سایت فروش کینوا عمده

کینوا

بزرگترین سایت فروش کینوا ،  تولید کننده و عرضه کننده بهترین کینوا در استان های مختلف کشور به صورت عمده و بسته بندی ،  با قیمت مناسب می باشد .

تولید کینوا در ایران باکیفیت بالا

در ایران ،  این مجموعه توانسته است در کلیه استان‌های کشور ،  ترویج کشت کینوا را انجام دهد .  ترویج کشت کینوا باعث شده کیفیت های متفاوتی از این محصول در کشور تولید شود .  

این مجموعه محصول کینوا را خریداری کرده در کارخانه ،  با بالاترین استانداردها ،  فرآوری کرده و کینوا ایرانی وارد بازار می کند .  کینوا ایرانی که به صورت عمده و بسته‌بندی در این مجموعه تولید می‌شود ،  دارای ویژگی‌های بسیار خاصی است .  خرید فروش کینوا عمده و بسته بندی در تمام شهر های ایران می توانید در این مجموعه انجام دهید.

درشتی دانه کینوا این شرکت ،  بسیار قابل‌توجه است و از سورتینگ بسیار مناسبی برخوردار است .  همچنین کینوا عمده که در کشور بفروش می‌رسد دارای کیفیت‌های متفاوتی است .  

خریداران عزیز کینوا باید دقت کنند که محصول خریداری‌شده به صورت بسته‌بندی و فله ،  حتماً میزان علف هرز و سنگ‌ریزه کمی داشته باشد و حتماً ساپونین گیری شده باشد .  

برای تهیه بهترین کینوا باکیفیت و قیمت مناسب ،  به صورت بسته بندی و عمده در تناژ بالا ،  در هر استانی که هستید ،  می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید .

غله کینوا

سایت فروش کینوا عمده

درواقع در این سایت فروش کینوا ،  ما به شما آموزش می دهیم که چطور کینوا دارای استاندارد و کینوا فرآوری نشده را تشخیص دهید .

کینوا فرآوری شده دارای تلخی بسیار کم ،  رنگ روشن و بدون نیاز به شستشوی زیاد است .  اما کینوا فرآوری نشده تلخی زیادی دارد و در بازار نیز با قیمت‌های بسیار پایین عرضه می‌شود .

در این سایت شما می توانید خرید کینوا عمده را با بالاترین کیفیت ،  در سراسر کشور انجام دهید .  انواع دانه کینوا رنگی و سفید و آرد کینوا و دیگر محصولات کینوا در این سایت به فروش می رسد .

انجمن‌های سلیاک و دیابت و بیماران خاص ،  می‌توانند از خدمات این مجموعه استفاده بکنند و از یارانه و تخفیف ویژه‌ای که برای این بیماران در نظر گرفته شده است ،  استفاده نمایند .

کینوا

مواد معدنی موجود در دانه کینوا

از جمله مواد مغذی موجود در دانه کینوا می توان به املاح معدنی اشاره کرد .  دانه کینوا ،  حاوی سه برابر بیشتر از گندم و پنج برابر بیشتر از برنج آهن دارد ،  در حالی که ذرت فاقد این ماده معدنی است .

کینوا دو برابر گندم ،  چهار برابر بیشتر از ذرت و هشت برابر بیشتر از برنج دارای پتاسیم می باشد .  همچنین در مقادیر بسیار بیشتر از سه برابر گندم ،  ذرت و برنج ،  منیزیم دارد .  

یک فرد بالغ با وزن 70 کیلوگرم ،  در بدن خود حدود 20 تا 28 گرم منیزیم دارد .  میزان مصرف توصیه شده روزانه منیزیم برای بزرگسالان ،  حدود 300 تا 350 میلی گرم در روز است . 

100 گرم ماده خشک کینوا ،  حاوی 270 میلی گرم منیزیم می باشد .  این دانه منبع غذایی مفیدی برای منیزیم و دیگر مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد .خرید و فروش کینوا به صورت عمده و بسته بندی را می توانید در این مجموعه انجام دهید.

 منیزیم فعال کننده بسیاری از آنزیم ها ،  به ویژه آنهایی است که فسفات های پر انرژی را تبدیل می کنند .  همچنین تثبیت کننده اسیدهای نوکلئیک و غشاها است .  بنابراین باید در برنامه روزانه به تامین آن توجه شود .

میزان فسفر موجود در کینوا ،  مشابه گندم ،  اما بسیار بیشتر از برنج و به ویژه ذرت می باشد .  علاوه بر مواد معدنی مذکور ،  دانه کینوا غنی از فیبر است که باعث هضم راحت آن می شود .  و با سیری زودرس از پرخوری و چاقی جلوگیری می نماید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *