قیمت فروش کینوا عمده

برنج کینوا خاویار گیاهی

بزرگترین مرکز قیمت فروش کینوا عمده در کشور ، کینوا باکیفیت را که در داخل کشور تولید می شود ، به صورت عمده و بسته بندی و با قیمت بسیار مناسب ، در کلیه استان های کشور به فروش می رساند .

فروش کینوا عمده با قیمت مناسب

قیمت فروش کینوا به صورت عمده و بسته بندی را می توانید از این مجموعه استعلام نمایید . در کشور ، بهترین کینوا ایرانی تولید شده در استان های مختلف ، بعد از تایید کیفیت و تعیین قیمت توسط این مجموعه خریداری و سپس فرآوری می شود .

کینوا ایرانی به علت کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب تر از نوع وارداتی  ، به صورت عمده و خردف در کلیه استان ها به فروش می رسد . مسئله مهم برای خرید عمده و فله ای کینوا که باید مورد توجه قرار بگیرد ، این است که کینوا فاقد مواد زائد از جمله تخم عل های هرز ، سنگریزه و بقایای گیاهی باشد .

مصرف تخم علف های هرز به همراه کینوا ، احتمال ایجاد مسمومیت را در پی دارد . بعلاوه مشاهده می شود که مراکز کینوا ایرانی را بدون انجام فرآوری ، با قیمت پایین عرضه می نمایند . در حالی که کینوا فرآوری نشده ، حاوی ساپونین است و مزه ای تلخی دارد .

به همین دلیل قابل استفاده برای هیچ نوع مصرفی چه مصرف غذایی و چه دیگر مصارف صنعتی نمی باشد . بنابراین باید کینوا عمده را از مراکز معتبر خریداری نمایید .

 این مجموعه ، یکی از مراکز معتبر تولید و عرضه کننده کینوا است که کینوا ایرانی را که دارای کیفیت بالایی است ، پس از فرآوری و حذف مواد زائد ، با قیمت مناسب به فروش می رساند .

در این مجموعه در کنار عرضه عمده کینوا به مراکز متقاضی اعم از رستوران ها ، بیمارستان ها ، هتل ها ، انجمن های سلیاک و دیابت ، مراکز عرضه محصولات گلوتن فری و سالم ، خدمات ویژه ای نیز ارائه می شود . جهت ارتباط با این مجموعه ، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید .

کینوا

قیمت فروش و تولید و فرآوری کینوا به صورت عمده در کشور

با توجه به ارزش غذایی بالا و کاربردهای مختلف کینوا و از جمله فاقد گلوتن بودن این دانه ، مجموعه ما در سال های اخیر ، بر آن شد تا کینوا را در داخل کشور کشت و تولید نماید .

در استان های مختلف کشور و زیر نظر کارشناسان این مجموعه ، کینوا ایرانی کشت می شود . کیفیت محصول تولیدی بسیار بالا و مناسب برای صادرات است . هچنین ارزش غذایی بسیار مناسبی نیز دارد .

این مجموعه با داشتن مجوزهای لازم ، از صفر تا صد تولید کینوا را در اخل کشور انجام داده و انواع کینوا سفید و رنگی و دیگر محصولات کینوا عمده را باکیفیت بالا و قیمت فروش پایین تر از نوع وارداتی تولید می نماید .

در این مجموعه آرد خالص کینوا ، آرد فرنی کینوا ، پروتئین کینوا ، سویق کینوا ، کینوا پرک شده ، ماسک کینوا ، اسنک کینوا و دیگر محصولات سالم ، از کینوا تولید و عرضه می شود .

برای تهیه این محصولات و استفاده از خدمات ویژه این مجموعه ، می توانید با کارشناسنان ما در ارتباط باشید .

کینوا

مصارف دارویی کینوا

در مناطق بومی دانه کینوا ، مثل آمریکای جنوبی ، از دانه کینوا ، برگ و ساقه های کینوا ، در طب سنتی برای مصارف مختلف درمانی ، از قدیم استفاده می شده است .

کاربردهای مختلف برای آن بیان شده ، اما بیشترین میزان مصرف آن برای درمان آبسه ، خونریزی ، و دررفتگی می باشد . برای خرید و فروش کینوا عمده می توانید و استعلام قیمت در هر شهری که هستید با بهترین کیفیت و بسته بندی کینوا را از طریق این مجموعه تهیه کنید.

برگ های کینوا که با سرکه پخته می شوند و به صورت غرغره استفاده می شوند و یا به صورت دم کرده ، برای التیام گلودرد و آنژین ها استفاده می شوند .

جوشانده برگهای کینوا که به همراه شکر و دارچین تهیه شده اند ، معده را تمیز می کنند ، باعث رفع خلط و صفرا می شوند و حالت تهوع و سوزش قلب را برطرف می کنند .

اهمیت غذایی دانه کینوا

برگ های تازه کینوا که برای تهیه سوپ یا دسر  استفاده می شوند ، برای درمان کمبود ویتامین C و کمبود دیگر ویتامین های می تواند مفید باشد . و یک داروی اثبات شده در برابر تبخال ، کهیر و دیگر بیماری های پوستی است .

از دانه کینوا به روشهای مختلفی برای مقابله با بیماری کبد ، آنژین و التهاب مثانه استفاده شود . همچنین یک ضد درد دندان است و هر دو خاصیت ضد التهابی و درمانی را دارد . قیمت فروش دانه کینوا عمده با بالاترین کیفیت و آنالیز برای مصرف کنندگان عزیز قابل استعلام می باشد.

آب حاصل از دانه پخته شده ، آبسه های کبدی و ترشحات داخلی را درمان می کند . پختن 5 قاشق غذاخوری دانه کینوا در آب ، که یک ماده کامل است ، به صورت مخلوط با عسل ، یک درمان اثبات شده در برابر اختلالات برونشی ، سرماخوردگی ، سرفه و التهاب لوزه ها می باشد .

سوپ یا دانه پخته شده کینوا ، یک ماده مغذی است که شیر مادر را افزایش می دهد ، ترمیم کننده است و از بروز سل پیشگیری می نماید . استفاده موضعی از جوشانده گل ختمی و آرد کینوا ، می تواند کمردرد را تسکین دهد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *