فروشگاه آرد خالص کینوا

آرد کینوا

بزرگترین فروشگاه محصولات کینوا در کشور ، انواع دانه کینوا ، آرد خالص کینوا ، پرک کینوا ، سویق کینوا ، انواع ادویه کینوا ، ماسک کینوا و  . . . را به صورت بسته بندی و عمده ، در سراسر کشور عرضه می نماید .

فروشگاه دانه و آرد خالص کینوا

این مجموعه بزرگترین فروشگاه دانه کینوا ، آرد کینوا و دیگر محصولات کینوا است که محصولات خود را به صورت عمده و بسته بندی در سراسر کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

در این مجموعه که به صورت کاملاً تخصصی در زمینه تولیدکینوا و انواع محصولات آن فعالیت می شود ، آرد خالص کینوا با کیفیت بالا تولید و در کلیه استان‌ها عرضه می گردد .

این مجموعه که تولیدکننده بهترین دانه‌های کینوا می باشد ، آرد کینوا را نیز از پودر کردن دانه های با کیفیت کینوا در کارخانه ، تولید نموده و به صورت فله در تناژ بالا و بسته بندی های مختلف در سراسر کشور عرضه می کند .

آرد خالص کینوا ، فاقد گلوتن و دارای مواد مغذی زیادی است و برای تولید انواع محصولات و فرآورده های فاقد گلوتن و غنی‌سازی انواع آرد به کار می‌رود .

انجمن‌های سلیاک و دیابت ، مراکز عرضه محصولات ارگانیک و گلوتن فری ، فروشگاه های محصولات سالم و کارخانجات صنایع تبدیلی می‌توانند در صورت تمایل برای تهیه آرد خالص کینوا و دیگر محصولات کینوا با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند . و از خدمات ویژه ارائه شده توسط این مرکز استفاده نمایند .

آرد کینوا

تولید و عرضه آرد خالص کینوا از ابتدا در کشور

در سالهای اخیر ، در استان‌های مختلف کشور ، زیر نظر کارشناسان این مجموعه دانه کینوا تولید شده و سپس بهترین دانه کینوا خریداری و سپس فرآوری می‌شود . در این فروشگاه آرد خالص کینوا با بهترین کیفیت و انالیز در سراسر کشور عرضه می شود.

فرآوری کینوا توسط این مجموعه ، در کارخانه ی مکانیزه و به صورت صنعتی انجام می گیرد . پس از فرآوری و حذف ساپونین ، آرد خالص کینوا نیز تولید می‌شود .

دانه کینوا در پوسته خود ماده‌ای صابونی و تلخ مزه به نام ساپونین دارد که برای تولید آرد و دیگر محصولات کینوا و مصارف غذایی مختلف ، باید از آن جدا سازی شود .

مجموعه ما برای اولین بار در کشور ، به صورت صنعتی و مکانیزه حذف ساپونین را انجام می‌دهد . پس از حذف ساپونین و فرآوری دانه کینوا برای تولید آرد خالص کینوا و دیگر محصولات مشتق شده از کینوا آماده می شود .

آرد خالص کینوا تولید شده توسط این مجموعه ، فاقد گلوتن بوده و برای برای تولید محصولات گلوتن فری و تهیه و غنی‌سازی انواع آن به کار می رود .

ارد کینوا

آرد کینوا فاقد گلوتن و غنی از مواد مغذی

کینوا شبه غله ای فاقد گلوتن است که شامل دانه های بسیار ریز با رنگ های مختلف می باشد . کینوا سفید به علت طعم مطلوب تر و بازارپسندی بیشتر ، کاربرد بیشتری داشته و بیشتر استفاده می شود . فروشگاه های سراسر کشور می توانند برای تهیه کینوا و آرد خالص کینوا با این مجموعه در تماس باشند.

از کینوای سفید برای تولید آرد کینوا استفاده می شود . دانه  و آرد خالص کینوا دارای ارزش غذایی بالایی است . پروتئین ، فیبر ، کلسیم ، منیزیم ، آهن و همچنین امگا ۳ ، امگا ۶ ، امگا ۹ و ویتامین‌های A و  B و ویتامین E  از مواد مغذی موجود در دانه و آرد کینوا هستند .

عدم وجود گلوتن ، به همراه ارزش غذایی بالا باعث شده تا آرد خالص کینوا برای تولید انواع محصولات غذایی ، برای گروه های سنی مختلف و افراد مبتلا به سلیاک و دیابت و افراد حساس به گلوتن کاربرد وسیعی داشته باشد .

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *