تولید بهترین کینوا بدون ساپونین

قیمت فروش دانه کینوا ایلام

بزرگترین مرکز تولید بهترین کینوا بدون ساپونین و اولین مرکز فرآوری صنعتی کینوا در کشور ،  پس از ساپونین زدایی کینوا به صورت مکانیزه در کارخانه ،  کینوا بدون ساپونین و آماده به طبخ را در سراسر کشور عرضه می نماید .

تولید بهترین کینوا بدونس ساپونین در ایران

کینوا تولید شده در ایران دارای ویژگی‌های بسیار منحصر به‌ فردی است .  کینوا وارداتی دارای کیفیت مناسب اما قیمت‌های بسیار بالایی است و باتوجه به این‌که واردات این محصول درحال محدود شدن است ،  تامین این محصول با کیفیت بدون ساپونین در بازار بسیار سخت و گاهاً ناممکن می شود .  

کینوا ایرانی توانسته است ،  زیر نظر این مجموعه در استان‌های مختلف ،  ترویج و کشت پیدا کند .  استان‌های مختلف کشور به فراخور اقلیم و شرایط خود ،  توانستند کینوا ایرانی را تولید کنند .  کینوا ایرانی به نسبت کینوا وارداتی دارای قیمت بسیار پایین‌تری است زیرا تولید داخل می‌باشد .  

اما از لحاظ کیفی مشابه کینوا وارداتی است که نوع ایرانی توانسته است استانداردهای مورد نیاز برای ورود به بازار را کسب کند .  همچنین از لحاظ ارزش غذایی مشابه کینوا وارداتی است .  

کینوا

تولید کننده کینوا بدون ساپونین

کینوا ایرانی دارای پوسته ساپونین دار است که برای بسیاری از افراد ایجاد مسمومیت می‌کند .  این پوسته ساپونین دار ،  قبل از مصرف باید جداسازی شود .  در واقع کینوا بدون ساپونین  مورد مصرف خوراکی قرار می گیرد .   

تولید کینوا بدون ساپونین در ایران زیر نظر این مجموعه انجام می‌شود .  این شرکت از استان‌های مختلف ،  کینوا با کیفیت را خریداری و در کارخانه با بالاترین متد و تکنولوژی آن را فرآوری می‌کند و بعد از فرآوری به صورت بسته‌بندی در کشور عرضه می‌کند .  

کینوا بدون ساپونین دارای ویژگی‌هایی است نه‌تنها دانه درشت و سفیدرنگ است .  بلکه تلخی ندارد و نیاز به شستشوی بسیار زیاد هم ندارد .   برخی افرادی که سودجو هستند در بازار متأسفانه کینوا ساپونین دار بدون کیفیت را که اصلاً خوراکی نیست در اختیار مردم با قیمت‌های بسیار پایین قرار می‌دهند .  

کینوا

عرضه بهترین کینوا بدون ساپونین در کلیه استان ها

بسیاری از مردم فکر می‌کنند کینوا ایرانی دارای یک نوع است ،  درحالی‌که چند نوع کینوا ایرانی با کیفیت های مختلف وجود دارد .  سورتینگ کینوا بسیار اهمیت دارد .  سورتینگ کینوا باید بسیار مناسب باشد و دانه‌های درشت را شامل بشود و شامل سنگ‌ریزه‌ها و تخم علف هرز نباشد .  

مصرف‌کنندگان عزیزی که علاقمند هستند ،  محصولات فراسودمند مصرف کنند ،  حتماً از مراجع قانونی بتوانند کینوا مورد نیاز خود را تهیه کنند .  و می‌توانند برای مشاوره مصرف و مشاوره خرید و فروش این محصول با این مجموعه در تماس باشند .   

این مجموعه تولید بهترین کینوا بدون ساپونین در کشور را به‌عهده دارد و بسیاری از محصولات مشتق ‌شده کینوا مانند آرد کینوا ،  سویق ،  آرد فرنی ،  پرک و ماسک کینوا را به‌عهده دارد .  

این مجموعه  آماده همکاری با مجموعه‌های هتل‌ها بیمارستان‌ها انجمن‌های سلیاک دیابت در سراسر کشور می باشد .  فروشگاه‌های مختلف و شرکت‌های پخش نیز می تواند محصول کینوا درجه یک را به صورت خرد و بسته‌بندی و فله در کلیه استان ها ،  از این مجموعه دریافت نمایند .

برای این منظور و تهیه انواع محصولات کینوا ،  در هر استانی که هستید ،  می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

آرد کینوا

تولید کینوا بدون ساپونین ماده ای مغذی برای سنین مختلف

کینوا ،  دانه هایی ریز و به رنگ سفید تا شیری هستند که جزء شبه غلات دسته بندی می شود .  ارزش غذایی بالای کینوا باعث شده تا مصرف آن در مناطق مختلف جهان ،  و ایران مورد توجه قرار بگیرید .

این دانه های غذایی خوش هضم ،  سبک  و سرشار از مواد غذایی هستند که برای سنین مختلف از کودک تا سالمند ،  مصرف آن ها مفید است .  کینوا منبع غنی از اسید آمینه های ضروری می باشد .  

غلات و حبوبات که از جمله تامین کننده های اسید های آمنیه ضروری بدن هستند ،  این مواد را به مقدار ناقصی دارند .  در حالی که اسید آمینه های ضروری توسط بدن ساخته نمی شوند و لازم است از طریق غذا دریافت شوند .

همچنین اسیدآمینه های ضروری که پیش ساز پروتئین در بدن هستند و در بسیاری از فرآیندهای مهم و واکنش های شیمیایی در بدن فعالند ،  ضروری است که به تامین آن ها توجه شود . این مجموعه تولید کننده کینوا بدون ساپونین با استاندارد های کیفی در سطح کشور می باشد.

کینوا غذایی سرشار از این اسیدهای آمینه ضروری است که تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان را به طور کامل دارد .  همچنین دراای ویتامین های A ،  B و E ،  آنتی اکسیدان ،  امگا 3 و املاح مفیدی همچون منیزیم ،  کلسیم ،  پتاسیم ،  روی و .  .  .  می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *