قیمت خرید دانه کینوا برای کودک

غله کینوا

قیمت خرید دانه کینوا را از کدام مرکز می توان استعلام نمود؟ کدام مرکز دانه کینوا بسیار باکیفیت و فرآوری شده را با قیمت مناسب عرضه می نماید؟ آیا دانه کینوا برای کودک مناسب است؟

استعلام قیمت خرید دانه کینوا برای کودک

جهت استعلام قیمت خرید دانه کینوا می توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید . دانه کینوا عرضه شده توسط این مجموعه ، دارای کیفیت بسیار مطلوب و قیمت مناسبی است .

لازم به ذکر است که مشابه بسیاری از محصولات دیگر ، پایین بودن قیمت کینوا ، نشان‌دهنده کیفیت مناسب آن نیست . بسیاری از فروشندگان دانه کینوا بی کیفیت را با قیمت پایین ، و گاهاً با قیمت گزاف ، به مصرف کنندگان می فروشند که این موضوع می‌تواند بر سلامت افراد تاثیرگذار باشد .

بنابراین در هنگام خرید دانه کینوا باید به یکدست بودن ، و عاری بودن این دانه از بذور سایر گیاهان دقت زیادی شود . با توجه به ریز بودن دانه کینوا ، و مشکل بودن تشخیص این موضوع ، توصیه می شود ، دانه کینوا باکیفیت را از مراکز معتبر تهیه نمایید .

کینوا

تهیه دانه کینوا باکیفیت و قیمت مناسب برای کودک

همانطور که بیان گردید با توجه به ریز بوده دانه کینوا و هم اندازه و هم شکل بودن بذر علف های هرز ، با این دانه ، امکان مخلوط شدن این بذور با دانه کینوا وجود دارد . در صورت مخلوط بودن بذر علف های هرز با دانه کینوا ، و مصرف آن ها ، باعث ایجاد مسمومیت در افراد می شود .

همچنین دانه کینوا با کیفیت باید فاقد ساپونین باشد . ساپونین ماده صابونی است که در پوسته دانه کینوا وجود دارد و مقدار زیاد آن باعث ایجاد مسمومیت می گردد . به علاوه دانه کینوا با کیفیت فاقد سنگ ریزه و بقایای گیاهی می باشد .

مجموعه ما دانه کینوا با کیفیت و آماده به طبخ ، را که دارای رنگ روشن ، دانه هایی درشت ، فاقد بذر علف هرز و بقایای گیاهی است ، با قیمت مناسب در کلیه استان ها عرضه می نماید .

این مجموعه دانه کینوا تولید شده در داخل کشور را ، به صورت صنعتی فرآوری کرده و دانه کینوا های آماده به طبخ را در کلیه استان ها عرضه می نماید .

دانه های عرضه شده توسط این مجموعه ، درشت ، دارای رنگ بسیار زیبا ،  فاقد بذور علف هرز و سنگ ریزه و بقایای گیاهی می باشد . و به همین دلیل ، می توانید با خیال راحت این دانه ها را خریداری و مورد استفاده قرار دهید .

دانه کینوا سفید و رنگی و آرد کینوا از جمله محصولات تولید شده توسط این مجموعه می باشند . جهت تهیه دانه کینوا با کیفیت و قیمت مناسب به صورت عمده ، در تناژ بالا و در بسته بندی های مختلف ، در کلیه استان ها می توانید به کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید .

کینوا کودک

دانه کینوا غذایی مناسب برای کودک

دانه کینوا سرشار از مواد مغذی بسیار مفیدی برای انسان می باشد . گروه‌های سنی مختلف از جمله گروه سنی کودک ، می‌تواند از مواد مغذی موجود در این دانه استفاده نماید . دانه کینوا تمام اسید آمینه های ضروری برای کودکان را در در بردارد . قیمت دانه کینوا برای انجمن های بیماری های خاص نیز دارای یارانه ویژه ای می باشد.

این دانه در مقایسه با غلات لیزین و متیونین بالاتری دارد . میزان اسید آمینه هیستیدین دانه کینوا از پروتئین های سویا ، گندم و جو بیشتر است . همچنین میزان اسید آمینه سیستئین و متیونین آن برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال کافی است .

اسید آمینه های جمله لیزین و لوسین موجود در دانه کینوا برای کودکان دو تا پنج سال مناسب می باشد . پروتئین‌های دانه کینوا دارای مقادیر مناسبی از اسیدهای آمینه برای کودکان هستند . به همین دلیل پروفایل اسید آمینه‌ای دانه کینوا یک منبع پروتئینی مناسب برای تغذیه گروه سنی کودک محسوب می‌شود .

همان‌طور که می‌دانید اسیدهای آمینه ضروری برای رشد و عضله سازی کودکان بسیار اهمیت دارد و در صورت تامین نشدن این اسید های آمینه کودکان دچار کوتاهی قد می گردد .

همچنین دانه کینوا منبع غنی از پروتئین ویتامین های گروه B و ویتامین E و املاح معدنی مفید از جمله فیبر ، منیزیم ، کلسیم ، منگنز ، روی و مس می باشد . میزان کربوهیدرات دانه کینوا با مقدار این ماده در جو و برنج قابل مقایسه است .

کربوهیدرات دانه کینوا نقش مهمی در تولید انرژی ، کنترل قندخون ، متابولیسم کلسترول و گلیکولیزاسیون پروتئین دارد . کربوهیدرات دانه کینوا به عنوان مکمل غذایی ، می تواند در نظر گرفته شود . دانه کینوا غذایی بسیار مفید و خوش هضم برای گروه سنی کودک ، و تمام گروه های سنی از نوجوان تا سالمند محسوب می‌شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *