قیمت خرید آرد خالص کینوا

آرد کینوا

قیمت خرید آرد خالص کینوا را از کدام مرکز می توان استعلام نمود ؟ آیا آرد خالص کینوا در کشور تولید می شود ؟ کدام مرکز آرد خالص کینوا را به صورت عمده عرضه می نماید ؟

خرید آرد خالص کینوا با قیمت مناسب

جهت خرید آرد خالص کینوا با میتوانید با این مجموعه در ارتباط باشید . در واقع در این مجموعه خالص کینوا با کیفیت مناسب در کارخانه تولید و بسته بندی می شود و با قیمت بسیار مناسب در اختیار متقاضیان عزیز در سراسر کشور قرار می گیرد .

همچنین در صورتی که تمایل به اطلاع از قیمت خرید آرد کینوا دارید ، نیز می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید . این مرکز که با تجربه چندین ساله به صورت کاملاً تخصصی در حوزه کینوا و محصولات کینوا فعالیت می نماید ، بزرگترین مرکز تولید کننده و عرضه کننده کینوا و آرد خالص کینوا در کشور می باشد .

در این مجموعه آرد خالص کینوا از بهترین دانه های تولید شده در داخل کشور به دست می آید . و بهترین کینوا ایرانی تولید داخل تولید می‌شود و سپس به صورت عمده در تناژ بالا و در بسته بندی های مختلف در سراسر کشور عرضه می گردد .

تمام محصولات عرضه شده توسط این مجموعه ، دارای استانداردها و مجوزهای لازم و کیفیت مناسب و قیمت مناسب می باشد . انجمن های اصلی و دیابت کارخانجات صنایع تبدیلی مراکز پخش و تولید کننده محصولات سالم و گلوتن فری و کلیه مراکز عرضه کننده محصولات ارگانیک می‌توانند از خدمات ویژه این مجموعه استفاده نماید . در صورتی که تمایل به خرید آرد خالص کینوا و یا دیگر محصولات کینوا را دارید ، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید .

کینوا

تولید آرد خالص کینوا از ابتدا تا انتها در داخل کشور

کینوا که جزو شبه غلات دسته بندی می شود ، بومی کشورهای پرو ، بولیوی ، و اکوادور در آمریکای جنوبی می باشد . ارزش غذایی بالایی کینوا باعث شده تا مصرف آن در مناطق مختلف جهان از جمله ایران ، مورد توجه قرار بگیرد .

کینوا در بازارهای ایران به فروش می‌رسد که بیشتر آن نوع وارداتی و با قیمت خرید بالا می باشد . این مجموعه در سال‌های اخیر ، با همکاری کشاورزان عزیز و جهاد کشاورزی در مناطق مختلف کشور زیر نظر کارشناسان خود کینوا را کشت کرده و دانه های باکیفیت کینوا و آرد را تولید می نماید .

پس از خریداری بهترین دانه های کینوا از مناطق مختلف این مجموعه برای اولین بار در کشور کینوا را به صورت صنعتی و در کارخانه مکانیزه فرآوری می نماید . پس از فرآوری دانه کینوا ، آرد خالص کینوا ، آرد فرنی کینوا ، ادویه کینوا ، اسنک کینوا ،  ماسک کینوا و پرک کینوا در این مجموعه تولید می شود .

تمام این محصولات کینوا ، دارای مجوز و استانداردهای لازم است و به صورت کلی و جزئی در سراسر کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

تولید کینوا در داخل کشور نه تنها دارای کیفیت بالایی است و قیمت آن از نوع وارداتی نیز بسیار مناسب تر می باشد ، بلکه زمینه اشتغال زایی برای افراد زیادی را فراهم نموده است .

آرد کینوا

کاربرد آرد خالص کینوا

آرد خالص کینوا به علت داشتن پروتئین و مواد معدنی ، امگا ۳ ، امگا ۶ ،  امگا 9 ، آنتی اکسیدان ها و فیبر زیاد و همینطور به علت نداشتن گلوتن ، غذای مناسبی برای پخت انواع نان و فراورده های آردی فاقد گلوتن و مغذی می باشد .

آرد کینوا غنی از پروتئین و از منابع بسیار خوب مواد معدنی همچون پتاسیم ، منیزیم آهن روی مس و فسفر می باشد . آرد مغذی کینوا ، برای تولید انواع فراورده های آردی محسوب می‌شود . قیمت خرید آرد کینوا را با بهترین کیفیت و آنالیز می توانید در این مجموعه استعلام نمایید.

آرد کینوا برای تهیه انواع نان ، بیسکویت ، کیک ، انواع کوکی ، پاستا ، غلات صبحانه و دیگر فرآورده های آردی ، به کار می رود . همچنین اضافه کردن آرد کینوا به آرد سایر غلات باعث بهبود ارزش غذایی آن ها نیز می گردد .

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *