پخش انواع دانه کینوا

کینوا

بزرگترین مرکز تولید و پخش انواع دانه کینوا در کشور ،  دانه کینوا سفید و رنگی  ،  آرد کینوا و دیگر محصولات کینوا را به صورت عمده و بسته بندی و باکیفیت بسیار بالا ،  در کلیه استان های کشور ،  عرضه می نماید .

پخش انواع محصولات دانه کینوا در کلیه استان ها

پخش انواع دانه کینوا در ایران دارای تنوع های رنگی و تنوع های کیفی متفاوتی می باشد .  دانه کینوا در ایران به رنگ سفید ،  قرمز ،  سیاه و سه رنگ عرضه می‌شود .  

این مجموعه برای اولین بار در ایران ،  آرد کینوا و سایر محصولات کینوا مانند اسنک کینوا ،  سویق کینوا ،  ماسک کینوا ،  آرد فرنی کینوا و کینوا برشته را در کشور عرضه می کند .  

درواقع مراکز مختلف ،  هاریپر مارکت‌ها و شرکت‌های پخشی که علاقمند هستند روی محصولات فراسودمند و جدید ،  خرید و فروش‌های کلان داشته باشند و در استان‌های مختلف فعالیت می‌کنند می‌توانند با این مجموعه در ارتباط باشند .  

و بهترین دانه کینوا و بهترین محصولات مشتق شده از کینوا را ،  در حجم های خرد و عمده ،  فله و بسته‌بندی با مجوزات و استانداردهای لازم دریافت نماید .  این مجموعه آماده همکاری با همه انجمن‌های سلیاک و دیابت ،  هتل‌ها ،  بیمارستان‌ها و سایر مجموعه‌های علاقمند به محصولات فراسودمند می‌باشد .

کینوا

کیفیت محصولات عرضه شده

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز پخش انواع دانه کینوا و اولین تولید کننده آرد و دیگر محصولات کینوا در کشور می باشد .  دانه کینوا با همکاری کشاورزان عزیز در استان های مختلف و با مشاوره کارشناسان مجموعه ما در کشور ،  تولید می شود .

این مجموعه بهترین انواع دانه کینوا را خریداری و سپس در کارخانه ،  به صورت مکانیزه ،  فرآوری می نماید .  پس از فرآوری صنعتی ،  دانه کینوا آماده طبخ است که در کلیه استان ها ،  به صورت فله و بسته بندی ،  عرضه می شود .

دانه کینوا عرضه شده توسط این مجموعه ،  بسیار باکیفیت ،  درشت ،  دارای رنگ روشن ،  فاقد بذر علف های هرز ،  فاقد مواد زاید و بدون ساپونین است .  

کیفیت بالای محصولات عرضه شده توسط این مجموعه ،  به دلیل طی شدن مراحل کاشت تا برداشت ،  فرآوری و عرضه این محصول به صورت کارشناسی شده است .

جهت تهیه انواع دانه کینوا ،  آرد کینوا ،  سویق کینوا ،  محصولات رژیمی کینوا ،  اسنک و دیگر محصولات سالم و مفید کینوا ،  می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید .

کینوا

روش پخت کینوا به صورت کته یا آبکش

دانه کینوا مصارف زیادی دارد ،  از جمله اینکه برای مصارف صنعتی و غذایی مختلف و تولید آرد و فرآورده های آردی استفاده می‌شود .  یکی از روش‌های مصرف خانگی کینوا ،  تهیه آن به صورت کته یا آبکش است .  

برای این منظور در ابتدا دانه ها را بشورید و سپس یک پیمانه از دانه ها را داخل آب بریزید .  می توانید به جای آب از آب گوشت ،  آب مرغ ،  آب سبزیجات یا شیر استفاده نمایید و مقداری نمک و روغن به دانه کینوا اضافه کرده و به مدت 15 دقیقه حرارت دهید .  

هر پیمانه کینوا به 2 پیمانه مایع پخت نیاز دارد .  همانطور که بیان گردید مایع پخت و پز می تواند آب ،  آب مرغ آب گوشت آب سبزیجات یا شیر باشد .  پس از گذشت زمان ۱۵ دقیقه و کشیده شدن آب آن حرارت را خاموش کرده و اجازه دهید تا ظرف با درب بسته به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بماند .  پخش انواع دانه کینوا با بهترین استاندارد کیفی در این مجموعه در سراسر استان های کشور انجام می گیرد.

بخار باعث بهتر باز شدن دانه کینوا می گردد .  پس از طی مراحل پخت ،  دانه کینوا را در ظرف مورد نظر بریزید و با پشت چنگال و فشار ملایم دانه ها را از هم باز کنید .  این دانه را می‌توانید با میوه ،  شیر ،  سبزیجات بخارپز و  انواع گوشت مصرف نمایید یا به انواع سالاد اضافه کنید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *