینوا بدون گلوتن ، آرد خالص کینوا ، آرد فرنی کینوا ، پرک کینوا ، سویق کینوا ، اسنک کینوا ، انواع ادویه کینوا و . . . تولید و در اختیار متقاضیان عزیز در کلیه استان های کشور ، با قیمت بسیار مناسب قرار می گیرد .

کینوا

کینوا برای سلیاک

محققان نشان دادن که دانه کینوا به علت اینکه گلوتن ندارد ، می تواند رژیم غذایی بسیار مناسبی برای افراد مبتلا به سلیاک باشد . آن ها دریافتند که اگر رژیم غذایی بدون گلوتن افراد مبتلا به سلیاک ، سرشار از کینوا باشد ، عملکرد روده در زمان بسیار کمتری بهبود می یابد .

مطالعات نشان داده است که مصرف منظم کینوا ، باعث افزایش بهبود روده کوچک می شود . و در این حالت ، پرزهای روده ای بسیار سریع تر از حالت رژیم غذایی فاقد گلوتن ، به حالت عادی بر می گردند . البته این مطلب نیاز به تحقیقات بیشتری دارد . برای استعلام قیمت کینوا بدون گلوتن با انالیز و کیفی بسیار عالی می توانید با این مجموعه در ارتیاط باشید.

اما آنچه مسلم است این است که کینوا فاقد گلوتن است و دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است . و برای افراد مبتلا به سلیاک و دیابت و افراد حساس به گلوتن جایگزین بسیار مناسبی برای غلات گلوتن دار است .

کینوا سرشار از کلسیم ، منگنز ، روی ، آهن است و تمام اسیدهای آمینه ضروری برای انسان را دارد . این دانه که یک پروتئین کامل محسوب می شود ، منبع خوبی برای تامین ویتامین های E ، A و B1 و امگا 6 می باشد .

کینوا غنی از فیبر است و حاوی مواد آنتی اکسیدانی نیز می باشد . البته مواد غذایی کینوا به موارد مذکور محدود نمی شود ، به همیت دلیل جزو محصولات فراسودمند قرار گرفته است .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *